امید سینگ بازیکنی که این فصل بدون تیم مانده، معتقد است پس از دعوت به تیم ملی هند نگاه‌ها به او در ایران تغییر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیرون ماندن اشکان دژاگه از بازار نقل و انتقالات و بدون تیم ماندنش شاید تا چند وقت پیش می توانست یک دروغ بزرگ آپریل باشد!
در فاصله کمتر از دو روز مانده به آغاز رقابت های لیگ برتر بیش از نیمی از تیم های حاضر در رقابت ها از کیت فصل آینده رونمایی نکرده اند.
تغییر قوانین نقل و انتقالاتی لیگ برتر و همچنین روند تدریجی جوانگرایی در لیست بازیکنان تیم ها باعث بیرون ماندن تعداد زیادی از بازیکنان مشهور و شناخته شده فوتبال ایران برای فصل بعد شد.
مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد مجتبی حسینی فصل آینده نیز به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه فعالیت خواهد کرد.
کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تیمش با تمام قوا در بازی‌های باقی مانده برای کسب قهرمانی جام حذفی و چهارمی لیگ برتر به میدان خواهد رفت.
استراماچونی هر از گاهی با انتشار پستی برای هوادارانش در ایران، علاقه اش به استقلال را به رخ می‌کشد اما حالا در آستانه محروم کردن این باشگاه ایرانی است. غرامتی که فقط با چهار ماه کار در ایران نصیبش شده و او بخاطر یک تاخیر دوماهه در حقوقش، کل مبلغ قرارداد دوساله بعلاوه سود پولش را می‌خواهد.
نیمه اول دیدار رئال و لیورپول بدون گل تمام شد در حالی که هر دو تیم شانس های گلزنی خوبی داشتند. قرمزها بدون شک با سیو فوق‌العاده آلیسون روی ضربه وینیسیوس در بازی ماندند.
مصاف دو تیم پارس جنوبی جم و خلیج فارس ماههشهر که هر دو تیم در جدول رده‌بندی به امتیازات این مسابقه احتیاج مبرم داشتند، با تساوی بدون گل تمام شد.
وینگر نفت می‌گوید بازیکنان این تیم برای دفاع از اعتبار فوتبالی خودشان در ۱۰ بازی باقی مانده با تمام وجود به میدان خواهند رفت.
تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان پس از حضور در بازی‌های زمستانی کشورهای اسلامی، با ترکیبی ناقص و بدون رئیس فدراسیون اسکی به تهران بازگشت.
بویان کرکیچ که زمانی به عنوان یک پدیده در بارسلونا مطرح شده بود، حالا بدون تیم مانده است.
فرزاد حاتمی که به دلایل عجیبی نیم فصل امسال را بدون تیم مانده، می‌گوید نباید شرایط طوری باشد که به هر کس از راه رسید تیم بدهند.
گلر تیم ملی هلند نخستین بازی ملی خودش را در جام جهانی تجربه کرد!
جام جهانی 2022 اگر چه با حذف زودهنگام تیم ملی همراه بود اما ارایه بازی های زیبا از سوی تیم های باقی مانده بدین معنی است که باید تا لحظه آخر آنرا دنبال کرد.
لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، امید اصلی این تیم برای زنده ماندن رویای قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است.
تمرین امروز تیم ملی بدون حضور کارلوس کی‌روش و زیر نظر دستیارانش برگزار شد.
برخلاف لیگ کشتی آزاد که در نهایت برای هر 10 ملی‌پوش تیم خوب و نسبتاً متمول وجود داشت، اما در لیگ فرنگی به نظر در نهایت چندین نفر از ملی‌پوشان بدون تیم خواهند ماند.
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
استقلال ملاثانی فرصت برتری در آخرین بازی هفته و صدرنشینی را از دست داد.
تیم ملی ولز در آخرین مسابقه مرحله گروهی لیگ ملت‌ها با یک گل مقابل لهستان شکست خورد.
فابیو کاناوارو که بعد از ترک باشگاه چینی گوانگژو اورگرانده به مدت دوازده ماه بدون تیم بود با یک باشگاه ایتالیایی به توافق رسید که در لیگ سری B این کشور بازی می‌کند.
امید سینگ بازیکنی که این فصل بدون تیم مانده، معتقد است پس از دعوت به تیم ملی هند نگاه‌ها به او در ایران تغییر کرده است.
ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان با شکست در دیدار فینال رقابتهای جهانی به مدال نقره دست یافت تا تیم ایران بدون طلا بماند.
شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس در حالی مشخص شد که خبری از پوشیدن شماره چهار این تیم برای فصل پیش رو نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ