آنطور که مهدی تاج اعلام کرده، آن‌ها حتی در پرداخت پول به شرکت‌ها خارجی تجهیز کننده، به علت تحریم مشکل دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر احساس کردید که انگشتانتان تغییر رنگ می‌دهند، نشان از چند مشکل مرتبط با سلامتی را می‌دهند. مشکلاتی اعم از:تغییر ناگهانی دمای بدن، استرس و اضطراب و یا مشکلات عروقی می‌باشد؛ با این حال، اگر این تغییرات رنگ همراه با خارش، درد، سوزن شدن یا بی حسی در انگشتان همراه باشد، بنابراین شما باید آن را چک کنید و با پزشک متخصص مشورت کنید.
دانستن ترفند‌های خانه‌داری برای داشتن خانه‌ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفند‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید همه مشکلات مربوط به خانه را به راحتی حل کنید.
در صورت بروز آلرژی غذایی، بسیار مهم است که کودک را با غذا‌های جدید به تدریج و یکی یکی آشنا کنید. والدین ممکن است در مرتبط کردن آلرژی به یک غذای جدید مشکل داشته باشند. به عنوان مثال، اگر در طول روز به کودک خود سه غذای جدید بدهید و او دچار واکنش آلرژیک شود، نمی‌دانید کدام یک از غذا‌ها باعث بروز این واکنش شده است.
نشست ارزیابی وضعیت ناترازی انرژی در کشور و پیش‌بینی راهبردها و راهکارهای رفع این مشکل در نشست ۴ وزیر مرتبط با حوزه انرژی با رئیس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌های تخصصی مرتبط برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید مانند امیر قلعه‌نویی دیگر به حواشی‌‌ای که پیرامون او وجود دارد، توجهی نمی‌کند.
زیدآبادی: مشکل اصلی کشور ما این فرد یا آن فرد نیست که با برخی جابجایی‌ها مرتفع شود، مشکل طرز تفکری است که با اصول توسعۀ متوازن و پایدار اقتصادی و علوم مرتبط با آن به کلی بیگانه است
مشاور اتحادیه مرغداران گوشتی از حل مشکل نهاده‌های طیور خبر داد و گفت: بخشی از افزایش قیمت گوشت مرغ به دلیل گران فروشی و بخشی مرتبط به هزینه‌های تمام شده تولید است.
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ابعاد جدیدی را در خصوص ابهامات مالی باشگاه استقلال مطرح کرد.
یک فناوری جدید ضد گرد و غبار می‌تواند مشکل نفوذ گرد و غبار مخرب ماه به فضاپیما‌ها و آسیب آن به لباس فضانوردان و بسیاری از مشکلات دیگر مرتبط با گرد و غبار‌های فضایی و زمینی را حل کند.
افرادی که آپنه خواب دارند ممکن است مشکل دیگری هم داشته باشند: استخوان‌ها و دندان‌های ضعیف تر.
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: اگر در وزارتخانه تخصصی متولی واحد نباشد، قطعاً در نظارت‌ها دچار مشکل خواهیم شد چرا که مسئولیت‌هایی که در آن حوزه گرفته می‌شود را افراد به عهده نمی‌گیرند و یا ممکن است تصمیم‌های متناقضی در راستای عملکردشان داشته باشند. به همین دلیل نیز دولت تصمیم گرفت که مدیریت مجامع مرتبط با سهام عدالت مردم در زنجیره ارزش به متولی تخصصی واگذار شود.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی چند نفر از نمایندگان نقطه نظرات خود را درباره عملکرد مهمترین احکام، تبصره‌ها و ردیف‌های مرتبط با واگذاری دارایی‌های مالی در بودجه ۱۴۰۱ مطرح کردند.
جایی که آکنه روی صورت شما ظاهر می‌شود نشان می‌دهد که مشکل داخلی به کدام عضو مرتبط است.
حسین شهریاری، گلر تیم مس کرمان پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو خیلی زود جای خود را به آرمان شهداد‌نژاد داد.
با همت مدافعان تیم ملی، چند زندانی جرائم غیر عمد در استان مازندران و کاشان آزاد شدند.
هر آن چه مرتبط با اضطراب می‌باشد لزوما در سر شما نیست و تا حد زیادی در بدن شماست. زمانی که تشخیص می‌دهیم اضطراب ناشی از پاسخ استرس فیزیکی را تجربه می‌کنیم می‌توانیم با ثابت نگه داشتن قند خون یا زودتر خوابیدن مشکل را در سطح بدن حل کنیم
یکی از دلایلی که به گفته برخی از فعالان حوزه فناوری منجر به کندی اینترنت شده، کاهش پهنای باند بین‌الملل است که وزیر ارتباطات از ابتدای سال چندین مرتبه آن را رد و اعلام کرده است: برای تأمین پهنای باند بین‌الملل نیز هیچ مشکلی نداریم و افزایش پهنای باند بر اساس نیاز مردم و کشور انجام می‌شود.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در مورد خروج لوکادیا از ایران ارائه داد.
براساس مستندات پرونده و اعترافات متهمان، عوامل اصلی این تیم متشکل از اراذل و اوباش در قالب ۲ تیم عملیاتی رژیم صهیونیستی به سرتیمی متهم حسین اردوخان زاده معروف به زکریا و متهم میلاد اشرفی بوده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرتب با نهاد‌های امنیتی و قضایی جلساتی داریم که برای کسانی که دچار مشکل شدند کمک کنیم و دستگاه‌های امینتی و قضایی همکاری‌های خوبی در این زمینه دارند.
دختر بزرگ‌تر در تحقیقات به بازپرس گفت: «از چند وقت قبل مادرمان مرتب ما را شکنجه می‌کرد. البته از همان ابتدا رفتار‌های نرمال و خوبی با ما نداشت. ولی از یک سال قبل شکنجه‌هایش شروع شد. او مرتب به ما توهین می‌کرد و کتک‌مان می‌زد. حتی از چند وقت پیش بدون اینکه من را نزد دکتر ببرد یا تحت آزمایش قرار بگیرم، به من می‌گفت که مشکل کبد و دیابت دارم.
به گفته دارل عیسی، مشکل اصلی در جریان مذاکرات، تحریم‌های مرتبط با تروریسم علیه ایران و هم‌پیمانان آن است و تهران امتیازاتی در این راستا می‌خواهد که نه جمهوری‌خواهان و نه دموکرات‌ها حاضر به پذیرش آن‌ها نیستند.
غبغب اغلب به نداشتن فعالیت بدنی درست و رژیم غذایی نامناسب مربوط است. بااین‌حال هرچند این عوامل می‌توانند تأثیر زیادی داشته باشند، غبغب بیش از هر چیز دیگری به برخی عوامل ژنتیکی مرتبط است. به هر دلیلی که با داشتن غبغب مشکل دارید، روش هایی وجود دارد که شما را از شر آن راحت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ