روز گذشته اینیاکی آنگولو، خبرنگار اسپانیایی، فاش کرد که مسئولان برنامه ال‌چیرینگیتو وینیسیوس را تهدید کرده بودند که به اظهارنظر نژادپرستانه پدرو براوو واکنش نشان ندهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدیویی جدید از ژست‌های خاص علیرضا بیرانوند منتشر شد.
باشگاه پرسپولیس پیام تلخی را منتشر کرد.
ویدیویی از رقص لری علیرضا بیرانوند منتشر شده است.
تصاویری که در صفحه اینستاگرام اودیون ایگالو منتشر شده امکانات عجیب هواپیمای اختصاصی و لاکچری باشگاه الهلال را نشان میدهد.
هادی چوپان ویدیوی جالبی از خودش منتشر کرده است.
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
فیلمی از سیدحسین حسینی در دربی منتشر شده که تعبیر درستی از آن نشده است.
علیرضا بیرانوند تصویری فیلمی از رختکن پرسپولیس منتشر کرد.
رئیس مجلس در جلسه علنی امروز مجلس گفت: از امروز به بعد اسامی نمایندگانی که در رأی‌گیری‌ها مشارکت ندارند را منتشر می‌کنیم.
باشگاه پرسپولیس فیلمی از رختکن این تیم منتشر کرده است.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس استوری قابل تاملی را منتشر کرده است.
در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده است، هادی چوپان فهرمان مسترالمپیا، مشغول گچ‌کاری رویت شد.
مصاحبه عادل فردوسی‌پور با علیرضا جهانبخش منتشر شد. مجری سابق برنامه نود ابتدای این مصاحبه درباره اتفاقات اخیر و وقفه در مصاحبه‌های خود صحبت کرد.
حساب کاربری باشگاه لاتزیو در شبکه اجتماعی توییتر به انتشار یک ویدیو از اشتباهات داور علیه این تیم در بازی با یوونتوس پرداخت.
ویدیویی پربازدید از علیرضا دبیر در فضای مجازی منتشر شده است.
در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مدیریت و پرسنل فرودگاه شیراز به خانم‌های بدون حجاب تذکر دادند که اگر می‌خواهید سوار هواپیما شوید باید روسری‌تان را سر کنید.
کریس رونالدو ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرده که در آن سه فرزندش در حال حرکات موزون هستند.
جورجینا رودریگس ویدیوی جدیدی در اینستاگرام منتشر کرده که نکات جالبی دارد.
نیکلاس اوتامندی ویدیویی از بازیکنان آرژانتین در هتل منتشر کرده که شادی سرخیو آگوئرو پس از قهرمانی در جام جهانی قطر را نشان می‌دهد.
خانواده اسطوره برزیلی ویدئویی را منتشر کردند که در آن مشاهده می کنید که چگونه وضعیت سلامتی پله وخیم تر شده است.
تصاویر منتشر شده از سیرو مسی پسر ۴ ساله کاپیتان تیم ملی آرژانتین نشان می‌دهد که او چندان ذوق و شوقی در شب قهرمانی پدرش در جام‌جهانی نداشته!
چندی پیش ماجرای هانا و معصومه، دخترانی که CNN و نیویورک‌تایمز گفتند به آن‌ها تجاوز شد است را در رسانه‌های غربی منتشر شد. حالا گزارش صداوسیما درباره این ماجرا را مشاهده کنید.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ