مصدومیت شیخ دیاباته نگرانی های سرمربی پرسپولیس را درباره این بازیکن تایید کرد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنالتی ملوان در دقایق ابتدایی دیدار با استقلال را گلر آبی‌ها به زیبایی مهار کرد.
بعد از آنکه سرخیو راموس رسیدن دنبال‌کننده‌های اینستاگرامی‌اش به 60 میلیون نفر را جشن گرفت هم‌تیمی سابق او در رئال مادرید، کریستیانو رونالدو، با او شوخی جالبی کرد که خبرساز شد.
مدافع باتجربه ملوان در آستانه دیدار با استقلال به دلیل بیماری از لیست تیمش خارج شد.
مدیران رئال مادرید دیگر تصمیمی برای خرید بازیکن جدید در پنجره تابستانی ندارند.
با ظهور و بروز پلتفرم های آنلاين در صنعت بيمه، بخشى از جامعه فروش نسبت به تغيير مسير تقاضا حساس تر شد. اين حساسيت تا جایى پيش رفت كه طبقه بندى جامعه فروش در قالب دو دسته فروش بر خط و نمايندگان سنتى تغيير نام داد.
کام سپاهانی‌ها پس از پیروزی شیرین و پُرگل مقابل تراکتور تلخ شد.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، واکنش جالبی به آرزوی سلامتی ادواردو کاماوینگا نشان داد.
با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک ممکن است انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به خاطر تایید نشدن مجمع قبلی از سوی فدراسیون جهانی تجدید شود.
منابع خبری اسپانیایی ادعا کردند که تیبو کورتوا در تمرین امروز رئال به شدت مصدوم شده و با گریه زمین را ترک کرده است.
دادگاهی در شهر مادرید شکایت الکس بائنا، بازیکن ویارئال، علیه فده والورده، بازیکن رئال مادرید، را رد کرده و برای ستاره رئال حکم منع تعقیب صادر کرد.
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
اگر هدف امیر عبداللهیان، از به میان کشیدن بحث توافق بر سر تبادل زندانیان با آمریکا، در قالب همیاری تیم اقتصادی دولت بوده، به جرات می‌توان گفت که مسیر اشتباه بوده است. اقتصاد، پدیده‌ای نیست که با چند پالس دگرگون شود یا تاثیرات عمیقی را تجربه کند. شاید مخابره پالس‌های مثبت، در کاهش نرخ ارز اثرگذار باشد اما بدون تردید، اقتصاد در سطح کلان هوشمندتر و پیچیده‌تر از آن است که با مخابره چند پالس تحولات شگرف را تجربه کند
هرویک یاری‌جانیان گفت: اقتصاد ایران پس از تحمل مشکلات متعددمتأثر ازتحریم و شیوع کرونا و همچنین شوکی که جراحی اقتصادی به آن وارد کرده بود، آماده پوست‌اندازی و قرار گرفتن در مسیر توسعه است
آرسنال که برای تحکیم صدرنشینی‌اش به پیروزی مقابل بورنموث نیاز دارد تنها 9 ثانیه از شروع مسابقه دروازه‌اش را باز شده دید تا با شوکی بزرگ مواجه شود.
یک اقتصاددان گفت: تغییرات ارزی که از ابتدای سال با حذف ارز ۴۲۰۰ رخ داد شوکی بود که به تمام بازارهای کشور وارد کرد.
در اعلام شرایط عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان حوادث اخیر آمده است: عدم ارتکاب جاسوسی به نفع اجانب، عدم ارتباط مستقیم با عوامل سرویس‌های اطلاعاتی خارجی، عدم ارتکاب قتل و جرح عمدی، عدم ارتکاب تخریب و احراق تاسیسات دولتی و نظامی و عمومی، و نداشتن شاکی یا مدعی خصوصی.
تیم فوتبال استقلال فرصت نزدیک شدن به دو تیم مدعی صدرنشین را از دست نداد و با پیروزی برابر مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر به یک قدمی تیم های سپاهان و پرسپولیس در صدر جدول رسید.
شماره هفت سرخ‌ها پس از شوکی که به پرسپولیس وارد شد سعی کرد به دروازه‌‌بان‌ تیم‌شان روحیه دهد.
مهاجمانی که جزو گرانترین بازیکنان فصل جاری پرسپولیس نیز به شمار می‌رفتند درست در حساس‌ترین مقطع این تیم را تنها گذاشتند تا سرمربی سرخپوشان با شوکی سنگین به ادامه کار فکر کند.
آیا پرسپولیس با بحران ناخواسته‌ای که در آستانه دربی با آن دست و پنجه نرم کرده است بالاخره می‌تواند استقلال را شکست داده یا این بار ماجرا برای این تیم مشکل ساز خواهد شد.
ریکاردو ساپینتو بعد از برد در برابر ذوب آهن تصمیم گرفت 48 ساعت در اصفهان بماند تا گشت و گذاری در نصف جهان داشته باشد.
احمد مهدوی ابهری گفت: در جلسه سازمان بورس مقرر شد موضوع بازنگری قیمت خوراک متانولی‌ها پیگیری شود و مشکلات از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار و انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی به دولت منتقل شود تا در نهایت چاره اندیشی شده و شوکی به بازار سرمایه وارد نشود.
خیرا حمراوی، بازیکن تیم زنان پی‌اس‌جی، می‌گوید یک سال پیش هدف سرقتی خشونت‌آمیز قرار گرفته و به دلیل شوکی که به او وارد شده تا امروز از نظر روانی دچار مشکل بوده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: اما نهایتا سران سه قوه، مصوب کردند که بنزین گران شود. در آن سه‌شنبه معروف که ۳ روز قبل از گرانی بنزین بود، علی لاریجانی باز هم به نمایندگان نگفتند که قرار است بنزین گران شود، تنها یک استمزاج جدی‌تر را در جلسه غیرعلنی مطرح کرد و دیگر به موضوع پرداخته نشد تا اینکه نهایتا موضوع اعلام عمومی شد و شوکی در جامعه به وجود آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ