رئیس جمهور روسیه برای توسعه روابط با کشور بورکینافاسو اعلام آمادگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه ایسلند اعلام کرد که به‌دلیل جنگ در اوکراین، فعالیت سفارت این کشور در روسیه متوقف می‌شود.
روسیه به دلیل ادامه درگیری‌ها در سودان، سفارت خود را از پایتخت این کشور به شهر دیگری منتقل خواهد کرد.
سفارت روسیه در واشنگتن در واکنش به کشته شدن خبرنگار حوزه جنگ خبرگزاری اسپوتنیک و زخمی شدن چند روزنامه‌نگار دیگر با بمب‌های خوشه ای، اعلام کرد: این موضوع بی اعتباری سخنان آمریکایی‌ها در استفاده با احتیاط و سنجیده از این مهمات را برهمگان آشکار کرد و نشان داد که واشنگتن کنترل دست نشانده‌های خود را از دست داده است.
سفارت روسیه در واشنگتن امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: استفاده از سلاح‌های خوشه‌ای توسط رژیم کی‌یف علیه غیرنظامیان نشان می‌دهد که آمریکا در حال از دست دادن کنترل بر دست نشانده‌های خود است.
بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی سفارت روسیه در تل‌آویو پس از چندین سال مذاکره قرار است روسیه کنسولگری خود را در بیت‌المقدس غربی احداث کند تا از آن برای نیاز‌های کنسولی خود بهره‌مند شود.
در پی تصرف اجباری ساختمان مدرسه متعلق به روسیه در لهستان، سفارت روسیه در ورشو مراتب اعتراض خود را به وزارت خارجه این کشور ابلاغ کرد.
سفارت روسیه در ایران با انتشار جوابیه ای، عدم صدور ویزا برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تکذیب کرد.
سفارت روسیه در ایران با انتشار جوابیه ای، عدم صدور ویزا برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ناشنوایان را تکذیب کرد.
روایت اول می‌گوید آرامگاه مورد اشاره مربوط به ٢ نفر از شاهزادگان گرجی است. این خانواده بعد از مدتی به کشور خود بازگشتند، ولی شاهزاده‌خانم با همسرش که او نیز از سرمایه‌داران معروف گرجی بود و در ایران، گرجستان و آذربایجان فعالیت می‌کرد در ایران ماند و بعد از فوتش در ٤٢‌سالگی در سال ١٣٠٠ در قبرستان دولاب به خاک سپرده شد و مقبره‌ای برگرفته از معماری اروپایی برای او ساخته شد که از همان موقع تا کنون در مالکیت سفارت روسیه است.
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: فعالیت‌های سفارت افغانستان در تهران پس از اعزام کاردار و دیپلمات‌های جدید به آن سفارت با روحیه و تعهد قاطع در امر خدمت‌رسانی به اتباع شریف دو کشور ادامه خواهد یافت.
سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
سفارت روسیه در تهران با ارسال پیامی در کانال رسمی خود برای وزیر ورزش آرزوی سلامتی کرد.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان امروز از عدم تصمیم مسکو برای بستن سفارت خود در کابل خبر داد.
یک کارشناس حوزه اوراسیا گفت: جمهوری آذربایجان به خوبی می‌داند خط قرمز اعلامی از سوی رهبر انقلاب در مورد عدم تغییر مرز‌های بین المللی مهمترین مانع برای تحقق کریدور زنگزور به شمار می‌رود؛ بنابراین باکو با ایجاد این قائله در خصوص سفارت و با کاهش سطح روابط دیپلماتیک با ایران به دنبال استفاده از فرصت‌ها به منظور پیشبرد اهداف خود در منطقه است.
وزارت خارجه روسیه امروز از اخراج کارمند سفارت لیتوانی در مسکو خبر داد.
سارق این جواهر با ارزش کسی نبود جز «محمدعلی شاه»، ششمین شاه قاجار! ماجرای این سرقت هم این بود که وقتی شاه قاجار در جریان انقلاب مشروطه، در برابر مشروطه‌خواهان شکست خورد و به سفارت روسیه پناهنده شد؛ صندوقچه‌ای از جواهرات که الماس دریای نور هم داخل آن بود را با خود برد و ادعا کرد که این جواهرات اموال شخصی او بوده است. اما در نهایت قبل از خروج شاه از ایران این جواهرات با تلاش مشروطه‌خواهان پس گرفته شد.
سفارت روسیه در سوئد اعلام کرده است که عضویت سوئد در ناتو منجر به از دست دادن حاکمیت این کشور می شود.
سفارت روسیه در آمریکا با اشاره به تعیین سقف قیمت برای نفت مسکو، اعلام کرد که این اقدام عملا به معنای تغییر شکل اصول بنیادین بازار آزاد است.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: مسکو کارمند سفارت مولداوی را عنصر نامطلوب اعلام می کند.
سفارت آمریکا در روسیه ضمن درخواست از اتباع این کشور برای ترک فوری روسیه، از بازداشت دو شهروند آمریکایی در اعتراضات مسکو خبر داد.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که مسکو قصد ندارد سفارتش در کابل را پس از حمله تروریستی اخیر تخلیه کند.
سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد آمریکا در حالی خشونت را در یک نقطه از جهان محکوم می کند، که در نقطه دیگری از دنیا خود حامی آن است.
سفارت روسیه در آلبانی از این کشور خواست تا درباره شرایط کنونی، اتهامات و محل بازداشت دو شهروند خود توضیحاتی ارائه کند.
سفارت روسیه در تهران: ماهواره «خیام» توسط شرکت های روسی به سفارش طرف ایرانی ساخته شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ