وزیر حمل و نقل ونزوئلا از ثبت سفارش خرید ۳۰ هزار و ۲۰۰ دستگاه محصولات تارا و دناپلاس توسط مردم این کشور در جریان برگزاری نمایشگاه فناوری ایران-ونزوئلا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه ونزوئلا تاکید کرد ائتلافی که میان ایران و ونزوئلا شکل می‌گیرد، ائتلافی طولانی مدت و به نفع ایجاد موازنه جهانی و به معنای تضمین ثبات و صادرات انرژی است.
ایران و ونزوئلا در زمینه توسعه میدان‌ها و پایانه‌های نفتی، احیای ظرفیت پالایشی و پتروشیمی چند قرارداد همکاری مهم امضا کردند.
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش و پس از پایان سفری دو روزه، کاراکاس پایتخت ونزوئلا را به مقصد کشور نیکاراگوئه ترک کرد.
رئیس جمهور در دیدار رئیس و تعدادی از رؤسای کمیسیون‌های مجلس ملی ونزوئلا گفت: ونزوئلا در مسیر مقابله با امپریالیسم باید ایران را الگوی عملی خود قرار دهد.
ایران و ونزوئلا همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به سه کشور آمریکای جنوبی در زمینه توسعه میدان‌ها و پایانه‌های نفتی، احیای ظرفیت پالایشی و پتروشیمی چند قرارداد همکاری امضا کردند.
رئیس‌جمهور عصر روز دوشنبه به وقت محلی در کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا موسوم به کاخ «میرافلورس» در شهر کاراکاس مورد استقبال رسمی «نیکولاس مادورو» همتای «ونزوئلایی» خود قرار خواهد گرفت.
شرکت شورون فروش نفت ونزوئلا پالایشگاه‌های آمریکایی رقیب را افزایش داده و شرکتهای پی‌بی‌اف انرژی و ماراتون پترولیوم را به فهرست مشتریان این نفت اضافه کرده است.
سرکرده مخالفان دولت ونزوئلا با ترک این کشور راهی آمریکا شده است.
معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا مصداق نقض حقوق بشر است.
تیم‌های ازبکستان و ونزوئلا با تساوی به کارشان مقابل هم پایان دادند.
وزیر امور خارجه ونزوئلا امروز در پیامی تصریح کرد: توافق عربستان- ایران گامی در راستای ایجاد جهانی چندقطبی است.
رئیس جمهور ونزوئلا در تماس تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر تداوم حمایت و کمک رسانی به زلزله زدگان سوری تاکید کرد.
وزیر نفت ونزوئلا گفت که تحریم‌های غرب علیه روسیه و تعیین سقف قیمت برای خرید نفت این کشور توسط اروپا، کشورهای G۷ و استرالیا، باعث هرج و مرج در بازار جهانی انرژی شده است.
آمریکا به همراه چند دولت دیگر بعد از پذیرش این ادعا که پیروزی مجدد نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در انتخابات سال ۲۰۱۸ با تقلب صورت گرفته، گوایدو را به عنوان رئیس جمهور موقت خودخوانده ونزوئلا مورد حمایت قرار دادند.
ونزوئلا: لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن خصمانه است
رسانه آمریکایی نوشته به علت مشکلات فنی در میادین نفتی ونزوئلا و همچنین تحریم‌های آمریکا نمی‌توان انتظار داشت با صدور مجوز و معافیت جدید، نفت ونزوئلا به سرعت وارد بازارهای آمریکا و جهان شود.
دولت ونزوئلا و مخالفان برای بازیابی دارایی های مسدود شده این کشور در آمریکا با یکدیگر به توافق رسیدند.
وزیر حمل و نقل ونزووئلا اعلام کرد پس از دو سال پروازهای بین کلمبیا و ونزوئلا برقرار شده است.
دولت ونزوئلا ضمن اعلام همبستگی و همدردی با مردم و دولت ایران، حمله تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ را محکوم کرد.
در بیانیه وزارت امور خارجه ونزوئلا آمده است: جمهوری بولیواری ونزوئلا در چارچوب دیپلماسی صلح هر شکلی از تروریسم را که تهدیدی جدی علیه امنیت جهانی است، محکوم می‌کند.
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که ۷ آمریکایی از بازداشت و حبس در ونزوئلا آزاد شدند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد هیاتی فناور و تجاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق راهی کشور ونزوئلا می شوند تا سهم ایران از بازار این کشور بیشتر شود.
با از سرگیری روابط دیپلماتیک کلمبیا و ونزوئلا پس از سه سال، سفیر جدید کلمبیا در ونزوئلا وارد کاراکاس شد.
سفیر ونزوئلا در کشورمان امروز در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در ایران، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ