منابع تونسی از آزادی راشد الغنوشی رئیس جنبش النهضه تونس پس از چند ساعت بازجویی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
یک اقتصاددان معتقد است: در اقتصاد ذینفعانه نمی‌توانیم رشد اقتصادی ممتد داشته باشیم. تنها در این حالت می‌توان رشد اقتصادی ممتد داشت که مذاکرات انجام شود، یک میلیون بشکه نفت اضافه فروش برود و پول‌های بلوکه شده آزاد شود.
دارنده مدال برنز جهانی ۲۰۱۹ مجارستان در پاراکانو با بیان این که ما ورزشکاران سرباز وطن هستیم و سلاحمان قایق و پارو است،گفت: متاسفانه شرایط دریاچه آزادی به حدی بحرانی است که حتی زمان تمرین کف دریاچه دیده می‌شود.
انواع کبودی و خون مردگی تا خون‌ریزی‌های مغزی و عدم رشد مطلوب در نوزادان از آثار گوناگون کودک آزاری است.
وزیرامور اقتصادی و دارایی از رشد دو برابری سرمایه گذاری در مناطق تجاری آزاد خبر داد.
در طول تاریخ با بسط حمایت‌گرایی در اقتصاد، قدرت اقتصادی به‌طور پیوسته رو به وخامت رفته است. مقررات‌زدایی، سهولت کسب‌وکار، حقوق مالکیت، آزادی رقابت اقتصادی، کاهش ادراک فساد و رقابت‌پذیری جهانی هرکدام درجای خود می‌توانند عامل یا مانع رشد و توسعه باشند و لذا در سایه یک حکمرانی درست این عوامل می‌توانند در خدمت رشد و توسعه کشور باشند؛ چیزی که متاسفانه به‌دلیل اقتصاد دولتی و نیمه‌دولتی سرشار از رانت ناشی از دخالت در اقتصاد، مهم‌ترین مانع ارزش افزوده و پیشرفت سریع کشورمان شده است.
جرم خیز بودن محلات حاشیه نشین موجب می‌شود کودکان در معرض آسیب‌های مختلف اجتماعی قرار گیرند و با افرادی که شخصیت‌های مجرمانه و نامتعادل دارند بیشتر سروکار داشته باشد.
این روزها بورس به شدت شرطی شده و به هر کنش بازار ارز یک واکنش نشان می دهد.
سخنگوی اقتصادی دولت از رشد نقدینگی ۲.۱ درصدی در دو ماه گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم هفته‌های آینده شاهد آزادسازی منابع ایران در کشورهای مثل کره جنوبی و مانند آن باشیم.
شقاقی گفت: با این شرایط نمی‌توان انتظار مهار تورم و رشد تولید را داشت؛زیرا منابع ارزی قاچاق از بازار غیررسمی تأمین می‌شود که باعث افزایش تقاضای ارز در بازار آزاد و بالارفتن قیمت دلار می شود.
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی اظهار امیدواری کرد سال ۱۴۰۲ نقطه عطفی در تعلیم و تربیت اجتماعی و رشد همه جانبه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، مهارتی، دانشگاه اجتماعی و حل مسائل و... باشد.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
دبیر اتاق بازرگانی ایران و عراق: دلار در بازار آزاد ایران تابعی از نرخ دلار در بازار‌های جنبی از جمله کابل و عراق به‌ویژه سلیمانیه است و محدویت‌ها برای تبدیل حواله‌های دینار به دلار باعث رشد قیمت دلار در بازار آزاد شده است.
گل‌گلم سرشار از ترکیبات آنتی‌اکسیدانی مانند گلوکوزینولات و ایزوتیوسیانات است که از بدن در برابر رادیکال‌های آزاد و التهابات محافظت می‌کنند. گل‌کلم آنتی‌اکسیدانی به‌نام سولفورافان دارد که مانع از عملکرد آنزیم‌های مرتبط با سرطان شده و به همین دلیل از رشد تومور‌ها جلوگیری می‌کند.
ملی پوش سنگین وزن کشتی آزاد گفت: انتقادهای پدرم را به چشم پدر و پسری نگاه می‎‌کنم و سعی‌ام بر این است تا با انتقادهای او رشد کنم.
محله فرحزاد یا به عبارت درست‌تر آبادی کهن فرحزاد که قدمتی هزار ساله دارد، هنوز هم همان صفای گذشته را حفظ کرده است. با وجود توسعه شهر و رشد قارچ‌گونه برج‌ها و آپارتمان‌ها، هنوز هم در حاشیه روددره فرحزاد و بالادست این محله، باغ‌های باصفایی وجود دارد که مثل ریه‌های تنفسی تهران هوای تازه را به شهر دودزده پمپاژ می‌کنند.
خواهر دنیا راد عصر روز یک‌شنبه در توییتر خبر آزادی‌ خواهر خود را اعلام کرد و نوشت: «خواهرم دنیا راد آزاد شد. از دوستانی که ما رو درک کردند و همراه و همدل بودند سپاسگزارم».
راند سوم مسابقات سرعت در پیست آزادی با معرفى نفرات برتر به پايان رسيد.
توافق تجارت آزاد بین اسرائیل و چین نشان دهنده رسمی شدن روابط رو به رشد بین دو کشور است. هرچند اسرائیل وارد یک توافق تجاری بدون پاکسازی آن از سوی واشنگتن نخواهد شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۵ شهریور ماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۳۲ هزار تومان رسید.
آمارهای رسمی در مورد مناطق آزاد همچون سهم ۲ درصدی از صادرات، ۱۴۰۰۰ شرکت ثبتی جعلی، رشد صفر اقتصادی و سهم ۴ درصدی از اشتغال به ما می‌گویند که به اهداف خود در مورد مناطق آزاد نرسیدیم.
باند‌های تکدی‌گری برای تحریک حس ترحم مردم، کودکان را سرچهارراه‌ها می‌کشانند و حتی به آن‌ها آموزش می‌دهند که از مردم غذا قبول نکنند و فقط تقاضای پول کنند. آمار‌ها نشان می‌دهند که ۱۵ هزار متکدی در تهران مشغول هستند که حدود ۸ هزار نفر از آن‌ها کودک هستند.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبر آزاد بودن واردات آیفوت نوشت: با یک اعلام ممنوعیت ساده قیمت هر آیفون در بازار بیش از ۵۰ درصد رشد کرد. رانت و دزدی شاخ و دم ندارد، به همین راحتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ