با وجود این که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با ورزشکاران بر توسعه ورزش همگانی تاکید کردند، تصمیم وزارت ورزش تعطیلی فعالیت های ورزش همگانی را به یک ماه رساند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد شرایط جسمانی خود را به رییس جمهور توضیح داده و منتظر تصمیم نهایی آیت الله رییسی است.
با کناره‌گیری مدیرعامل و معاون استقلال، در حال حاضر این باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران هیچ متولی خاصی ندارد.
اولین جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال فعلا برگزار نخواهد شد.
وزارت ورزش و جوانان از حل مشکل مالکیتی پرسپولیس و استقلال خبر داد.
دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک با دفاع از تصمیم وزارت ورزش گفت: راه اندازی رشته های ساحلی می تواند با توجه به پتانسیل موجود، کیش را به پایگاه ورزش های آبی تبدیل کند.
دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک با دفاع از تصمیم وزارت ورزش گفت: راه اندازی رشته های ساحلی می تواند با توجه به پتانسیل موجود، کیش را به پایگاه ورزش های آبی تبدیل کند.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
وزیر ورزش در حاشیه جلسه هیات دولت بار دیگر در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی اظهارنظر کرد.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود، امیدوارم وزارت ورزش و جوانان با فکر و درایت و با توجه به منافع ملی تصمیم درست و برد برد بگیرد.
فدراسیون جهانی والیبال با ارسال اساسنامه تائید شده فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران خواستار اجرای مفاد آن شد.
یکی از اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری گفت: برای پیگیری موضوع به وزارت ورزش مراجعه کردیم اما به ما اعلام شد که به دستور معاون وزیر اجازه ورود به وزارتخانه را نداریم.
مدیرعامل باشگاه استقلال در شرایطی از مسئولیت خود کنار گذاشته شد که اعضای هیات مدیره با دعوت وزارت ورزش در جلسه شبانه‌ای شرکت و تنها به امضا صورتجلسه اکتفا کردند!
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و با بیان اینکه دلیل این تغییر را نمی‌داند، آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست!
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به برکناری مصطفی آجورلو از مدیریت باشگاه استقلال واکنش نشان داد و آن را تصمیم هیات مدیره این باشگاه دانست.
وزارت ورزش فردی را به عنوان سرپرست فدراسیون سوارکاری منصوب کرده که ۶ ماه پیش توسط همین وزارتخانه و برای ورود به انتخابات همین فدراسیون «ردِ صلاحیت» شده بود.
بررسی شرایط دو فدراسیونی که در هفته های اخیر درگیر تصمیم وزارت ورزش بودند نشان می دهد که حمایت کنندگان از این تصمیم بیشتر به دنبال منافع شخصی هستند تا تامین سلامت مردم.
صلاحیت ۶ نفر از نامزدهای پست ریاست فدراسیون اسکوش تایید شد تا با مشخص شدن زمان انتخابات از سوی وزارت ورزش به رقابت با یکدیگر بپردازند.
حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص حضور کارلوس کی روش گفت: دخالتی در امور فنی فدراسیون فوتبال نداریم و آنها مستقلا تصمیم می‌گیرند و فقط نظر مشورتی می‌دهیم.
حمید سجادی وزیر ورزش در خصوص حضور کارلوس کیروش گفت: دخالتی در امور فنی فدراسیون فوتبال نداریم و آنها مستقلال تصمیم می‌گیرند و فقط نظر مشورتی می‌دهیم.
روسای انجمن ها، کمیته ها و گروه های زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی با ارسال نامه هایی به تصمیم وزارت ورزش مبنی بر جدایی از این فدراسیون اعتراض کردند.
رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی رسما با جدایی این انجمن مخالفت کرد.
مخالفت رئیس انجمن آمادگی جسمانی کشور با تصمیم وزارت ورزش
اصلاح نظام مالیاتی کشور و دریافت مالیات تنظیمی باعث می‌شود از اقدامات سوداگرانه و مخرب در اقتصاد جلوگیری کنیم. با راه‌اندازی سامانه مودیان، عدالت اجتماعی در پرداخت مالیات فراهم خواهد شد و درآمد‌های مالیاتی نیز افزایش خواهد یافت که به کنترل کسری بودجه دولت و تورم نیز کمک خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ