جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، امیدوار است که بار دیگر به ترکیب اصلی این تیم برگردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مبنای حقوق بازنشستگان کشوری؛ همان ۲ سال آخر نه ۵ سال
ادن هازارد ممکن است در سن 32 سالگی پس از جدایی رئال مادرید، بازنشسته شود.
داوید سیلوا، ستاره سابق منچسترسیتی، پس از مصدومیت شدید زانو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
داوید سیلوا، ستاره سابق منچسترسیتی پس از مصدومیت شدید زانو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
پدرو، بازیکن سابق بارسلونا، چلسی و تیم ملی انگلیس قرارداد خودش را با لاتزیو تمدید کرده و علاقه‌مند است در همین باشگاه بازنشسته شود.
سرخیو راموس دوست دارد در سویا، باشگاه محبوب کودکی‌هایش، از فوتبال خداحافظی کند.
سرخیو راموس دوست دارد در سویا، باشگاه محبوب کودکی‌هایش، از فوتبال خداحافظی کند.
آندره مارینر پس از نزدیک به دو دهه حضور در لیگ برتر از داوری کناره گیری کرد.
سرمربی سابق دورتموند در ۶۵ سالگی تصمیم به بازنشستگی گرفته است.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول، اعلام کرد با تیم ملی کشورش کرواسی خداحافظی کرده و دیگر با پیراهن شطرنجی به میدان نخواهد رفت.
لودویک ژولی، ستاره سابق بارسا و تیم ملی فرانسه، معتقد است پی‌اس‌جی باید به شرط خداحافظی لئو مسی از بازی‌های ملی با او تمدید کند.
مدیرعامل یوتیوب که مجله تایم او را به عنوان قدرتمندترین زن در دنیای اینترنت انتخاب کرده بود، بعد از ۹ سال از سمت خود در بزرگ‌ترین سرویس اشتراک‌گذاری ویدئو و دومین وب‌سایت محبوب جهان کناره‌گیری می‌کند.
سه‌شنبه هفته پیش در جریان امتحانات این ترم، از دفتر رئیس دانشکده تماسی گرفته شد و اعلام شد که ابلاغیه بازنشستگی شما آمده و به امور اداری برای انجام امور تشریفات مراجعه کنید. این کار بدون هیچ‌گونه آمادگی قبلی بوده و به یکباره اسامی ۹نفر را اعلام کردند.
به رویای خود جامه عمل پوشانده ام. این متن نوشته ای بود که گرت بیل در صفحه مجازی خود منتشر کرد تا در سن 33 سالگی از فوتبال اعلام بازنشستگی کند .
ماتئو لاهوز، داور اسپانیایی که قضاوت‌های جنجالی‌اش در جام جهانی قطر و دیدار هفته گذشته بارسلونا و اسپانیول جنجالی شده بود اعلام کرد در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
لوکا مودریچ در 37 سالگی باید تصمیم بگیرد که به بازی در تیم ملی ادامه دهد یا برای طولانی‌تر کردن دوران حضور در رئال، از بازی برای کرواسی بازنشسته شود.
کریستیانو رونالدو با کاروان پرتغال به لیسبون برنگشت و در قطر ماند. برخی شایعات حکایت از خداحافظی او از فوتبال دارند که می تواند شوک بزرگ دیگری به فوتبال دنیا باشد.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
وزارت ورزش و جوانان از سازمان تأمین اجتماعی استعلام گرفته که فتح‌الله‌زاده می‌تواند مدیرعامل استقلال شود یا نه که این سازمان پاسخ داد منعی برای این موضوع وجود ندارد.
ویروس کرونا باعث پایان دوره حرفه‌ای تنیسور انگلیسی در سن 21 سالگی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ