اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری در ۹ استان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز در شمال و شرق هرمزگان جنوب کرمان و جنوب شرقی استان فارس رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از شنبه تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ تیر) خبر داد.
براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا آسمان صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید در نواحی غربی و جنوبی گاهی خیلی شدید و مناطق مستعد خیزش گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه برای روز یکشنبه در بعضی ساعات رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار رعدوبرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار رعدوبرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه یکشنبه در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان، دوشنبه در سواحل دریای خزر این وضعیت ادامه خواهد داشت، افزود: طی پنج روز آینده در نیمه شرقی کشور، برخی مناطق مرکزی، جنوب غرب و سواحل جنوبی کشور به ویژه استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ از دوشنبه تا پنجشنبه (۲۲ تا ۲۵ خرداد) خبر داد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان تهران، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و تگرگ در نقاط مستعد از بعدازظهر چهارشنبه تا روز جمعه در سطح استان پیش بینی می‌شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و ریزش تگرگ طی روز‌های جمعه تا شنبه (۱۲ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
برای امروز در سطح استان وزش باد شدید که در پاره‌ای از نقاط خیلی شدید، در نیمه جنوبی استان گاهی همراه با خیزش گردوخاک و در نیمه شمالی رگبار پراکنده و در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
از امروز شنبه، تا روز سه شنبه آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و در روز شنبه در سطح استان همراه با وزش باد شدید و نیمه جنوبی استان گاهی با گردوخاک و در ارتفاعات استان به ویژه فیروزکوه در ساعات بعدازظهر همراه با رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.
از بعدازظهر روز شنبه (۳۰ اردیبهشت ماه)، با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی، در سطح استان افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و در بعضی ساعات همراه با رگبار، رعدوبرق یا خیزش گردوخاک مورد انتظار است.
صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده اظهار کرد: امروز (۱۰ اردیبهشت) در مناطقی از شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از سواحل شمالی همچنین در شرق و جنوب شرق کشور در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق گاهی همراه با وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.
از بعد از ظهر سه‌شنبه تا روز چهارشنبه (۵ تا ۶ اردیبهشت) با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه‌شمالی استان بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ و در بخش‌های جنوبی استان گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ، وزش باد شدید هشدار داد.
از فردا با گذر سامانه سرد از استان تا دوشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید به ویژه در نیمه‌جنوبی استان مورد انتظار است.
در مناطق مذکور رگبار، رعدوبرق و وزش شدید باد پیش بینی می‌شود که احتمال جاری شدن روان‌آب، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و شکسته شدن درختان کهنسال را در پی دارد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
ازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران همراه رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ از شنبه تا سه‌شنبه (۱۵ تا ۱۸ مردادماه) خبر داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد قابل ملاحظه ابر‌های همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید، در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ از چهارشنبه تا پنجشنبه (۱۲ و ۱۳ مردادماه) در مناطق شمالی به‌ویژه ارتفاعات استان تهران خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ