بازگشت فرانک لمپارد به کادر فنی چلسی برای ایفای نقش سرمربی موقت تیم تا پایان فصل تعدادی از بازیکنان این تیم را خوشحال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال دیشب بازهم از بازیکن خودی ضربه خورد و دروازه اش توسط سرخیو آریباس باز شد. محصول آکادمی باشگاه مادریدی پس از گلزنی حس و حال عجیبی داشت.
آ ا ک آتن با دو بازیکن ایرانی خود آماده دیدار با دیناموزاگرب شد.
دیشب تالیسکا، ستاره النصر بعد از قهرمانی، پرچم النصر را میانه زمین به اهتزار درآورد اما البلیهی، بازیکن الهلال مانع از برافراشته شدن پرچم شد و بازیکنان دو تیم باهم درگیر شدند. النصر با دبل رونالدو در فینال جام باشگاه‌های کشورهای عربی، الهلال را شکست داد و قهرمان شد.
بازیکن سابق استقلال از شرایطی که در این مدت برایش پیش آمده ناراحت است و خیلی‌ها را مقصر دوری‌اش از سطح اول فوتبال می‌داند.
محمد انصاری با حضور در ورزشگاه امام رضا مشهد در جشن محفل شروع به اذان گفتن کرد.
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر انگلیس و پیروزی مقابل منچسترسیتی، خداحافظی باشکوهی با هم‌تیمی‌هایش داشت.
نام پی‌یر امریک اوبامیانگ، بازیکن چلسی، در پیراهن ویژه جشن قهرمانی بارسا تنها به خاطر حضور 9 دقیقه‌ای او در این فصل در ترکیب بلوگرانا دیده شد.
تیم فوتسال پالما بعد از کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا همراه با بازیکنان ایرانی خود به لالیگا رفت و قبل از بازی رئال مایورکا در زمین فوتبال جشن قهرمانی گرفت.
مرحله نیمه نهایی والیبال با اتفاقات و هیجان عجیبی دنبال شد و در نهایت این هراز بود که توانست به فینال این رقابت‌ها راه یابد.
کاسمیرو حتی در جشن قهرمانی هم برونو فرناندز را رها نکرد و بابت تک روی این بازیکن، بحث و جدل مفصلی را با او انجام داد.
کریستیانو رونالدو بازیکن باشگاه النصر عربستان در جشن تاسیس عربستان سعودی شرکت کرد و به رقص معروف شمشیر پرداخت که فیلم این مراسم را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد
سرمربی استقلال شادی پس از گل تیمش را با هافبک مورد علاقه‌اش جشن گرفت.
دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین بعد از پشت سر گذاشتن جشن قهرمانی در جام جهانی، از امروز در تمرینات استون‌ویلا شرکت می کند؛ با وجود رفتارهای پرحاشیه از او مثل قهرمان استقبال خواهد شد.
ستاره سابق فوتبال آلمان از علت شکست خروس‌ها در فینال جام جهانی صحبت کرد.
سفیان امرابط، ستاره تیم ملی مراکش، پس از پیروزی برابر اسپانیا تصاویر تحریک‌آمیزی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
اروگوئه با گل دقیقه ۹۲ کره‌جنوبی به پرتغال، حذف شد تا قربانی تفکرات سانتوز سرمربی پرتغال شود که به هشت بازیکن اصلی اش استراحت داده بود. داور یک پنالتی واضح به سود اروگوئه نگرفت و این صحنه حتی به VAR هم نرفت!
در میان شایعات پایان رابطه با این بازیکن، مادر هلنا کوچولو امروز یکشنبه وارد قطر شد و نوزاد را به ورزشگاه برد.
بازیکنان و هواداران تیم فوتسال پالما بعد از صعود به مرحله نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، با حضور دو ملی پوش ایرانی جشن قهرمانی را برپا کردند.
ابوالفضل جلالی به همراه تیم استقلال به کرمان رفت، اما در جشن قهرمانی تیم در سوپرجام شرکت نکرد.
سیاوش یزدانی که پیش از عزیمت استقلال به اصفهان برای بازی با ذوب آهن به خاطر توئیت علیه جشن تولد ساپینتو از تمرین با این تیم منع شده بود، امروز بار دیگر به اردوی تیم برگشت.
مدیرعامل باشگاه استقلال وعده داد مطالبات مدافع سابق برزیلی این تیم را پرداخت و وی را به جشن قهرمانی دعوت کند.
شلیک سعید صادقی پس از دریبل دو بازیکن، به تیرک دروازه هوادار خورد و وارد دروازه این تیم شد.
شلیک سعید صادقی پس از دریبل دو بازیکن، به تیرک دروازه هوادار خورد و وارد دروازه این تیم شد.
جشن تولد شاهرخ بیانی بازیکن سابق و اسطوره استقلال در حاشیه دیدار دوستانه امروز برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ