باشگاه فولاد در تلاش است تا با همکاری سازمان اتوبوسرانی، هواداران پرشماری در فولاد آره نا حضور پیدا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدف گذاری برای عبور از دوران سخت روحانی در تلاش و فعالیت آقای رییسی آشکار بوده اما جدای از مخالفان سیاسی جریان انقلاب، برخی محافل سایه هم با رفتار و کنش خود بر آن خدشه می‌کنند به نحوی که انگار دولت سیزدهم نه دولت همه جریان انقلاب که مختص به یک اقلیت ناب‌گرا است
مدافع استقلال با انگیزه زیاد در تمرینات تیمش حاضر است و تلاش می کند تا فصل خوبی را پشت سر بگذارد.
با تلاش ماموران پلیس شهرستان لاشار ۲ شهروند سراوانی پس از ۲۷ روز اسارت از چنگال آدم ربایان مسلح آزاد و یک نفر از آدم ربایان دستگیر شد.
نمایندگان ویژه باشگاه الهلال به پاریس سفر کرده اند تا گره انتقال مارکو وراتی را باز کنند.
قاضی ویژه قتل پس از ورود به موضوع دستور پلمب آن واحد را صادر کرد از به زندان فرستادن عامل اصلی این میهمانی که محل را اجاره کرده خبر داد
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
لوک شاو به عنوان نفوذی منچستریونایتد در اردوی تیم ملی انگلیس، تلاش می‌کند دو ستاره را برای پیوستن به یونایتد راضی کند!
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز آموزش و توانبخشی ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از توسعه مراکز مشکلات ویژه یادگیری دانش آموزان و تلاش برای آموزش دانش آموزان استثنائی در مدارس عادی خبر داد.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در تلاشیم امسال از ابتدای مهر سرویس رایگان مدرسه برای همه‌ دانش‌آموزان استثنایی فراهم شود.
محمدحسین مرادمند در تلاش است تا بار دیگر به لیست استقلال برگردد وبتواند برای تیمش بازی کند.
وزیر خارجه عمان با فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در یمن درباره تلاش ها برای تحقق صلح در این کشور گفتگو کرد.
نماینده ویژه وزارت خارجه روسیه در غرب آسیا می‌گوید هر گونه تلاش برای دورکردن مسکو از معادلات این منطقه و برهم‌زدن روابط روسیه با کشورهای غرب آسیا محکوم به شکست است.
مدافع ملی پوش پرسپولیس در جدال با گل گهر در تلاش بود تا مانع از شکل گیری حملات حریف روی دروازه تیمش شود.
استرالیا یک مدل جدید پلیس سایبری را به طور رسمی راه اندازی کرده تا تلاش ها برای ردیابی سندیکاهای جرائم سایبری را افزایش دهد.
یک مامور یگان ویژه در حال تلاش برای جمع‌آوری خرده شیشه‌ها از داخل خیابان سعدی است تا راه خودروها باز شود.
بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تخصیص اعتبارات پروژه‌های مصوب سفررئیس جمهور خبر داد و گفت: دولت تلاش ویژه‌ای برای تسریع در تکمیل پروژه راه‌آهن بوشهر - شیراز دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی از همت و تلاش مدیرعامل، هیات مدیره و کارکنان ایران‌ خودرو دیزل در مسیر خروج از رکود و بحران‌های متعدد مالی و تولیدی این شرکت تقدیر کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: در تلاش هستیم تا در برنامه هفتم توسعه حوزه مالیات را دقیق ببینیم.
فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن ضمن درخواست از طرف های درگیر در این کشور برای پایبندی به آتش بس، گفت که باید برای پایان بحران یمن و نه مدیریت کردن آن تلاش کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ