اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: استان اردبیل یکی از استان‌های مستعد برای احداث کمپ‌های تیم ملی است که از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این استان حمایت می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صفویه شاهکار‌های متعددی داشته است یک شاهکار عجیب آن‌ها نقش بسیار استثنایی خانم‌ها در شکل گیری این سلسله است و این افتخار بزرگی برای ایران ماست که صفویه و اردبیل ما هشتصد سال پیش بر نقش زن واقف شده و از ظرفیت عظیم آن‌ها استفاده کرده است زن برای تبرج جاهلی خلق نشده است بلکه خدای متعال آن چنان قدرتی به آن‌ها داده است که می‌توانند به برکت آموزه‌های دینی یک کشور و یک ملت را مدیون خود بکنند شعار زن زندگی آزادی باید در مسیر تکریم زن یعنی شکوفا کردن استعداد‌های بزرگ زن باشد و این شعار با این معنا هشتصد سال پیش در اردبیل محقق شد.
آب و هوا، غذا‌های خوش طعم و عطر محلی، آداب و رسوم مردم و همچنین، بازار‌های قدیمی در این شهر، در کنار دیگر دیدنی‌های جذاب و زیبا، بر جذابیت سفر به اردبیل افزوده است. وجود موزه‌های متنوع و خانه‌های تاریخی در اردبیل، بخشی از فرهنگ و تمدن مردم این سرزمین را نشان می‌دهد.
امام جمعه اردبیل: در شبیه‌خوانی از دختران بالغ استفاده نشود/ در عزاداری‌ها از «طوق‌گردانی» پرهیز شود
رقابت‌های وزنه‌برداری بزرگسالان ایران با قهرمانی تیم اردبیل خاتمه یافت.
عاملی، امام جمعه اردبیل تصریح کرد: بعضی خیال می‌کنند که پایه‌گذار اندیشه ولایت فقیه حضرت امام (ره) است و لذا می‌گویند نظریه ولایت فقیه اندیشه ایرانی است، به همین جهت در لبنان عده‌ای حزب‌الله را که تمام برنامه‌های خود را با ولایت فقیه تنظیم کرده حزب ایرانی می‌دانند، جناب سیدحسن نصرالله در پیام خود به کنگره اظهار داشت: اصلی‌ترین نظریه‌پرداز ولایت فقیه از خود لبنان و از کرک نوح توسط محقق کرکی شروع و در زمان شاه طهماسب در ایران عملیاتی شده است، پس چگونه می‌توان گفت این نظریه، نظریه ایرانی است، این نظریه قبل از امام توسط محقق کرکی، نراقی و اعاظم علمای شیعه مطرح و بر آن استدلال شده
امام جمعه اردبیل بیان کرد: صرفه جویی دولتی در ظاهر به چشم نمی‌آید، ولی ثروت هنگفتی پشت آن خوابیده است از همین منبع به راحتی می‌توان وام مسکن و وام ازدواج جوانان را تأمین کرد میوه آنقدر گران شده که طبقه پایین از میوه فقط نگاه حسرت نصیبشان می‌شود.
صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده گفت: امروز (۱۵ خردادماه) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و برخی نقاط واقع در سمنان، یزد، اصفهان، مرکزی، قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
امام جمعه اردبیل نوشت: کار‌ها در سطح بین المللی بسیار خوب پیش می‌رود، اما چند وزیر ضعیف در داخل کشور دستاورد‌های عظیم را بر باد می‌دهند انتظار از دولت محترم و مجلس عنایت جدی به مشکلات معیشتی است.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
بارش برف در دومین روز از فروردین ماه ۱۴۰۲ برخی از مناطق استان اردبیل را سفید پوش کرد.
امام جمعه اردبیل با اشاره به کمک مالی اسرائیل در زلزله اخیر ترکیه خطاب به ملت این کشور گفت: ملت بزرگ ترکیه دقت کنند هرچه اسرائیل به عنوان کمک مالی در حادثه زلزله به ترکیه آورده همه مال مسروق و دزدی است.
کارشناس حمل و نقل گفت: احداث راه آهن اردبیل به پارس آباد به دلیل اینکه در پارس‌آباد قطب بار در مقیاس ترابری انبوه ندارد که از قطار استفاده شود، توجیه اقتصادی نخواهد داشت.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل از قطب‌های ممتاز و پیشرو در مسابقات فرهنگی، علمی و ورزشی است که درخشش خوبی را از فرزندان این خطه در کشور شاهد هستیم.
اردبیل- بعد از گذشت ۲ دهه از آغاز احداث راه آهن اردبیل- میانه، مسئولان هر روز برای تکمیل این پروژه وعده جدید می‌دهند در حالی که راه‌اندازی آن به ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی وزارت جهاد کشاورزی، استان اردبیل یکی از ۴ قطب کشور در تأمین گوشت قرمز انتخاب شد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
کاظم موسوی در رابطه با ماجرای فوت اسرا پناهی گفت: این دختر اصلا دانش‌آموز نبوده و بر سر اتفاقی که رخ داده، با خوردن قرص خودکشی کرده است. اصلا به جهنم که قرص خورده و مُرده است!
شهردار اردبیل درمورد جزئیات اتفاق مدرسه شاهد اردبیل اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: «من شهردار هستم و قضیه دبیرستان را اطلاعی ندارم.»
موسوی گفت: در اردبیل هیچ اتفاقی نیفتاده است، با توجه به بررسی‌های انجام شده پدر و مادر دختر فوت شده ۲ سال پیش طلاق گرفته و پدر این دختر اخیراً اعدام شده است، لذا این دختر که اصلا در مدرسه مورد نظر مشغول تحصیل نیست، چند روز پیش قرص خورده است.
سید کاظم موسوی اردبیلی، درباره حوادثی که گفته می‌شود در مدرسه شاهد اردبیل رخ داده است، گفت: چنین چیزی نیست، من تکذیب می‌کنم. همچنین چیزی نیست، این مسئله را درست کرده‌اند و از آن غول ساخته‌اند.
خلخال- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با قول مساعد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، قرار است شهرداری‌ها و دهیاری‌های خلخال و کوثر شارژ مالی شوند.
مساجد اردبیل از سقف منقش تا مناره‌های هزار ساله
اردبیل- استاندار اردبیل گفت: مدارس استان اردبیل در سال تحصیلی پیش رو رتبه‌بندی شده و در ۱۰ پایه درجه آنها مشخص می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (شنبه) در اردبیل، گیلان و مازندران و فردا (یکشنبه) در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران، رگبار و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ