سفیر ایران در روسیه با بیان این‌که ایران خودرو توانسته افتخارات زیادی را به ثبت برساند، گفت: خودروهایی که این شرکت تولید می‌کند با توجه به شرایط تحریم ها قابل افتخار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی از نظام قیمت گذاری در علم اقتصاد صحبت به میان می آید به طور کلی دو دیدگاه اقتصادی کاملا متمایز در ذهن متبادر می شود؛ اقتصاد اثباتی و اقتصاد دستوری که تقریباً در مقابل هم قرار دارند.
با توجه به تداوم افزایش تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، در هفته آینده نیز ۲۵ هزار دستگاه خودرو آماده عرضه به مشتریان خواهد شد.
شورای رقابت در اطلاعیه‌ای علت مصوبه خود در افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا را تشریح و اعلام کرد سعی شده با اصلاح قیمت‌ها، رشد تولید به مخاطره نیفتد زیرا از منظر اقتصادی، کاهش تولید و یا تعطیلی آن موجب افزایش تورم شده و بر اشتغال و رشد اقتصادی اثرات منفی دارد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به طراحی و تولید پروژه TF21 به عنوان یکی از پروژه‌های گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: این خودرو، محصولی کاملا جدید است که منطبق با استانداردهای ۸۵گانه، طراحی و تولید می‌شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: استفاده از موتور EFP در دناپلاس‌توربوشارژ آغاز شده و تا سال آینده دست کم ۳۵ درصد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به این موتور مجهز خواهند شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: استفاده از موتور EFP در دناپلاس‌توربوشارژ آغاز شده و تا سال آینده دست کم ۳۵ درصد محصولات گروه صنعتی ایران خودرو به این موتور مجهز خواهند شد.
شهردار تهران گفت: در شرایطی که شرکت بزرگی مانند ایران خودرو با این عظمت و دارای نیروهای متخصص، متعهد و باغیرت، محصولات متنوع و باکیفیتی در جهت اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران تولید می‌کند، ضرورتی برای خرید از کشورها و شرکت‌های خارجی وجود ندارد.
رییس اداره صحه‌گذاری و تایید نوع محصول ایران‌خودرو با تاکید بر این‌که مشکلات آلودگی هوای شهرها هیچ‌گونه تناسبی با سطح آلایندگی محصولات تولیدی ندارد، گفت: ترکیب خودرو یورو پنج با سوخت کم کیفیت حاضر، نه‌تنها موجب کاهش آلودگی هوا نمی‌شود، بلکه به دلیل عدم تناسب سیستم‌های احتراقی و کنترلی خودرو با سوخت مصرفی، موجب افزایش هزینه‌های نگهداری خودرو شده و کاهش عمر مفید خودرو را به دنبال خواهد داشت.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، افزایش تیراژ تولید در ایران خودرو را گام موثری در پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان خواند و گفت: خروج محصولات قدیمی مانند سمند و پژو ۴۰۵ که با استانداردهای ۸۵ گانه هم‌خوانی نداشت و طراحی و تولید محصولات جدید از اقدامات مهم ایران خودرو به شمار می‌رود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام این‌که در حال حاضر کم‌تر از سه درصد از تولیدات این گروه صنعتی به محصول مونتاژی اختصاص دارد، تصریح کرد: هم‌اکنون، خودروهای داخلی بیش‌ترین سهم را در ۳۲ سال اخیر و از زمان آغاز همکاری‌های خارجی در سال ۱۳۶۹ در سبد محصولات ایران‌خودرو دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو صرفه‌جویی ۲۱۰۰ میلیارد تومانی، افزایش ۲۵ درصدی کیفیت محصولات و شناسایی گلوگاه‌های تولید را دستاوردهای تولید عبور مستقیم دانست و گفت: در حال حاضر تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت کامل، با شمارگان بالا و در شرایط با ثبات و پایداری انجام می‌شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان گفت: ارتقای سطح کیفیت و تنوع تولید محصولات در کنار افزایش میزان خدمات به مشتریان در تحویل حضوری خودروها، زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان را فراهم آورده است.
نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از اقدامات ایران خودرو گفت: گروه صنعتی ایران خودرو حمایت های متعددی برای توسعه شرکت ایران خودرو خراسان انجام داده که نتیجه آن تولید محصولات لوکس در این کارخانه بوده است.
در حالی روز یکشنبه اول آبان ماه، مدیر پذیرش بورس کالای ایران از پذیرش دو محصولات تارا ‌و ۲۰۷ شرکت ایران خودرو در بورس کالای ایران خبر داد که ایران‌خودرو این موضوع را در اطلاعیه‌ای ''رد'' و اعلام کرده که فعلاً ورود این دو محصول به بورس کالا امکان‌پذیر نیست و این عرضه زمانی صورت خواهد گرفت که روند تولید و عرضه ‌آن‌ها بیشتر شده باشد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه خودروهای تارا و پژو۲۰۷ در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) ضمن تشریح سه گام توسعه‌ای در مسیر پوست‌اندازی موتور محصولات ایران‌خودرو، از آغاز تولید انبوه نسل نوین موتور EF7 تا پایان سال خبر داد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از معرفی ۱۱ رنگ جدید برای محصولات خبر داد و گفت: در حال حاضر توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ وجود دارد و در آینده ای نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش گذاری کنند.
نگرانی در مورد کیفیت محصولات تولیدی شرکت‌های بافتینه و بافتسان برطرف شد
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: از ابتدای خردادماه امسال با توقف تولید خودروهای ناقص و برنامه‌ریزی برای عبور مستقیم محصولات از خط تولید، تمام گلوگاه‌های تولید انبوه در این شرکت شناسایی شده و به سرعت در حال رفع آن‌ها هستیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر نقش شرکت ایتراک برای تایید کیفیت قطعات، گفت: با نظارت‌های دقیق ایتراک، محصولات جدید ری‌را و TF21 با سطح کیفی بالایی تولید و عرضه خواهد شد.
آمارهای منتشر شده از سوی شبکه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش و شرکت ایساکو، بیانگر رضایت خریداران تارا از قوای محرکه این محصول و بلوغ ایران‌خودرو در توسعه موتور و گیربکس و ارتقای کیفیت محصولات تولیدی است.
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران‌خودرو (آپکو) از ایجاد امکان سفارش‌گذاری محصولات این شرکت از طریق نمایندگی‌های ایساکو خبر داد و گفت: علاوه بر نمایندگی‌های آپکو، امکان سفارش‌گذاری از طریق نمایندگی‌های ایساکو براساس کد فنی محصولات نیز فراهم شده است.
یکی از ویژگی‌های نمایشگاه «عرضه مستقیم محصولات واحدهای تولیدی مورد حمایت بنیاد علوی » عرضه محصولاتی است که برای اولین بار در کشور تولید می‌شود.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد و به مانند هفته قبل، شمار شهر‌های قرمز صفر ماند، اما بر شمار شهر‌های آبی افزوده شد تا مشخص شود که وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته است؛ اتفاقی خوشایند که با توجه به تعطیلات اخیر، دلچسب‌تر به نظر می‌رسد و نویدبخش روز‌های خوش بهاری برای هم میهنانمان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ