خانم لیندا یاکارینو با دهه‌ها سابق در دنیای رسانه و تبلیغات مدیرعاملی توییتر را برعهده می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی حکمی از سوی مالکین باشگاه استقلال آبی پوش ملاثانی مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.
طی حکمی از سوی مالک باشگاه سپیدرود، مهندس پیمان پارسا به سمت مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت منصوب شد.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
لیندا یاکارینو در توییت جدیدی که به‌صورت کنایه‌آمیز در واکنش به عرضه اپلیکیشن اینستاگرام تردز منتشر شده است، ادعا کرده که شبکه اجتماعی توییتر در یکی از روز‌های هفته گذشته (از دوشنبه هفته پیش تا یکشنبه هفته جاری) پرمصرف‌ترین روز خود از ماه فوریه (بهمن-اسفندماه) به‌بعد را پشت‌سر گذاشته است.
علی خطیر مدیرعامل استقلال شد.
اکنون یاکارینو باید مهارت‌های قابل توجه خود را به منظور متقاعد کردن تبلیغ کنندگان به بازگشت به توئیتر هدایت کند، زیرا فروش تبلیغات آن پلتفرم از حدود ۵ میلیارد دلار به ۲.۵ میلیارد دلار کاهش یافته است.
مدیرعامل جدید توییتر اعلام کرد برای متحول کردن این شرکت و دستیابی به دیدگاه مالک توییتر، ایلان ماسک برای این پلتفرم، هیجان‌زده است.
اعضای هیئت مدیره باشگاه مس کرمان مدیرعامل جدید این باشگاه را مشخص کردند.
رادکیا مدیرعامل جدید فولاد خوزستان در ورزشگاه امام خمینی اراک نظاره گیر پیروزی تیمش شد.
با تصویب هیئت‌مدیره شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس؛ حمید قاطع مدیرعامل جدید شرکت از خطه آذربایجان منصوب شد.
اعضای هیئت مدیره باشگاه مس رفسنجان تصمیم به تغییر مدیرعامل این باشگاه گرفتند.
مدیرعامل جدید شرکت توییتر با انتشار پستی در این شبکه اجتماعی درباره دروغ‌گویی چهره برجسته آمریکا در مسیر مقابله با کووید-۱۹، جنجال‌آفرین شد.
مدیر عامل توییتر در توییت جدید خود، فرایند احراز هویت جدید را «دردناک، اما ضروری» توصیف کرد. نکته قابل توجه دیگر اینکه علامت‌های تأییدیه حساب‌ها در رنگ‌های بیشتری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت و تیک حساب شرکت‌ها به رنگ طلایی، حساب‌های دولتی به رنگ خاکستری و حساب‌های شخصی به رنگ آبی اصلی نمایش داده خواهند شد.
با حکم شهردار تهران، محسن هرمزی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.
«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
مدیرعامل جدید باشگاه چوکا تالش امیدوار است تا هر چه سریعتر این تیم را از بحران فعلی خارج کند.
همزمان تصاحب توئیتر توسط ایلان ماسک، «جک دورسی» یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توئیتر از راه اندازی یک رسانه اجتماعی جدید به نام Bluesky خبر داد.
منابع آگاه اظهار کرده‌اند که یک هفته پیش از این که ایلان ماسک خرید توییتر را نهایی کند، جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر اعلام کرد به دنبال تست کنندگان بتا برای اپلیکیشن اجتماعی مبتنی بر بلاک‌چین «بلو اسکای سوشال» (Bluesky Social) است.
شهریاری رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتور سواری ایران نیز بوده و در رزومه او مدیریت در شرکت های صنعتی زیر مجموعه گروه سایپا مثل ایندامین دیده می‌شود.
مدیرعامل واتس‌اپ در توییت جدید خود نوشت: برخلاف واتس‌اپ، تلگرام به‌طور پیش‌فرض از قابلیت رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی نمی‌کند و هیچ راهی برای فعال کردن آن در گروه‌ها وجود ندارد. این یعنی تلگرام یک کپی از پیام‌ها شما نگه می‌دارد و این موضوع باعث نگرانی من می‌شود.
آبادان- اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان، مدیرعامل جدید این باشگاه را انتخاب کردند.
اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان مدیرعامل جدیدشان را مشخص کردند.
محمود حیدری به عنوان مدیرعامل جدید اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران، منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ