در دیدار رئیس دیوان عالی کشور با رئیس دومای دولتی روسیه، طرفین بر تداوم رایزنی‌ها در جهت استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده در حوزه‌های قضائی و پارلمانی تاکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های تخصصی و مشاوره‌ای تشکل‌های مردم نهاد محیط زیستی تاکید کرد.
علی قاسم زاده، شهردار اصفهان با تاکید بر ظرفیت‌های بالقوه گروه بهمن می‌گوید:تولیدات گروه بهمن متنوع و از موتورسیکلت تا خودروهای تجاری برای اهداف شهری و خدمات شهری قابل استفاده است.
سید حمید حسینی، سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد: مردم باید در سرمایه‌گذاری، تجارت نفت و امور مربوط به نفت درگیر شده و از ظرفیت‌های کشور استفاده کنند.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت ایران بر توسعه روابط با جمهوری آذربایجان و استفاده از ظرفیت‌های بین دو کشور تاکید دارد.
رئیسی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در روابط کشور‌های منطقه، بر تقویت همکاری‌ها و تعاملات دوجانبه و منطقه‌ای با استفاده از فرصت‌ها و زمینه‌های موجود و تبادل ظرفیت‌های متقابل تاکید کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه ستاد عملیاتی اربعین این جمعیت بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی‌برای برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تاکید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی درچهارمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی ومعماری شهرهای تهران بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی مغفول مانده برای شتاب بخشی به جریان نوسازی دربافت‌های فرسوده تاکید کرد
وزیر نیرو با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم به منظور ارتقای سطح بهره‌وری در حوزه‌های مختلف گفت: "بهره‌وری" یک گنج پنهان و مهمترین ثروتی است که پیش روی کشور قرار دارد.
در دیدار رئیس دیوان عالی کشور با رئیس دومای دولتی روسیه، طرفین بر تداوم رایزنی‌ها در جهت استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده در حوزه‌های قضائی و پارلمانی تاکید کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر جدید ایران در قبرس بر استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی این کشور تاکید کرد.
رئیس مجلس با بیان اینکه تا کنون از ظرفیت‌های کشور و فرصت‌ها به خوبی استفاده نکردیم تأکید کرد: بسیاری از مشکلات کشور را می‌توان در برنامه هفتم توسعه حل کرد.
رئیس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت این شورا و وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت شهری و وزارت آموزش و پرورش ظرفیت‌های زیادی در اختیار دارند.
شورای انضباطی با تاکید مجدد بر استقلال دانشگاه در رسیدگی به تخلفات دانشجویان، اعلام کرد از همه ظرفیت‌های خود همچون تذکر، مشاوره و تنبیهات انضباطی برای ایجاد فضای مناسب آموزش، پژوهش و زیست دانشجویی مطلوب در دانشگاه استفاده خواهد کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در حوزه خانواده و فضای مجازی گفت: معتقدیم که فناوری اطلاعات یک فناوری راهبردی است و می تواند همه جنبه های زندگی جامعه را متحول کند
وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت‌های محصولات گروه بهمن به ویژه در بخش خدمات شهری تاکید کرد
وزیر کشور بر استفاده از ظرفیت‌های محصولات گروه بهمن به ویژه در بخش خدمات شهری تاکید کرد
وزیر جهاد کشاورزی بر استفاده از همه ظرفیت‌های وزارتخانه در زمینه صدور اسناد اراضی کشاورزی تاکید کرد و گفت: ضروری است این روند ادامه یابد.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مناسک عظیم اربعین، آمیختن شئون مختلف زندگی مردم با دین و ارزش‌های دینی را از جمله این ظرفیت‌ها عنوان کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد.
دادستان تهران بر استفاده از احکام جایگزین حبس مانند اشتغال نیمه‌باز، پابند الکترونیکی، مرخصی‌ها و استفاده از ظرفیت‌های قانونی دیگر تاکید کرد.
رئیس جمهور بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان و ارزشمند پژوهشگاه‌های علوم انسانی در حوزه و دانشگاه در جهت غنا بخشیدن به علوم انسانیِ اسلامی تاکید کرد.
مهدی آیتی ضمن برشمردن آثار مثبت احیای برجام تاکید کرد که امضای توافق روی کاغذ کافی نبوده و باید به بهره‌بردای موثر و استفاده از همه ظرفیت‌های آن بود.
رئیسی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اجتماع عظیم مردمی اربعین تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های دولتی به وظایف خود در تسهیل‌گری حضور مردم با همه توان عمل کنند و ستاد‌های مردمی را یاریگر خود بدانند.
رعایت الزامات و استاندارد های فنی و البته کاربرد ادامه دار خودپردازها در بانک ایران زمین باعث شده تا شاهد رشد ۲۷۳ درصدی مبلغ تراکنش‌‌های سالانه خودپرداز‌های بانک ایران زمین طی ۵ سال اخیر باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ