اسکندری گفت: از ابتدای سال تاکنون به طور متوسط روزانه یک میلیون مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه‌های حرارتی تولید شده است که از این میزان تولید ۵۴ درصد مربوط به واحدهای سیکل‌ترکیبی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
یک مؤسسه صهیونیستی طی پژوهشی اذعان کرد که ۵۴ درصد از صهیونیست‌های جوان، زندگی در خارج از اراضی اشغالی را ترجیح می‌دهند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها براین باورند که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت محکومیت باید عفو شود.
استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان با رشد ۵۴ درصدی مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته در صدر استان های با مصرف زیاد برق قرار دارند.
سرپرست اداره امور کارگزاران سازمان بورس گفت:حدود ۲۰ درصد از شرکت‌های کارگزاری اقدام خاصی برای افزایش سرمایه انجام نداده‌اند.
فتحی، عضو هیئت علمی صدا و سیما گفت: ۵۴ درصد مهاجرت‌ها به دلیل پول نبوده است. پرستاران و پزشک‌ها مهاجرت می‌کنند، ولی به کشور باز می‌گردند. تجربه مهاجرت پزشکان و پرستاران برای کشور بسیار مهم است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۲۳ بهمن ماه سال جاری به ۸۲۵ هزار و ۶۰۰ متقاضی وام ازدواج به ارزش ۱۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
نوری به فضاسازی‌های رسانه‌ای ماه‌های گذشته پرداخت و تاکید کرد: ما در حوزه توجه و اعتماد به زنان، در آموزش و پرورش پیشتاز هستیم؛ حدود ۵۴ درصد معلمان ما زن هستند. درحالی دانش‌آموزان دختر ۴۹ درصد و دانش‌آموزان پسر ۵۱ درصد هستند.
سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق ۵۴ درصد رشد داشته است.
سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده بارش‌ها ۱۰۹ میلی لیتر است که نسبت به بلند مدت ۵۴ ساله ۹ درصد کاهش بارندگی داشتیم.
سخنگوی صنعت آب گفت: بر اساس آخرین آمار ثبت شده و با توجه به بارش‌های نسبتاً خوبی که داشتیم بارش‌ها ۱۰۹ میلی لیتر است و نسبت به بلند مدت ۵۴ ساله ۹ درصد کاهش بارندگی داشتیم
براساس آمار بارش‌ها در کشور تا اول بهمن ۱۴۰۱، در حالی که قم با کاهش ۶۵ درصدی نسبت به میانگین درازمدت، بدترین خشکسالی را بین ۳۱ استان تجربه می‌کند، روزگار بوشهر با ۶۱ درصد بارندگی بیشتر از میانگین ۵۴ ساله، کاملاً رؤیایی است.
طی هشت ماهه ابتدایی سال جاری ۱۹.۵ میلیون نفر مسافر از طریق ناوگان ریلی جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد رشد داشته است.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش ۵۴ درصدی صدور پروانه‌ ساخت گفت: تا امروز ۱۵ تفاهم‌نامه در حوزه مسکن منعقد شده است.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
بنا به نتایج یک نظرسنجی جدید، ۵۴ درصد از مردم اروپا کاهش قدرت خرید خود در چند سال گذشته را تجربه کرده اند.
تبریز-بو و طعم بد آب تبریز بنابه گفته شهروندان همچنان ادامه دارد، رسانه ملی هم اعلام کرد ۵۴ درصد آب مشترکین تبریز بوی بدی دارد اما مسئولین آب و فاضلاب آذربایجان شرقی این موضوع را نمی‌پذیرند.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پرتصادف‌ترین بزرگراه‌های تهران در ششش ماهه اول امسال گفت: بر اساس آمار ۵۴ درصد متوفیان تصادفات در محور‌های بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند. بزرگراه آزادگان ۱۰ درصد کل سهم تصادفات فوتی را به خود اختصاص داده و بعد از آن بزرگراه امام علی (ع) قرار دارد. همچنین ۴۰ درصد تصادفات نیز در خیابان‌های اصلی اتفاق افتاده است.
در سال گذشته خانوارهای بدمصرف که حدود ۷ درصد کل خانوارهای تحت پوشش صنعت آب و فاضلاب کشور را تشکیل داده‌اند، معادل ۶۰ درصد خانوارهای در سطح الگو که ۵۴ درصد خانوارهای کشور را تشکیل می‌دهند.
در سال گذشته خانوارهای بدمصرف که حدود ۷ درصد کل خانوارهای تحت پوشش صنعت آب و فاضلاب کشور را تشکیل داده‌اند، معادل ۶۰ درصد خانوارهای در سطح الگو که ۵۴ درصد خانوارهای کشور را تشکیل می‌دهند.
سمنان- بیش از نیمی از اراضی استان سمنان یا ۲.۵ میلیون هکتار فاقد پوشش گیاهی یا همان بیابان است اما نگرانی‌ها اینجا است که به این میزان اراضی بیابانی متاسفانه روز به روز افزوده می‌شود.
درصد پرشدگی مخازن کشور به ۴۶ درصد رسیده است، در حالی که حجم آب ورودی به مخازن سد‌ها افزایش ۵ درصدی داشته و میزان خروجی از مخازن نیز ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.
کلسترول، سدیم و چربی کدو سبز پایین است و به حفظ تعادل کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که حفظ تعادل آنها، برای سلامت قلب ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ