سرخیو راموس دوست دارد در سویا، باشگاه محبوب کودکی‌هایش، از فوتبال خداحافظی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحاد اسرائیل و عربستان باید به عنوان بخشی از تعهد ایالات متحده به خاورمیانه تلقی شود نه جایگزینی برای آن. به نظر می رسد ایران ترفند جدیدی را یاد گرفته است. باید دید آیا ایالات متحده نیز می تواند ترفند تازه ای را به کار گیرد یا خیر.
دیمیتری پایت پیش از انتقال به واسکودوگاما برزیل به بازیکنانی که عربستان را انتخاب کرده‌اند کنایه زد.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
سفیر پیشین ایران در کویت گفت: در موضع‌گیری سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام شد که ایران با طرف کویتی مذاکره دارد و نه با طرفی دیگر، بدان معنا که اختلاف مطرح میان ایران و کویت و عربستان نیست.
یکی از مربیان مشهور بوندس‌لیگا می‌گوید ستاره‌ای که شروع‌کننده موج انتقال‌ها به فوتبال عربستان بوده کریم بنزما است و نه کریستیانو رونالدو.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
برناردو سیلوا نه به عربستان و نه پی‌اس‌جی نخواهد رفت، چرا که در انتظار رسیدن پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
برناردو سیلوا نه به عربستان و نه پی اس جی نخواهد رفت چرا که در انتظار رسیدن پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
البراک معاون نخست وزیر و وزیر نفت و امور اقتصادی و سرمایه گذاری کویت در بیانیه‌ای مدعی شده است که این میدان «ثروت طبیعی کویت و عربستان است و تا زمان ترسیم مرز‌های دریایی، هیچ طرف ثالثی در آن حقی ندارد.»
سرخیو راموس دوست دارد در سویا، باشگاه محبوب کودکی‌هایش، از فوتبال خداحافظی کند.
لیونل مسی به اینتر میامی خواهد پیوست و بازی در لیگ حرفه‌ای آمریکا را به بازگشت پراحساس به بارسلونا و پیشنهاد پر زرق و برق عربستانی‌ها ترجیح داده است.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: نه در فرودگاه‌های ایران و نه در فرودگاه‌های عربستان برای افرادی که نیاز به مصرف داروی مستمر دارند، منعی وجود ندارد.
«اقدام به تنش‌زدایی با عربستان سعودی و متعلقات آن همچون برداشتن نام معابر کلیدواژه بحران (شیخ نمر باقر النمر) نه تنها مایه سرافکندگی نیست، بلکه اقدامی درست است. این اقدام نشان دهنده آن است که دستگاه دیپلماسی کشور با اتخاذ رویکردی واقع‌بینانه در مسیر تامین منافع ملی گام بر می‌دارد»
لوکا مودریچ، ستاره کروات، قصد دارد در پایان فصل آینده در رئال مادرید به فوتبالش پایان دهد و برنامه‌ای برای رفتن به عربستان ندارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌ فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در مورد توافق اخیر ایران و عربستان گفت: هم برای عربستان خوب است چون وقتی که این دو کشور با هم نزدیک باشند، از جهاتی خیال عربستان جمع می‌شود که در آینده مشکلی از ناحیه ایران برای او پیش نخواهد آمد، کما اینکه از اول ایران با هیچ کشوری ستیز نداشته، همیشه به ایران حمله شده و ایران مدافع حقوق خود بوده است، نه اینکه ایران آغازگر حمله و جنگ و ستیز باشد. بنابراین برای عربستان که اطمینان پیدا می‌کند خوب است.
تنها ۵سال پیش بود که ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن‌سلمان، حاکم دوفاکتوی این کشور، تندترین انتقادها را علیه تهران به زبان راند. اما هفته گذشته در تحولی که جهان را به شکلی استعاری دو قطبی نشان داد، سعودی‌ها نه تنها روابط دیپلماتیک خود را با تهران برقرار کردند، بلکه وی دو کشور ایران و عربستان را دو بازیگری خواند که دارای سرنوشتی واحد هستند.
توافق اخیر را می‌توان در امتداد توافق قدیم دید و آن را «برجام ۲» نامید که البته، انتظار می‌رود با اتخاذ رویکردی استراتژیک از سوی ایران، فرجامی بهتر از «برجام یک» پیدا کند. در این صورت است که می‌توان مدعی شد «نگاه به شرق» نه سیاستی علیه تنش‌زدایی با غرب، که صرفا مسیری متفاوت برای رسیدن به مقصدی مشترک بوده است.
امریکایی‌ها یک‌بار مستقیما با ما در برجام مذاکره کردند. دیپلماسی ایرانی و توانایی نیرو‌های دیپلمات ما مطالبات ما را به دنیای آن روز که همه آن‌ها یک‌طرف میز و ما یک‌طرف میز بودیم، قبولاند که ایران حق دارد از انرژی هسته‌ای استفاده کند و پای میز مذاکره هم امتیاز بلاوجه نه به غرب و نه به شرق نمی‌دهد. نه به اروپا و نه به چین و نه به روسیه و نه به امریکا. این قدرت و توانایی اقتضا می‌کند که همواره وجود داشته باشد و این‌گونه نباشد که امروز بگوییم تیم ما روی فرم نیست و ما نمی‌توانیم مذاکره کنیم.
وضعیت نه جنگ و نه صلح یمن با توجه به ادامه کارشکنی های آمریکا و ائتلاف سعودی مدت زیادی نمی تواند دوام بیاورد و به زودی باید منتظر فعال شدن تسلیحات مخوف صنعا بود.
بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و هم چنین هیاهوی سفر شی به عربستان سعودی، لزوماً تغییر در سیاست چین را نشان نمی‌دهد. آن سفر در شدیدترین حالت خود راهی برای مشارکت بوده با هدف ایجاد توازنه مثبت، تا روابط دوجانبه‌ای را به نفع چین ایجاد کند.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
«ما باید یاد بگیریم که در سیاست کشور‌ها حرف اول و آخر را منافع میزند نه اخلاق. چین هم مانند هر کشوری سعی دارد منافع خود را تامین کند. حالا این تامین منافع با رابطه با عربستان و توافقات پشت پرده با غربی‌ها انجام شود یا با ایران. فرقی نمی‌کند. هر سو که بتواند منافع ملی آن‌ها را تامین کند، به همان طرف می‌روند؛ بنابراین ما هم باید به فکر یک سیاست جدید و یارگیری تازه باشیم. به نظر من سیاست غربی‌ها این است که بعد از جدا کردن ایران از چین و روسیه که حق وتو دارند، به این سمت خواهد رفت که دوباره ایران را ذیل بند ۷ منشور سازمان ملل قرار دهند. به همین دلیل است که می‌گویم باید مقامات ایرانی این اتفاق را یک زنگ خطر بدانند.»
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که تصمیم اوپک پلاس برای کاهش سطح تولید نفت، نه به نفع اوپک است و نه به نفع سعودی‌ها و روسیه خواهد بود.
تیم‌های ملی فوتسال ژاپن و عربستان امروز چهارشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم نه چندان مطرح عربستان موفق شد ژاپن دومین تیم برتر آسیا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ