کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت سوریه سال‌ها میزبان خوبی برای گروه‌ها و جریانات مقاومت فلسطینی بوده است. ایران از هرگونه همگرایی در محور مقاومت استقبال و پشتیبانی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: المپیاد بزرگترین رویداد ملی ورزش محسوب می‌شود و به جرات می‌توان گفت نتایج بسیار مثبت و تاثیرگذاری برای ورزش خواهد داشت.
وزیر مشاور قطر در امور خارجه تاکید کرد که کشورش نقشی محوری در تسهیل روند مذاکرات بین ایران و آمریکا ایفا کرده است.
وزیر امور خارجه گفت: کراچی به عنوان مرکز اقتصادی پاکستان سهم و نقش مهمی را می‌تواند در ارتقای همکاری‌های ایران و پاکستان ایفا کند.
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
در این میان، کسانیکه میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی وکمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.
رئیس گروه پارلمانی ایران در APA گفت: مجلس شورای اسلامی و مجلس بحرین به عنوان دو کشور تأثیرگذار، نقش مهمی در آینده مجمع مجالس آسیایی ایفا می‌کنند.
رئیسی در با اشاره به گفتگو‌های خود با مقامات سوریه و رایزنی برای رفع مشکلات گسترش روابط میان دو کشور، به ویژه همکاری بخش‌های خصوصی و اقتصادی دو طرف اظهار داشت: اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط است و شما نمایندگان ایران در سوریه می‌توانید در اجرای توافقات صورت گرفته نقش مهمی داشته باشید.
شرکت ملی صنایع مس ایران نقش ویژه‌ای در رشد و توسعه بازار سرمایه دارد
عملکرد مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا باعث ارائه پیشنهاداتی به وی برای پیوستن به تیم‌های خارجی و پذیرش تابعیت قطر شد که واکنش این بازیکن را به همراه داشت.
امیر عبداللهیان با اشاره به نقش عمان در تسهیل گفتگوهای ایران و عربستان و گفتگوهای منطقه‌ای و بین المللی از تلاش‌های عمان در زمینه تسهیل گفتگوهای منطقه‌ای قدردانی کرد.
مسعود درخشان، استادتمام اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است. او در سال ۱۳۲۸ در تهران متولد شد و در سال ۱۳۵۰ پس از اخذ مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه تهران با استفاده از بورسیه تحصیلی به انگلستان رفت تا کارشناسی ارشدش را در رشته اقتصادسنجی و دکتری اقتصاد ریاضی و بهینه‌سازی از دانشگاه‌های آکسفورد و لندن دریافت کند. او موسس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) است و از سال ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۱ ریاست آن را برعهده داشته است.
مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون وزیر خارجه ترکیه آمادگی کشورمان برای ایفای نقش مؤثر برای پیشبرد عادی سازی روابط این دو کشور را اعلام کرد.
یک منبع سعودی به جزئیات جدیدی از توافق ایران و عربستان و گفت‌وگوهای رئیس جمهور چین با ولیعهد سعودی در این راستا پرداخت.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با میزبانی از هیئت های دو کشور در پکن و همچنین با زمینه سازی های قبلی توام با حسن نیت و پیام هایی که میان طرفین ایران و عربستان مبادله کرد.
سرمربی کاریزماتیک و جذاب فوتبال ایران: با رویایی بزرگ که البته هرگز به سرانجام نرسید.
با بسته شدن طبقه دوم ورزشگاه آزادی و ممانعت از حضور تماشاگران در طبقه دوم استادیوم نقش جهان، ورزشگاه یادگار امام تبدیل به بزرگترین مجموعه ورزشی حاضر در لیگ برتر شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه روابط ایران و عمان،کریدور شمال-جنوب به‌خصوص در شرایط کنونی تحولات منطقه‌ای و جهانی بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند در تقویت حوزه اقتصاد دو کشور مؤثر باشد.
این روزها سهم فرانسه از اغتشاش و آشوب در ایران آشکار است ولی از گذشته تا امروز، قضایای بسیاری وجود دارند که می‌توان رد پای پاریس را در آنها مشاهده کرد.
مهدی طارمی نقش بزرگی در پیروزی ایران داشت. او عامل اخراج گلر ولز بود و پاس گل دوم را نیز داد.
افتتاحیه جام جهانی با دو گل انر والنسیا به نفع اکوادور به پایان رسید تا قطر افتتاحیه خوبی را در جام جهانی سپری نکند.
ملیکا متولی مدافع تیم ملی فوتبال زنان ایران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش برابر بلاروس، از دلایل اولین پیروزی تاریخ ایران در برابر این تیم می‌گوید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نایب رئیس گروه دوستی – پارلمانی سوریه و ایران بر نقش مجالس دو کشور برای توسعه مناسبات دوجانبه تاکید کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ