سازمان تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال تسریع رژیم صهیونیستی در روند احداث شهرک‌های صهیونیستی نشست امروز خود با سران این رژیم را تحریم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زارع پور بار دیگر در پاسخ به این سؤال که آیا بحث تغییر مدیریت برخی استارتاپ‌ها وجود ندارد، گفت: «این‌ها حرف‌هایی است که در رسانه‌ها زده می‌شود؛ خیلی جدی نگیرید.»
ارتش چین در واکنش به سفر معاون رئیس‌ منطقه تایوان به آمریکا، رزمایش جدیدی در اطراف جزیره تایوان آغاز کرد.
منصور قنبرزاده تاکید کرد که به هیچ وجه زمان آغاز مسابقات لیگ بیست و سوم به تعویق نخواهد افتاد.
فسخ قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند و مذاکرات جدی او برای پیوستن به استقلال حتی پرسپولیسی‌های قدیمی را از نسل‌های مختلف به حرکت درآورده است.
دادستان کل کشور با تاکید بر این که صیانت از حقوق عامه چند سالی است که در دستور کار جدی دستگاه قضایی قرار گرفته است، گفت: لایحه صیانت از حقوق عامه تهیه شده و در مراحل نهایی خود در قوه قضائیه
یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت. در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندرو‌های عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.
رئیس جمهور ترکیه به انتقاد رئیس حزب اپوزیسیون و رقیب جدی وی از مداخله انتخاباتی روسیه در انتخابات سرنوشت‌ساز پارلمانی و ریاست جمهوری ترکیه واکنش نشان داد.
وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید تحریم جدید اروپا علیه دمشق اعلام کرد: سیاست اتحادیه اروپا تهدیدی جدی برای زندگی و معیشت سوری هاست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد و از او خواست تمرکز بیشتری در امر گلزنی داشته باشد.
کنعانی دلیل اصلی ناکامی اینستکس را نبود اراده جدی و ناتوانی دولت‌های اروپایی در ایفای تعهداتشان در مسیر جبران خروج یکجانبه آمریکا از برجام، و همراهی آن‌ها با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا دانست؛ همچنانکه این کشور‌ها در تمام طول زمان فعالیت اینستکس هیچ منبع مالی یا خط اعتباری بلندمدت به این کانال تزریق نکردند.
ایلان ماسک در توئیتی نوشت: من یک حامی جدی اوکراین هستم، اما این مساله باعث تشدید جدی جنگ می‌شود و برای جهان خطرناک است.
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به مصوبه ضدایرانی پارلمان اروپا گفت: اقدام امروز پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی بدون شک اقدامی مخرب بود.
مربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید در روزهای گذشته چیزی که شائبه‌ها درباره بازیکنان نفت مسجدسلیمان را تایید کند، ندیده‌اند.
جدی ۳ سال است که در مسابقات قهرمانی کشور جودوی نابینایان و کم‌بینایان شرکت می‌کند و کلاس ملی دارد، امسال نیز برای این که کلاس بین‌المللی دریافت کند در مسابقات جهانی باکو شرکت کرد که موفق به کسب مدال طلا شد
در حالی که فدراسیون جودو نسبت به اعزام وحید جدی به عنوان یک ورزشکار سالم به رقابتهای قهرمانی کم‌بینایان و نابینایان جهان اعتراض کرده است، رییس انجمن جودوی نابینایان و کم‌بینایان می‌گوید که این ورزشکار برای شرکت در این رقابتها تاییدیه کلاس‌بندی بین‌المللی دارد.
در بیانیه وزارت امور خارجه ونزوئلا آمده است: جمهوری بولیواری ونزوئلا در چارچوب دیپلماسی صلح هر شکلی از تروریسم را که تهدیدی جدی علیه امنیت جهانی است، محکوم می‌کند.
سخنگوی ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا: ما با نگرانی جدی به گزارش‌های فزاینده مبنی بر این که پهپادهای تولید ایران ممکن است در تجاوز به اوکراین دخیل باشند، توجه می‌کنیم.
صد و هشتاد و چهار روز پس از تیتر جنجالی روزنامه سان در واکنش به هم‌گروهی انگلیس با ایران، حالا اوضاع کاملا متفاوت است.
مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهار نظر جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و استفاده روسیه از همه ابزارهای خود در جنگ، گفت: ما تهدیدهای هسته ای روسیه را جدی می گیریم.
آذری جهرمی؛ وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به حادثه تلخ برای مهسا امینی نوشت: آسیب جدی به «دختری در حکومت شیعه» بر اثر عوارض اقدامات گشت ارشاد، تلنگری به ما نمی‌زند؟
سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: «داریم به صورت جدی پاسخ اخیر ایران را بررسی می‌کنیم. در نگاه اول، پاسخ طرف ایرانی فراتر از مواضع دائمی‌اش در خصوص مسائل مربوطه نیست.»
مهدی طارمی اعلام کرد مصدومیتش جدی نیست و اتفاق خاصی برای او رخ نداده است.
رژیم صهیونیستی همچنان از عملیات تلافی جویانه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی از رهبران ارشد این جنبش توسط نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین هراس دارد.
ستاره جوان استقلال این روز‌ها وضعیت نامشخصی در این تیم دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ