اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بهار ١٤٠٢، نرخ بیکاری جمعیت ١٥ ساله و بیشتر ۸.۲ درصد و نرخ مشارکت اقتصادی ٤١.٢ درصد بوده است.
آقابزرگی با بیان اینکه نیاز دولت به داشتن نقدینگی و تامین کسری بودجه موجب شده تا دولت دخل و تصرفی در بخشی از سرمایه در گردش برخی از شرکت‌ها داشته باشد و شناسایی نرخ تسعیر ارز یکی از این موارد است، اعلام کرد: «ملاک و معیار از نظر بنده و قانون، مصوبه مجلس است که براساس بند اعلامی این مصوبه مغایر با قانون است. در صورتی که دولت آن را نپذیرد، در صورت اختلاف در نهایت موضوع در مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی خواهد شد که قطعا در آن حکم قانون تایید خواهد شد.»
نرخ جدید تخم مرغ در میادین میوه و تره بار اعلام شد.
نرخ تورم گروه‌های کالایی در فروردین ۱۴۰۲ از سوی مرکز آمار ایران اعلام شد.
بر اساس جدیدترین آمارهای اقتصادی منتشر شده از سوی بانک مرکزی متوسط نرخ دلار در بهمن ماه سال گذشته در بازار غیر رسمی کمتر از ۴۵ هزار تومان بوده است.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نرخ خرید تضمینی گندم در فصل جدید، امروز در نشست شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تعیین می‌شود.
در شرایطی که برخی قیمت‌های پیشنهادی در بازار مسکن مناطق میانی شهر تهران از نرخ‌ معاملات واقعی در شمال تهران فراتر رفته است، واسطه‌های ملکی می‌گویند که هیچ نوع معاملاتی در نرخ‌های اعلامی بعد از عید در مناطق متوسط و جنوب تهران انجام نمی‌شود و قیمت‌ها مبنای منطقی ندارد.
سمنان- استاندار سمنان گفت: طبق اعلام مرکز آمار کشور، میزان نرخ بیکاری استان در زمستان سال قبل ۵.۷ درصد بوده است.
سیدصولت مرتضوی وزیر کار گفت: معدل افزایش حداقل حقوق و دست مزد برای حداقل بگیران ۲۷ درصد افزایش پیدا کرد و برای سایر سطوح ۲۱ درصد افزایش داشتیم.
با ابلاغ رئیس قوه قضائیه نرخ دیه سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
رئیس قوه قضاییه در بخشنامه‌ای به همه واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور نرخ دیه سال ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد.
نرخ دیه سال ۱۴۰۲ به موجب ابلاغ بخشنامه رئیس قوه قضائیه ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شد
نرخ حق الوکاله بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
مردم می توانند برای اطلاع از آخرین نرخ های اسکناس ارز به سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به آدرس ice.ir به عنوان تنها مرجع رسمی اعلام نرخ نقدی ارز در کشور مراجعه کنند.
اعلام نرخ عوارض طرح ترافیک سال آینده
بانک مرکزی افزایش نرخ سود بانکی را به بانک ها ابلاغ کرد.
توضیحات حسینی رییس سازمان حج را در خصوص نرخ ارز و هزینه نهایی سفر به خانه خدا در سال ۱۴۰۲ را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و چهارمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ توافقی خرید و فروش ارز به صورت لحظه‌ای و آنلاین و برای شفاف‌سازی معاملات بازار ارز در دستور کار جدی بانک مرکزی است.
عضو سندیکای شرکت های تولید کننده برق با تأکید بر اینکه وزارت نیرو وظیفه دارد ضوابط تعیین نرخ سقف بازار برق را اعلام کند، گفت: در حال حاضر نرخ هایی با منطق غیرمشخص و شرایط مبهم اعلام می‌شود.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نرخ جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرها به مقصد پایانه‌های هدف طرح اربعین را اعلام کرد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نرخ جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرها به مقصد پایانه‌های هدف طرح اربعین را اعلام کرد.
وزیر راه و شهرسازی نرخ جدید عوارض آزادراه های مشارکتی را ابلاغ کرد که بر اساس آن آزادراه تهران شمال برای روزهای عادی ۹۴ و تعطیل ۱۳۴ هزار تومان از امروز از خودروهای عبوری اخذ می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ