مدیر‌عامل انجمن اس‌ام‌ای، با اشاره به تأخیر در تأمین داروی بیماران و توزیع‌نشدن به‌موقع دارو یادآور می‌شود: «طبق صحبت‌های انجام‌شده دارو قرار است به صورت محدود و قطره‌چکانی میان بیماران توزیع شود. این در حالی است که دارو در‌حال‌حاضر برای حدود ۳۰۰، ۴۰۰ بیمار موجود است؛ اعلام می‌شود که منابع مالی دستور رئیس‌جمهور برای تأمین دارو تأمین نشده است».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو ورزشکار در جریان رقابت های مردان آهنین در ایرلند در حین مسابقه جان باختند.
دو ورزشکار در جریان رقابت‌های مردان آهنین در ایرلند در حین مسابقه جان باختند.
گروهی از محققان انستیتو چشم ویلمر، جان هاپکینز  شواهدی از کارآمدی یک داروی آزمایشی برای جلوگیری یا کند کردن روند نابینایی در بیماران دیابت رصد کرده اند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن تاکید بر لزوم حمایت از بیماران هموفیلی گفت: ۶۰۰ نفر از این بیماران به دلیل تحریم‌ها جان خود را از دست داده‌اند.
برخلاف سایر سرطان‌ها، سرطان دهان توسط دندانپزشک و همچنین پزشک قابل تشخیص و بررسی است و هر دو در زمینه شناسایی سرطان‌های سر و گردن آموزش دیده‌اند. اگر این بیماری زود تشخیص داده شود، احتمال بهبود بیماران ۹۰ درصد است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۷۴ رسید.
احمد قویدل، رئیس اسبق کانون هموفیلی درباره‌ی توزیع دارو بیماران هموفیلی می‌گوید: طی ۳ ماه گذشته مشکلات ارزی باعث عدم دسترسی دائمی به دارو شده و آرامشی در حوزه‌ی تأمین داروی بیماران هموفیلی وجود نداشته است.هر نوع افزایش قیمت ارز تاثیر مستقیمی در دسترسی بیمار به دارو دارد، به خصوص وقتی دولت، دارو را تامین می‌کند.
خانم شیما آلاکوش پرستار بیمارستانی در غازی آنتپ ترکیه هنگام وقوع زلزله شدید، به‌جای فرار، جان خود را برای انتقال بیماران از بیمارستان هنگام زلزله به خطر انداخت.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جاساز میلیاردی سیم و کابل‌های سرقتی در کامیون‌های حامل ضایعات/ جنایت برای هوسرانی!/ ۵ زن کارگر جان باختند/ محاکمه مأمور کلانتری به اتهام شلیک مرگبار/ او یک مامور قلابی و شیاد بود/ عامل قتل زن بازنشسته پای میز محاکمه می‌رود/ ماجرای رتیل‌های خون ریز در آلونک وحشت!/ زن سـارق بیماران را بی هوش می‌کرد
همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۵۹ نفر ماند.
اگر تا پیش از این مراجعات برای مواردی ازجمله سرماخوردگی به مراکز دولتی کمتر بود و بیماران ترجیح می‌دادند درمان‌های ساده را در درمانگاه‌های خصوصی با پرداخت ویزیت انجام دهند، اما حالا آنقدر مشکلات اقتصادی بالا رفته که گروه بزرگی از بیماران ترجیح می‌دهند ساعت‌ها معطلی در بیمارستان‌های دولتی را به جان بخرند تا مجبور نشوند ویزیت‌های ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی بخش خصوصی را پرداخت کنند.
البته این بار اولی نیست که مشکل کمبود دارو به جان بیماران افتاده است. از دو سال گذشته تاکنون چندین بار زنگ خطر کمبود یا نبود دارو برای برخی از بیماری‌ها به صدا درآمده است. بیماران ام‌اس، بیماران مبتلا به سرطان و دیابتی‌ها که هر چندوقت یک بار برای پیداکردن انسولین باید داروخانه‌های شهر را وجب به وجب گز کنند.
در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۱۳ نفر ماند.
در ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند.
۱۱ ماه گذشته رئیس‌جمهور دستوری برای تأمین سریع دارو داد، اما در این مدت حدود ۲۶ بیماری که عضو انجمن حمایت از بیماران اس‌ام‌ای بودند، جانشان را از دست دادند. تعدادی از نوزادان بیمار هم در ابتدای تولد روی تخت بیمارستان فوت کردند و آمار دیگری از مابقی بیماران فوت‌شده در دست نیست.آمار قربانیان روز‌به‌روز بیشتر شده و به خاطر نبود برنامه‌های پیشگیرانه و درمانی، هر سال به تعداد این بیماران نیازمند به دارو و درمان افزوده می‌شود.
بیماران S.M.A از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
بیماران SMA از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
بیماران SMA از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
ممانعت رژیم صهیونیستی از اعزام بیماران فلسطینی اهل غزه برای درمان به خارج از این باریکه، موجب جان باختن یک کودک دیگر شد.
جدا از هزینه بالا و شارژ هرباره آن، کاشت ناخن عوارض جدی را به دنبال دارد. برای کاشت، سطح هر ناخن به وسیله سوهان برقی آن‌قدر تراشیده می‌شود تا لایه نازکی از ناخن روی آن باقی بماند. بعضی وقت‌ها نازکی بیش از حد این لایه اجازه نمی‌دهد از ناخن طبیعی شناخته شود. این کاشت‌ها خطرناک‌ترند، چون در صورت شکستن ناگهانی، آسیب جدی‌تری را برای فرد به دنبال دارد.
در دوران قاجار به جز وبا و طاعون، گاهی سایر بیماری‌های مسری هم بلای جان سکنه تهران می‌شد، یکی از این بیماری‌ها «تب نوبه» بود. گفته می‌شود علاج این بیماری «گنه گنه» بوده است و گاهی آنقدر شدت می‌گرفته و تقاضای برای این دارو بالا می‌رفته که موجب نایابی آن می‌شده و سودجویان هم به دنبال گران فروشی و تقلب دارو بودند.
طی یک پروژه آزمایشی عینک های هوشمندواقعیت افزوده در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفت تا هنگام انتقال بیماران بدحال به بیمارستان با پزشکان ارتباط برقرار کنند. این روند درمان را تسریع می کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ