داوید سیلوا، ستاره سابق منچسترسیتی، پس از مصدومیت شدید زانو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
داوید سیلوا، ستاره سابق منچسترسیتی پس از مصدومیت شدید زانو، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی اینتر میامی، تاکید کرد که با توجه به سنی که دارد زمان زیادی تا خداحافظی اش فوتبال نمانده است.
زلاتان مطمئن نیست که بازنشست شده باشد و در مصاحبه جدید خود گفت شاید در آینده برگردد و فوتبال بازی کند. او در مورد جدایی تونالی و مالدینی از میلان نیز حرف زد.
زلاتان مطمئن نیست که بازنشست شده باشد و در مصاحبه جدید خود گفت شاید در آینده برگردد و فوتبال بازی کند.
کارملو آنتونی، فوق ستاره سابق بسکتبال NBA به صورت رسمی اعلام بازنشستگی کرد.
دکتر علی رستمی با اشاره به ثبت رکورد تولید 300 هزار تن کاتد در شرکت مس، اعلام کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید داخل 3 میلیارد دلار پروژه به شرکت‌های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی شرکت مس محول شده است.
رئیس جمهور فرانسه امروز در مصاحبه با شبکه های محلی کشورش اعلام کرد: از اصلاحات قانون بازنشستگی خرسند نیستم؛ اما انجام آن لازم بود.
مهمترین محور این طرح افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ سال به ۶۴ سال است؛ موضوعی که با مخالفت‌های بسیار شدیدی مواجه شده است و شنبه نیز هزاران نفر را بار دیگر برای اعلام مخالفت به آن به خیابان‌ها کشاند.
دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول، اعلام کرد با تیم ملی کشورش کرواسی خداحافظی کرده و دیگر با پیراهن شطرنجی به میدان نخواهد رفت.
سه‌شنبه هفته پیش در جریان امتحانات این ترم، از دفتر رئیس دانشکده تماسی گرفته شد و اعلام شد که ابلاغیه بازنشستگی شما آمده و به امور اداری برای انجام امور تشریفات مراجعه کنید. این کار بدون هیچ‌گونه آمادگی قبلی بوده و به یکباره اسامی ۹نفر را اعلام کردند.
شماری از مردم در پایتخت فرانسه با حضور در خیابان ها، اعتراض خود را نسبت به تصمیمات اخیر دولت در قبال بازنشستگان اعلام کردند.
بعد از اعلام بازنشستگی گرت بیل، باشگاه سابق او رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی از این ستاره ولزی و دوران حضورش در لوس بلانکوس تجلیل کرد.
ماتئو لاهوز، داور اسپانیایی که قضاوت‌های جنجالی‌اش در جام جهانی قطر و دیدار هفته گذشته بارسلونا و اسپانیول جنجالی شده بود اعلام کرد در پایان فصل جاری بازنشسته خواهد شد.
معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: میانگین پرداخت حقوق در سال گذشته، هفت میلیون و ۷۰ هزار تومان بود که اکنون به ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان رسیده است.
وینگر 31 ساله و نیمکت نشین باشگاه رئال مادرید، پس از ناکامی در قطر قصد دارد در رده ملی بازنشسته شود و از تیم بلژیک خداحافظی کند.
دوچرخه‌سوار برجسته ایتالیایی در 32 سالگی مجبور به کناره‌گیری از ورزش حرفه‌ای شد.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
نخست وزیر جدید عراق با استناد به اختیارات قانونی و با صدور حکمی، نخست وزیر سابق و وزرای کابینه او را بازنشسته اعلام کرد.
تنیسور صربستانی اعلام کرد در برهه کنونی به خداحافظی از این ورزش فکر نمی‌کند.
بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات ۴میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می‌توانند تا ۲۲ مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.
رافائل نادال تنیسور اسپانیایی در توییتر خود به راجر فدرر سوئیسی که اعلام بازنشستگی کرد، ادای احترام کرد.
محمد جواد شیخ پیرامون اتفاقات اخیری که در رابطه با این موسسه رخ داده است، اعلام کرد: مهمترین اقدامی که با پیگیری‌های مجدانه مدیرعامل شرکت مس انجام گرفته، اخذ دستور توقف اجرای مصوبه ماده 17 بود که روز یکشنبه (20 شهریور) صورت پذیرفت.
فهرست نهایی کاندیداهای انتخابات کمیته ملی المپیک هنوز اعلام نشده اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که از مجموع ۳۱ متقاضی این انتخابات، ۲ نفر بازنشسته شدند و ۳ نفر هم رد صلاحیت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ