شهردار منطقه ۹ از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم پروژه تعریض بزرگراه آیت الله سعیدی همزمان با اجرای تقاطع غیر همسطح میدان فتح خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران آغاز شد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: اکنون ۴ حلقه چاه فاز ۱۱ پارس جنوبی تکمیل شده و تا پایان مردادماه امسال تولید زودهنگام از این فاز آغاز می شود.
فاز نخست عملیات آب‌رسانی به پنج روستای قاسم‌آباد تهرانچی، کریم‌آباد، عباس‌آباد علاقه‌بند، علی‌آباد قیصریه و گل‌تپه کبیر در شهرستان ری امروز آغاز شد.
مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت ۱۴۰۲، با نام مقدس یاحسین (ع) توسط فرمانده نیروی هوایی ارتش در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش امشب در اصفهان آغاز می‌شود.
اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از آغاز عملیات اجرایی فاز تصفیه شیرابه با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد.
وزیر نفت گفت: امروز شاهد عملیات موفقیت آمیز نصب سکو بودیم و ظرف چند هفته آینده با حضور رئیس جمهور این فاز با تولید روزانه ۱۲ تا ۱۵ میلیون متر مکعب به بهره برداری می‌رسد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در مقاطعی از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
رسانه‌های عراقی از فعالیت فاز نخست عمرانی نیروهای مرزبانی عراق در احداث جاده جدید در نوار مرزی با ایران در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برای نصب برج‌های دیده‌بانی و نظارت خبر دادند.
براساس گزارشی که در شرکت مترو در خصوص طرح عفاف و حجاب تهیه شده، مشخص شده است که ۵۱ درصد به تذکرات لسانی توجه کرده‌اند و ۴۹ درصد به آن بی‌توجه بوده‌اند. این طرح در دو فاز تذکر لسانی، ممانعت از ورود در مترو اجرا شده است. فاز نخست با حضور پرسنل ستادی و عملیاتی در ایستگاه‌های منتخب از ۱۵ فروردین آغاز شده بود و فاز دوم نیز که از ۲۶ فروردین با حضور پرسنل ایستگاه، یگان حفاظت و انتظامات آغاز شده، در کنار تذکر لسانی از ورود زنان فاقد پوشش رسمی به مترو ممانعت می‌شود.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
فاز دوم پروژه شبکه رادار رصدی اعماق فضای چین با نام «چشم مرکب چین» (China Compound Eye' project) روز سه شنبه در شهر یونیانگ، چونگ کینگ، آغاز شد.
سخنگوی اقتصادی دولت از آغاز فاز دوم هوشمندسازی یارانه آرد از شب گذشته خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده شناورسازی نیز صورت می‌گیرد و هر نانوا معادل هر نانی که می دهد آرد می گیرد.
سخنگوی اقتصادی دولت از آغاز فاز دوم هوشمندسازی یارانه آرد از شب گذشته خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده شناورسازی نیز صورت می‌گیرد و هر نانوا معادل هر نانی که می دهد آرد می گیرد.
سخنگوی اقتصادی دولت از آغاز فاز دوم هوشمندسازی یارانه آرد از شب گذشته خبر داد و گفت: طی یک ماه آینده شناورسازی نیز صورت می‌گیرد و هر نانوا معادل هر نانی که می دهد آرد می گیرد.
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: توسعه فاز ۱۱ یک اقدام کارامد، منحصر به فرد و کم نظیر بوده است و بزودی تولید از فاز ۱۱ پارس جنوبی آغاز می‌شود.
سخنگوی اقتصادی دولت از بهره برداری اولین سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی با تولید روزانه ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در هفته های آتی خبر داد و گفت: جلسات تعیین مزد کارگران آغاز شده است.
رئیس سازمان فضایی ایران از آغاز فاز اجرایی منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با شروع فرایند مناقصه و شناسایی شرکت‌ یا شرکت‌های مجری، فاز اجرایی این پروژه رسما کلید زده شد.
کادر فنی گل‌گهر حتی یک روز استراحت هم پس از بازگشت تیم از اردوی ترکیه برای بازیکنان درنظر نگرفته است.
این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران در ادامه نوشت: «در هفته‌های گذشته مقادیر زیادی سلاح در مناطق مختلف کشف شده که از مرزهای مختلف وارد کشور شده بود.»
عملیات اجرایی فاز اول پروژه سامان‌دهی حفاظتی و مرمت مجموعه تابلوهای نقاشی، بافته‌ها و مبلمان تاریخی کاخ موزه صاحبقرانیه آغاز شد.
معاون وزیر خارجه با بیان اینکه تقویت مسیرهای ترانزیتی کشور جزو اولویت‌هاست، گفت: سرمایه‌گذاری فاز اول در سرخس آغاز شده تا زیرساخت‌های حمل‌ونقل تقویت شود و فاز دوم در بندر انزلی دنبال می شود.
عملیات اجرایی فاز دوم جاده‌سازی معدن مس کِروِر با سرمایه گذاری بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال، در شهرستان عنبرآباد با حضور محمد مهدی فداکار استاندار کرمان، دادخدا سالاری دادستان استان کرمان و دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، آغاز شد.
مدیرعامل موسسه جهاد نصر گفت: مطالعات ابتدایی در فاز ۲ طرح خوزستان بر روی ۱۰۲ هزار هکتار از اراضی آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ