بورس کالای ایران با توجه به تعطیلات روزهای شنبه در سه هفته آینده، نحوه عرضه کالاها و محصول‌ها در هفته های منتهی به ۱۹ و ۲۶ بهمن و ۳ اسفند را ابلاغ کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
براساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از فردا به مدت هفت روز ثبت‌نام اولیه انتخابات آغاز می‌شود.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان، وقوع درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی موجود را مشکوک توصیف کرد.
سرمربی آلومینیوم به دنبال آماده‌سازی مناسب تیمش برای دیدار با پرسپولیس است.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کنیا اعلام کرد که رئیس جمهور ایران سفر خود به این کشور را  به زمانی دیگر موکول کرده است.
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای برنامه زمان‌بندی نام نویسی و انتخاب رشته پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
یافته‌های محققان شواهدی را برای زمان‌بندی مصرف غذا به‌عنوان یک استراتژی جدید برای به حداقل رساندن آسیب‌پذیری خلقی در افرادی که دچار ناهماهنگی شبانه‌روزی هستند، ارائه می‌کند.
اصفهان- برنامه زمان‌بندی کامل دیدارهای بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان اعلام شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ضروری است تا نقش هر استان در شاخص‌های کلان اقتصادی تعیین و زمان بندی شود.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: با آغاز فعالیت‌های کمیته عالی همکاری‌های فناورانه ایران و روسیه، به طور جدی و با ماموریت‌های مشخص و در زمان‌بندی دقیق، پروژه‌های فناورانه تعریف و اجرایی می شود.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد افرادی که الگو‌های خواب نامنظم دارند، ممکن است نسبت به افرادی که به یک برنامه زمان‌بندی خواب پایبند هستند، با احتمال بیشتر فشار خون بالا مواجه باشند.
در این جدول زمان‌بندی شده مهلت نام‌نویسی و برگزاری کنکور سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری نیمه متمرکز، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت مجزا اعلام شده است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از تشکیل هیئت بازرسی این کمیسیون در شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد و گفت: باید زمان‌بندی واقعی، کمی و قابل پایش جهت اتمام مسکن مهر ارائه شود.
سفیر اسبق ایتالیا در تهران می‌گوید که بی‌ثبات‌سازی ایران هم به نفع واشنگتن و هم به نفع تل‌آویو است و به همین دلیل زمابندی حمله به اصفهان تصادفی نبوده است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: مقدمات احداث ایستگاه‌های مترو در زمان مناسب فراهم شده و توسعه شبکه مترو با کمترین انحراف از برنامه‌های زمان‌بندی میسر می‌شود.
شیوه نامه و زمان‌بندی مزایده عمومی معادن کشور در قالب بسته سرمایه گذاری اعلام شد.
فوتبالدوستان خارج از پایتخت، از فردا می توانند بلیت‌های جام جهانی خود را تحویل بگیرند.
زمان‌بندی الزام مؤدیان به صدور صورتحساب الکترونیک در لایحه الحاق ۵ تبصره به ماده (۲) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان تعیین شد.
آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه قم گفت: دولت و مجلس در بهره‌برداری زیر ساخت اینترنت ملی قوی و پرسرعت و پاسخگو زمان بندی مشخص کنند تا اجازه فتنه‌انگیزی از فضای مجازی کنونی گرفته شود.
برنامه هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران مشخص شد.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: از بازه زمانی ۱۰ شهریور تا ۳۱ شهریور عملیات انتقال کتاب‌ها از منطقه به مدارس اجرایی می‌شود و با توجه به برنامه ریزی‌ها و زمانبندی که مدارس انجام می‌دهند، از ۱۵ شهریور تا اول مهر کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید را در اختیار دانش آموزان قرار خواهند گرفت.
آتش‌سوزی در مخازن سوخت احتمالا موجب بروز یک بحران جدی انرژی در کوبا خواهد شد و در حال حاضر دولت این کشور برای کنترل تقاضای برق، جدول زمانبندی خاموشی‌های روزانه را اعلام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ