اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونمایی از سنگ نگاره استردادی به ایران، برپایی نمایشگاهی از اشیای برگشت داده شده در هفته دولت و بررسی لغو روادید ایران با ۶۰ کشور از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در هفته جاری بود.
این بنیاد در درخواست خود علیه شاهزاده هری اعلام کرد که «وی به طور علنی به ارتکاب تعدادی از جرایم مواد‌مخدر در ایالات متحده و خارج از کشور اعتراف کرده است» و این در حالی‌است که «قانون آمریکا معمولاً از ورود چنین افرادی به کشور جلوگیری می‌کند.»
سفر تیم فوتسال ناشنوایان به روسیه برای انجام یک بازی دوستانه به دلیل عدم صدور به موقع ویزای بازیکنان لغو شد.
سفر تیم ملی فوتسال ناشنوایان به روسیه برای انجام یک بازی دوستانه به دلیل عدم صدور به موقع ویزای بازیکنان لغو شد.
لغو ویزا در حالی صورت می‌گیرد که عمان به دنبال توسعه صنعت گردشگری است و تعدادی از پروژه‌های مهم و برجسته را اخیرا در این حوزه راه‌اندازی کرده است. این ابتکارات با هدف تنوع بخشیدن به اقتصاد کشور و استفاده از تاریخ، فرهنگ و طبیعت آن است.
در پی اظهارات ضد فلسطینی وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی، شماری از آمریکایی ها خواستار ممانعت از ورود وی به خاک آمریکا شدند.
عزت‌الله ضرغامی بیان کرد: معتقدم در حال حاضر یکی از موضوعاتی که می‌توان با مردم صحبت کرد، گردشگری است. اخبار، تصاویر و ویدئو‌های مثبت از ایران باید به دنیا مخابره شود. شبکه تصویری و تلویزیونی ایجاد کردیم که در فضای تلویبیون به صورت آزمایشی در حال فعالیت است.
با توجه به اتفاقات اخیر در روند صدور ویزای اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا، احتمال لغو این سفر قوت گرفت.
موافقت با معافیت شهروندان کویت از دریافت ویزای شنگن، مشروط به توقف مجازات اعدام پیش از آغاز معافیت از طریق مذاکرات دوجانبه بین دو طرف است.
کانادا درخواست صدور ۵۸ ویزا را از سوی ایران دریافت کرده است در حالی که توافق روی صدور ۴۵ ویزا بوده است.
رسانه کانادایی با اشاره به جزئیاتی از لغو بازی دوستانه ایران با کانادا اعلام کرد فدراسیون فوتبال ایران درخواست صدور ویزا برای ۵۸ نفر را داده بود.
تنیس روی میز ایران که قرار بود با یک بازیکن و داور در مسابقات جوانان مجارستان حضور داشته باشد به دلیل عدم صدور ویزا از این اعزام بازماند.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
در فاصله حدود دو هفته مانده به دیدار تیم ملی بسکتبال مقابل استرالیا، عدم انجام اقدامی برای صدور ویزا توسط هر یک از طرفین، ابعاد مبهم این دیدار و برگزاری قطعی آن را گسترده تر کرده است.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند،
سردار «مرتضی طلایی» رییس اسبق تهران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر لغو و ابطال ویزایش در کانادا گفت: ویزایم تمام شده و دیگر خبری درباره لغو ویزا ندارم.
مسیر مستقیم هوایی بین دو کشور ایران و افغانستان پس از سالها وقفه دوباره برپا شد حالا فعالان گردشگری درخواست دارند ویزا میان دو کشور دوست و همسایه لغو شود.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین اظهار کرد: اولویت دادن به کشور‌های همسایه و مسلمان به عنوان بازار‌های هدف گردشگری، می‌تواند تحرک و پویایی در عرصه گردشگری کشور ایجاد کند.
با توجه به عدم صدور ویزای اسپانیا، سفر تیم های ملی کشتی ایران به مسابقات جهانی زیر 23 سال در آستانه لغو شدن قرار گرفته است.
کاروان ۹۰ نفره کشتی پیشکسوتان ایران بدلیل صادر نشدن ویزا از سوی سفارت بلغارستان، مسابقات جهانی را از دست داد.
تیم ملی تیراندازی اردوی هانوفر آلمان را از دست داد.
معاون عتبات سازمان حج و زیارت درباره الزامی یا اختیاری بودن ثبت نام در سامانه سلاح گفت: با توجه به لغو ویزا، برای اینکه هر شخص خودش را بیمه کند، ثبت‌نام در سامانه سماح لازم و ضروری و شرط خروج از مرز است.
سردار مهدی حاجیان: افرادی که متقاضی سفر به کشور عراق هستند باید حتما گذرنامه معتبر داشته باشند. طبق توافق صورت گرفته در مورد لغو روادید میان ایران و عراق افراد بدون اخذ ویزا می‌توانند به کشور عراق سفر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ