هر چند منطقه تنگ بستانک در میان شهر‌ها و مناطق نسبتا گرمسیر استان فارس قرار دارد، اما رود‌های روان، چشمه‌های پُر آب، طبیعت سرسبز کوهستانی و جنگل‌های پُر درخت، این منطقه را به بهشتی زیبا تبدیل کرده از این رو مردم این منطقه از آن به عنوان بهشت یاد می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در این ویدئو شگفت انگیز توکل 50 ساله اهل کشور آذربایجان، سه دل غول پیکر گاو را به شیوه روستانشینان این کشور طبخ می کند.
کوکورچ که ترکیبی از گوشت و روده کبابی و طعم‌دار شده گوسفند است، یکی از غذاهای خیابانی محبوب استانبول به شمار می رود. در این ویدئو نیز شیوه آماده کردن و کباب کوکورچ اصیل ترکیه در روستای شیرین آذربایجان را خواهید دید.
سخنگوی دولت در نشست سیاسی دانشجویان طرح ولایت در دانشگاه شهید بهشتی گفت: هر کسی گفته شاخص‌ها نشان می‌دهد افزایش تورم خواهیم داشت یا اقتصاد بلد نیست یا دروغگوست.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه بیماری سیفلیس از مادر به بچه بویژه در صورت ابتلای مادر در طول بارداری یا ابتلای قبلی مادر منتقل می‌شود و بیماری‌های شدیدی را برای کودک به همراه دارد، می‌گوید: این عفونت باکتریایی از طریق ارتباط جنسی می‌شود و در کسانیکه مبتلا به ایدز یا هموسکشوال (همجنسگرایی) هستند احتمال بیماری بیشتر است.
ویدئویی از یک زمین بازی کاملا منحصر به فرد در روستای دیوزناو در شهرستان سروآباد استان کردستان که یک راهنمای سفر به ثبت رسانده و در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. این ویدئو مورد توجه کاربران قرار گرفته که می‌گویند این بازی در قطعه‌ای از بهشت است. شهرستان سروآباد یکی از زیباترین مناطق کردستان و دارای آبشار‌ها و مناظر بسیار زیباست.
‏جمیله علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در مصاحبه با یک رسانه ونزوئلایی گفت: سن درختان دانشگاهی که من در آن تدریس می‌کنم (دانشگاه شهید بهشتی) بیشتر از سن آمریکاست. برای همین ایرانیان از تلاش‌های آمریکا خنده‌شون میگیره»
این پژوهشگر حیات وحش تصریح کرد: در سال‌های گذشته متاسفانه به دلیل افزایش جمعیت سگ‌های بلاصاحب در اطراف شهر‌ها میزان درگیری انسان‌ها در شهر‌های مختلف کشور به این بیماری افزایش یافته است.
زیبایی دشت دریاسر در ارتفاعات تنکابن در فصل بهار به‌ویژه اردیبهشت و اوایل خرداد به دشت پر از گل‌های زردش است. ویدئو و تصاویر زیر مربوط به ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ است. اگر دلتان می‌خواهید از بهشت ایران یعنی دشت دریاسر دیدن کنید الان بهترین زمان بازدید از این دشت رویایی است، زیرا گل‌های زرد این دشت باز شده‌اند.
اوپرت یکی از آن مناطقی است که با شنیدن نامش و دیدن تصاویرش ممکن است با خودمان بگوییم وای چه بهشتی، کاش اینجا ایران بود و می توانستیم به آن سفر کنیم. منطقه‌ای بین استان سمنان و مازندران با طبیعتی زیبا و خیره کننده. دیواره‌ای از کوه که مسیر حرکت ابرها را سد می کند، این دیواره اوپرت نام دارد. منبع: خبرفوری
خارج کردن یک سوسک زنده از داخل جمجه یک زن هندی موجب بهت و حیرت پزشکان شد.
فریبا شیروانی، فوق تخصص عفونی اطفال و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه معمولا کسانیکه مستعد آلرژی دائمی هستند در خانواده زمینه ابتلا به آسم یا آلرژی‌های پوستی یا غذایی را دارند، می‌گوید: بروز عوارض دوره ای، چون قرمزی و التهاب چشم و نیز عوارض حمله‌ای در مجاری تنفسی مثل عطسه‌های مکرر و گرفتگی بینی بویژه در فصول خاصی مثل فصل بهار خبر از آلرژی فصلی می‌دهد. اما اگر این عوارض با درگیری‌های ویروسی و سبس میکروبی در محاری تنفسی همراه بشود باید به سرماخوردگی نیز شک کرد.
در حالی که لئاندرو رکوئنا توپ را از محوطه ۶ قدم تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه‌بان باشگاه کولو-کولو به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد.
فقط با چند قلم مواد اولیه ساده می‌توانید یک شیرینی نوروزی عالی تهیه کنید. شیرینی بهشتی یک شیرینی ساده و خوشمزه برای عید نوروز درست کنید و از خوردن و طعم بهشتی آن لذت ببرید. طرز تهیه آن را این فیلم برایتان آورده‌ایم.
مسافران هواپیما از دیدن شی عجیبی در آسمان از پنجره هواپیما بهت زده می شوند./عصر ایران
رییس شوراى شهر تهران گفت: آنچه در خصوص بهشت زهرا (س) مطرح شده عوارض نیست و بهای خدمات است.
ساعت ۱۲ و ده دقیقه روز شنبه در خیابان بهشت تهران یک موتورسوار از سوی دو سارق باقمه مورد سرقت قرار گرفت.
تشرف به قبرستان بقیع از سال‌های گذشته به دلیل محدودیت‌های اعمال شده از سوی وهابیون با سختی‌هایی همراه بود؛ تاجایی که بسیاری از زائران مدینه امکان تشرف به این مکان مقدس را نداشتند و همچنان نیز ورود بانوان به این قطعه از بهشت ممنوع است.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی: مشکل مسکن بخاطر وزیر بی کفایتی است که در دولت قبل گفت افتخار میکنم یک واحد مسکونی نساختم / دشمن فهمیده که دولت جدید می‌خواهد کار کند، بنابراین فشار را زیاد کرده است.
بهشتی پور تحلیل‌گر سیاست خارجی در صدا و سیما: به چه زبانی باید گفت و چه اتفاقی در کشور باید رخ دهد که بفهمید رویکرد تقابلی جواب نمی‌دهد؟ بدون مذاکره با آمریکا نمی‌توانید مشکلات را حل کنید.
علی دایی در یک گفت‌وگوی ویدیویی از توصیه آیت‌الله بهجت به خودش پرده برداشت.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ