رئیس جمهور کشورمان در دومین روز حضور خود در نیویورک با رئیس شورای اروپا و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در هتل محل اقامت خود دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اروپا نسبت به وضعیت سلامت رئیس‌جمهور مخلوع نیجر هشدار داد.
اتاق فکر انحرافی، فراتر از وزارت کشور است و بخش‌های وسیعی از دولت، مجلس و فضای مدیریتی را شامل می‌شود. جریان انحرافی قصد داشته و دارد که با مدیریت رخداد‌ها به تخریب نمایندگان و مجلس بپردازند تا مجلس بعدی به مجلسی کاملا وکیل الدوله بدل شود. غلامرضا در شرایطی که قانونا زیر دست وزیر کشور است، حتی خودش را ملزم به تمکین از مقام مافوق خود نمی‌دانست و با محافلی خارج از وزارت کشور هماهنگ بود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.
این سفر (به اوگاندا و کنیا و زیمبابوه) صرفاً مربوط به امور فوق نبوده و موارد متعددی مانند کشت فراسرزمینی، صادرات محصولاتی مانند پهپاد و خودرو و محصولات پتروشیمی و همچنین صادرات فنی و... را شامل می‌شود.
سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیاتی عالی‌رتبه شامل معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به کنیا سفر کرده در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور کنیا قرار گرفت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
گشت ارشاد مدیران -که وعده رییس جمهور بود- چرا برای بررسی موضوع شاسی‌بلند‌ها مسکوت ماند و به موضوع واگذاری اتومبیل‌ها به برخی نمایندگان مجلس ورود نکرد؟؟! چرا نهی از منکر فقط شامل مردم و موضوع حجاب می‌شود و تاکنون کدام آمر به معروف در منکر‌های دیگر، چون فساد و رانت و زد و بند -که از برخی مسئولان سر می‌زند- اعلام بی‌زاری کرده است؟
رئیس مرسدس بنز در مورد شایعاتی مبنی بر مذاکره با راننده فراری، شارل لکلرک، اظهار نظر کرد.
«هیفا الجدیع»، سفیر عربستان سعودی در اتحادیه اروپا در دیدار با «شارل میشل»، رئیس شورای اروپا، ضمن ارائه استوارنامه خود، مسائل مورد توجه دو کشور و تحکیم همکاری‌های فیما بین را بررسی کرد.
در بروزرسانی توییتر که می‌توان گفت به تازگی اتفاق افتاده‌است، تیک خاکستری به افراد دولتی، سیاسی، روسای جمهور فعلی و یا سابق تعلق گرفته‌است؛ اتفاقی که در ایران تنها آیت‌الله خامنه‌ای و ابراهیم رئیسی را شامل شد.
شارل میشل، رئیس شورای اتحادیه اروپا بار دیگر از همسویی اعضای اتحادیه اروپا با مواضع رئیس جمهور فرانسه در استقلال طلبی از سیاست‌های واشنگتن تایید کرد.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
رئیس دیوان عالی کشور گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران جان و مال مردم است و این اقدام پدرانه‌ای بود که مقام معظم رهبری برای کسانی که فریب خورده بودند و در این موقعیت حساس متوجه نبودند انجام دادند.
رئیس شورای اروپا می گوید با توجه به حساس بودن هفته های آتی در جنگ اوکراین، حمایت از این کشور باید تداوم داشته باشد.
ارزیابی‌ها نشان می‌دهد از مجموع ۳۲عضو ثابت هیات دولت، شامل وزرا و معاونین ابراهیم رئیسی، ۱۵ نفر آن‌ها که معادل ۴۷ درصد است، متعلق به جریان فکری احمدی نژاد بوده و در دولت او هم مسئولیت‌های اجرایی داشته اند.
رئیس جمهور همچنین با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا که همه کشورهای جهان را به وصله شلوار آمریکایی‌ها تشبیه کرده بود، صحبت‌های روسای جمهور امریکا در تحقیر ملت‌ها و دولت‌ها را مسبوق به سابقه دانست
معاون اول رئیس جمهور گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از حوزه‌های پیشران اقتصاد است که بخش زیادی از آینده اقتصاد دنیا را شامل خواهد شد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: کارشناسان پلیس فتا متوجه شدند فردی تحت عنوان یه شارژ بخر یه شارژ هدیه بگیر با ایجاد یک درگاه جعلی پرداخت از کاربران فضای مجازی در پوشش فیشینگ کلاهبرداری کرده است.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشنگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه با هدیه خبر داد.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، با عنوان این مطلب که ۶۰ درصد معتادان شاغلین هستند، گفت: اینکه می‌گویند بیکاری عامل اعتیاد است، درست نیست.
حسینی با اشاره به گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه رئیس جمهور رکورددار دریافت تذکر از نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: این ادعا صحت ندارد. مجلس یازدهم در اجلاسیه دوم ۳۸۵ تذکر کتبی به رئیس‌جمهور داده که شامل روسای جمهور دولت دوازدهم (چند ماه پایانی) و سیزدهم است، این تذکرات در واقع به معاونت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه یا اعضای دولت است.
اکوسای سازمان بین المللی است که از یازده عضو شامل ایران، پاکستان، ترکیه، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان و قبرس شمالی تشکیل شده است.
رئیس سازمان زندان‌ها از اعمال ارفاقات قانونی برای زندانیانی که دارای حسن رفتار باشند، خبر داد.
رئیس سازمان زندان ها گفت:در سال جاری دستمزد زندانیان شاغل ۳۰درصد افزایش یافته اما باتوجه به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه انتظار می‌رود بنیاد این پرداخت را همچنان عادلانه و منطقی‌تر اجرا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ