سردار «مرتضی طلایی» رییس اسبق تهران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر لغو و ابطال ویزایش در کانادا گفت: ویزایم تمام شده و دیگر خبری درباره لغو ویزا ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مری ارپس، دروازه‌بان تیم ملی انگلیس، جایزه دستکش طلایی جام جهانی زنان را به دست آورد.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.
مهدی عبدی می‌تواند از خلوت بودن اسکواد پرسپولیس در پست مهاجم نهایت استفاده را ببرد.
آندری لونین، دروازه بان اوکراینی در ترکیب اصلی رئال مادرید به مصاف اتلتیک بیلبائو به میدان رفته است.
تراکتور اولین گل فصل را با ارسال تماشایی محمد نادری به ثمر رساند.
مزه‌دار کردن فیله‌های مرغ قبل از پخت تاثیر زیادی در طعم و مزه آن بعد از پخت دارد. شما می‌توانید مرغ را در منزل با روش‌هایی بسیار آسان و با موادی در دسترس به اشکال مختلف مزه‌دار کنید.
دختر طلایی وزنه‌برداری ایران گفت: از کسب طلای آسیا خوشحالم، اما حتما در آینده رکوردهای بهتری را به ثبت می‌رسانم.
مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان با اتفاقات و حواشی جالب توجهی همراه بوده است.
محمدعلی عموزاد خیلی نزدیک و در ثانیه‌های پایانی شکست را با برد مقابل حریف روسی در فینال جام مشترک‎المنافع عوض کرد. او بعد از پیروزی ژست جالبی داشت که مورد توجه پیج‌های کشتی روسیه قرار گرفت.
احمد نوراللهی با پاس گلی دیدنی تیمش را به سمت پیروزی مقابل الکویت هدایت کرد.
محققان موسسه سلامت جهانی بارسلون گزارش کردند که خوردن صبحانه بعد از ساعت ۹ صبح خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را تا ۵۹ درصد در مقایسه با دیگرانی که قبل از ساعت ۸صبح صبحانه میل می‌کنند، افزایش می‌دهد.
سرمربی تیم والیبال جوانان با بیان اینکه موفقیت تیم بی‌سابقه بود، گفت: امیدوارم بازیکنان این تیم حفظ شود و مسئولان سرمایه‌سوزی نکنند، آن‌ها نسل طلایی والیبال ایران هستند.
تیم هندبال زنان ایران در حالی راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شده که سرمایه گذاری روی نسل جوان امیدها برای ایستادن روی سکوی این تیم را افزایش داده است.
لیونل مسی هدیه‌ای را که از ناصر الخلیفی دریافت کرد به نیمار داد و او در یک حراجی به نفع کودکان محروم آن را به حراج گذاشت.
در حالی که تیم‌های فوتبال خاتون بم و شهرداری سیرجان برای فصل بعد لیگ برتر زنان آماده می‌شوند، سرمربی سپاهان هنوز مشخص نشده و ستاره‌های این تیم بدون قرارداد هستند.
ستاره برزیلی فصل گذشته العین، با استقبال هواداران تیم سابق خود به الوصل بازگشت.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه خطر سقط جنین در زنان بالای ۳۵ سال بیشتر است، گفت: طبق تحقیقات و مشاهدات بالینی به نظر می‌رسد، سن بالا خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد.
شرکت آمریکایی هِد راکتی طلایی را به برترین تنیسور تاریخ اهدا کرد.
بانک جی پی مورگان آمریکا می‌گوید: وقوع بحران بانکی در این کشور باعث شده تا سرمایه‌ها به سمت طلا برود.
مهدی بالی با سر و صورتی زخمی و در ثانیه های پایانی توانست یک طلای ناب را برای کشتی فرنگی ایران به ارمغان بیاورد.
امیرحسین زارع در مقابل مقابل طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه ۴-۲ شکست خورد و صعود به فینال را در ثانیه‌های پایانی از دست داد.
امیرحسین زارع در مقابل مقابل طاها آکگول کشتی‌گیر مطرح ترکیه ۴-۲ شکست خورد و صعود به فینال را در ثانیه‌های پایانی از دست داد.
اگر در گذشته موضوع مهاجرت به خارج، مختص قشر دانشگاهی و نخبگان علمی بود، اخیراً این پدیده به جمع سرمایه‌گذاران داخلی، مدیران استارتاپ‌ها و نیز متخصصان حوزه فناوری و ارتباطات نیز رسیده است. از سویی اماراتی‌ها پس از راه‌اندازی شهر اینترنتی دبی و دبی سیلیکون واحه حالا ویزای طلایی برای متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته‌اند.
رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: مهاجرت متخصصان IT ایران با استقبال کشور‌های عربی مواجه شده و امارات با وجود سخت‌گیری برای اعطای اقامت و حقوق شهروندی به مهاجران، مشوق‌هایی برای نخبگان این صنعت در نظر گرفته و به آن‌ها ویزای طلایی می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ