در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۹۷۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۹۴ تن از ایشان وخیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
خودرو حامل خودرو های صفر کارخانه ایران خودرو در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه و واژگون شد.
اولین دوره آموزشی ایمنی و کمک‌های اولیه در ایام محرم و صفر توسط مرکز آموزش‌های الکترونیک جمعیت هلال احمر برگزار می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
تیم ملی فوتبال ایران با غلبه بر تیم پرستاره و مدعی ازبکستان در پایتخت این کشور، اولین دوره جام کافا در رده بزرگسالان را فتح کرد. در این بازی پرتنش و پرحادثه، فشار زیادی روی دفاع تیم قلعه‌نویی وارد شد...
تیم ملی والیبال ایران در اولین روز هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر صفر موفق به شکست آلمان شد.
تراکتور در یادگار میزبان نساجی مازندران است و خمس و شاگردانش به دنبال سومین برد پیاپی در خانه هستند.
تراکتور در یادگار میزبان نساجی مازندران است و خمس و شاگردانش به دنبال سومین برد پیاپی در خانه هستند.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم ملی ایران امیدوار است با هدایت سرمربی جدید و نامدارش، اولین بازی سال ۱۴۰۲ را موفقیت پشت سر بگذارد.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: رشد نقدینگی حدود ۳۲ درصد است که در مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد بوده و ۷ درصد کاهش داشتیم.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
فولاد خوزستان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی دشوار و خارج از خانه موفق شد آلومینیوم اراک را یک بر صفر شکست دهد.
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
ایران صفر - آمریکا صفر | سومین جدال برای اولین صعود
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۶ به وقت دوحه و ۱۶:۳۰ به وقت تهران در نخستین مصاف خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با انگلیس رقابت سخت خود را آغاز کرده است. این تقابل از جنبه های مختلف نابرابر است؛ چه قیمت ستاره‌های حریف و چه امکانات و وضع روحی روانی دو تیم .
در اولین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان، به مصاف اکوادور رفت و قطر با یک نمایش ناامید کننده مقابل اکوادور شکست خورد.
ذوب‌آهن و پیکان از دقایقی قبل مقابل هم قرار گرفته‌اند.
ذوب‌آهن و پیکان از دقایقی قبل مقابل هم قرار گرفته‌اند.
پس از وقفه ای که در رقابت های لیگ برتر صورت گرفته بود، امروز نساجی و نفت مسجدسلیمان آغازکننده این مسابقات هستند.
فجر سپاسی در دیدار برابر شاگردان بیاتلو توانست به سه امتیاز دست پیدا کند.
مس شهر بابک در یک بازی سخت و نفس گیر از روی نقطه پنالتی تیم شهرداری همدان را یک بر صفر شکست داد و اولین پیروزی اش را جشن گرفت.
ملوان امشب میهمان نساجی در هفته سوم لیگ برتر است و تلاش می کند تا اولین امتیاز فصل را کسب کند.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
در اولین روز شروع مسابقات لیگ بیست و دوم شاگردان حمید مطهری میزبان شاگردان محمد ربیعی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ