عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به مسئولیت جدیدش گفت: مسئولیت سنگینی را پذیرفته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان -سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: مسئولیت شکست امروز تیمم با من است.
امید نورافکن در آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان در اردوی ترکیه با بازوبند کاپیتانی در زمین دیده شد.
مسئول امور داخلی اتحادیه اروپا اعلام کرد که تحقیقاتی برای بررسی مسئولیت تیم‌های گارد ساحلی یونان در واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی آغاز شده است.
وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولیت کلیه ابعاد ربایش آقایان سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار و اقدام تروریستی متوجه رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، تاکید کرد که تعریف افرادی چون پپ گواردیولا، وظیفه او را سنگین تر کرده است.
در شرایطی که کریم بنزما از رئال رفته و امیدی به جذب کیلیان امباپه در تابستان امسال نیست، چشم امید رئال در خط حمله به وینیسیوس و رودریگو خواهد بود.
در حکمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال، محسن معزی فر به عنوان سرپرست سازمان لیگ بسکتبال منصوب شد.
مولاوردی گفت: چنین رفتاری در خصوص مسئله حجاب و پلمب مراکز کسب و کار، دقیقا بار مسئولیت را بر دوش صنوف انداخته و با فرافکنی از دستگاه‌هایی که در قانون مصوب ۸۴ راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، وظایف متعددی دارند-به ویژه نهادهای فرهنگی-سلب مسئولیت می‌کند. در حالی که مسئولیت رعایت حجاب و تذکر و یا پیگیری آن با کسبه نبوده و این قشر، مسئولیت حرفه‌ای و صنفی خودشان را دارند.
رشید مظاهری و علیرضا حقیقی برای رساندن تیم‌های خود به نیمه‌نهایی حذفی مسئولیت سنگینی دارند.
کیهان نوشت: افراد مشهور و رسانه‌های زنجیره‌ای این جریان (غربگرا) مسئولین را از عواقب و هزینه‌های سنگین مقابله با بدحجابی می‌ترسانند و این‌گونه القا می‌کنند که جامعه تاب اجرای هیچ‌گونه برخوردی در این خصوص را ندارد و التهاب و خشم عمومی مردم دامن مسئولین و کشور را خواهد گرفت!
دولت رئیسی در سال جدید نه تنها مسئولیت سنگینی در حوزه‌های مختلف دارد بلکه با مسائلی باید دست وپنجه نرم کند که نوع مدیریت آن‌ها رقم زننده تحولات آتی کشور در سال جاری خواهد بود. مسائلی که از همین آغاز سال جدید کلید خورده و می‌توانند معیاری برای سنجش عیار دولت رئیسی باشند
بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نمی‌خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا زود به خانه بازگردیم.
رئیس قوه قضاییه بر اهمیت متناسب بودن قرار‌های صادره برای متهمان تاکید کرد و افزود: گاهی مشاهده شده که فردی شرایط بازداشت موقت را ندارد، اما برای او یک وثیقه سنگین صادر شده تا در بازداشت بماند یا اینکه به نحوی برای او وثیقه صادر شده که تأمین آن، زمان‌بر بوده است؛ این موارد ممکن است مسئولیت شرعی و قانونی داشته باشد؛ بنابراین مسئولان دادسرا نسبت به صدور قرار‌ها و تناسب آن‌ها با اتهام انتسابی به متهم، اهتمام ویژه داشته باشند و چنانچه صدور قراری، منجر به بازداشت متهم می‌شود، این بازداشت باید در کمترین زمان ممکن باشد.
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران معتقد است اشتباهات فردی بازیکنان این تیم سبب شکست سنگین شاگردان مطهری شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خبر رفع تعلیق امروز، خبر خوبی بود اما در عین حال مسئولین فدراسیون فوتبال را فوق‌العاده زیاد می کند.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مرتضوی دوست درجه یک من است، در دولت احمدی‌نژاد هردو استاندار بودیم، او را کامل می‌شناسم، اما این مسئولیت برای او سنگین است و نمی‌تواند از پس این کار برآید.
رئیس قوه قضائیه با تشریح مسئولیت‌ رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها در مساعدت به مظلومان، گفت: امروز یکی از مسائل مهمی که مردم از ما انتظار دارند رفتار خوب، بیان خوب و تصمیم خوب است.
فرمانده کل ارتش گفت: تاریخ گواه است که پیشینیان ما با تمام توان و با توکل به خدا بار سنگین مسئولیت خطیر پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی را برعهده گرفتند و در ۸ سال دفاع مقدس از آن سربلند بیرون آمدند.
وزیر امور خارجه با یادآوری اقدامات کشورمان برای ارائه خدمات به بیش از ۴/۵ میلیون پناهنده افغانستانی در ایران، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی برای مدیریت این مسئولیت سنگین تاکید کرد.
جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که مسئولیت شکست سنگین منچستریونایتد برابر برنتفورد برعهده اریک تن‌هاخ است.
سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است مسئولین شهری به حمایت های خود ادامه بدهند.
رخداد تلخ و سانحه سنگین و غمبار آبادان را به همه تعزیت عرض میکنیم! اینگونه از حوادث تلخ ناشی از لرزان بودن بنیان فکری مسئولین و همچنین مردم است. جامعه اعم از مسئول و مردم عادی موظفاند یعنی همه ما موظفیم که اساس فکر، عقل، درایت، اندیشه و انگیزه را بر اعتقاد صائب و عمل صالح بنیانگذاری کنیم. اینگونه از رخدادهای تلخ در اثر نبود عقیده صائب و ایمان سالم است.
به واقع عجیب است که در مواجهه حقوقی با موضوعی همچون صندوق امانات بانک، اینقدر در وضع مقررات کارآمد و روزآمد، ضعیف بوده ایم که حالا باید به قانون مدنی رجوع کنیم، حال آنکه اگر حقوق بانکی و تنظیم گری بانکی به خوبی توسعه پیدا کرده بود، نیاز به توسل به عمومات و احکام کهنه قانون مدنی، برای حل این مسائل نداشتیم آنهم با اینهمه تعدد و تفاوت در نظرات.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ