به نظر می‌رسد برخلاف فیفادی قبلی، ایران اردوی آرامی را پشت سر می‌گذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اوضاع معلولین ضایعه نخاعی به ویژه پس از گرانی‌های چندین باره در کشور، چندان مناسب نیست. در همین دو سال تنها حدود ۱۷۰ نفر از افراد تحت پوشش مرکز حمایت از معلولین ضایعه نخاعی به علت زخم بستر و عفونت‌های ناشی از نبود لوازم بهداشتی فوت کرده‌اند. آمار طلاق و خودکشی هم در میان این افراد بیشتر شده است.
محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی ۱۷ مرداد گفت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه باید ۱۲۷۴.۱۰، حجم آب اکولوژیک ۱۵.۵ میلیارد مترمکعب و وسعت اکولوژیک ۴۶۳۵ کیلومترمربع باشد که طبق آخرین آمار که روز /۱۵ مرداد/ اعلام شده، تراز دریاچه ۱۲۶۹.۹۸ سانتی‌متر، وسعت دریاچه ۶۸۲ کیلومترمربع و حجم آب ۹۱۰ میلیون مترمکعب است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار به کابینه نتانیاهو درباره تمرد صدها خلبان و پرسنل نیروی هوایی در اعتراض به طرح «اصلاحات قضایی» ابراز نگرانی کرد.
وینفرید شفر، سرمربی آلمانی سابق استقلال، با انتقاد از وضعیت فوتبال ملی کشورش گفت این روزها در دنیا دیگر هیچکس از فوتبال آلمان نمی‌ترسد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با نامناسب خواندن شرایط این تیم برای فصل پیش روی فوتبال ایران گفت: با این روند وضعیت استقلال هر روز بدتر می شود.
در حالیکه اوضاع در اراضی اشغالی به دنبال تصویب طرح اصلاحات قضایی بسیار متشنج است، نظامیان یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، تل آویو را به عدم خدمت در ارتش تهدید کرده اند.
دو تن از نیرو‌های انتظامی در این درگیری به شهادت رسیدند و هم‌اکنون اوضاع تحت کنترل نیرو‌های امنیتی و انتظامی قرار دارد.
مدیر هلال احمر فلسطین از کمبود دارو، آب و غذا در اردوگاه جنین و همچنین اوضاع انسانی وخیم در این منطقه در پی تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
اینقدر حواشی به متن در فوتبال ایران می‌چربد و نقل و انتقالات جذاب‌تر جلوه داده می‌شود که اکنون کسی سوال جدی در اینباره ندارد که “چرا پرسپوليس استارت نمی‌زند؟”.
در فضای هواداری باشگاه پرسپولیس توجه چندانی به اعتصاب بازیکنان این تیم وجود ندارد.
هانسی فلیک در شرایطی بیشترین دستمزد دریافتی در بین سرمربیان تیم های ملی را به خود اختصاص داده که جایگاه متزلزلی دارد.
نگران آذربایجان نباشید و اوضاع تحت رصد است و اتفاق خاصی نخواهد افتاد. ایران به کسی سلاح و پول نمی‌دهد که حرف او را گوش کند؛ بلکه اینجا محل آقاپروری است و تولید عزت و آقایی می‌کند.
سرویس امنیت ملی روسیه در گزارشی مرگ یک شهروند روس در حادثه تروریستی امروز در منطقه بریانسک را تائید کرد.
تاکنون ۳۵ دانش‌آموز به بیمارستان الغدیر پردیس منتقل شده‌اند و در حال حاضر کارشناسان اورژانس در مدرسه حضور داشته و اوضاع را تحت کنترل دارند.
انتشار آمار رسمی تحولات بازار مسکن در کشور تقریبا متوقف شده است و این می تواند اوضاع بازار مسکن را تحت تاثیر قرار دهد.
انتشار آمار رسمی تحولات بازار مسکن در کشور تقریبا متوقف شده است و این می تواند اوضاع بازار مسکن را تحت تاثیر قرار دهد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید اوضاع دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین نمی پذیرد که تا ابد تحت اشغال باقی بماند.
هرچند بیش از یک‌سال تا زمان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است، اما همان‌طور که مشخص شده، شکاف‌ها در مجلس در حال اوج‌گیری است و با روندی که در جریان است، توقع آرام شدن اوضاع در بین نمایندگانی که از طریق لیست «ایران سربلند» به بهارستان رسیده‌اند، دور از انتظار است. اختلافاتی که می‌تواند لیست واحد اصول‌گرایی را تحت تاثیر قرار داده و اتحاد آن‌ها را به مخاطره بیندازد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: پدر کیان تحت عمل جراحی قرار گرفته و باید دو عمل جراحی دیگر برای وی انجام شود و خوشبختانه اوضاع وی نیز رضایت‌بخش است.
پلیس نروژ اضافه کرد که نیروهای قابل توجهی برای تحت کنترل در آوردن اوضاع اعزام شدند.
می‌گویند کریمی به عنوان یک فوتبالیست بهتر است بیشتر سکوت کند تا مبادا با حرفی نسنجیده اوضاع را خراب نکند جوری برخورد می‌کنند که انگار هر کس نسبت به هر چیزی پیرامون مسائل مملکت معترض است یا انتقاد دارد باید دکترای علوم سیاسی یا اجتماعی داشته باشد. مگر بقیه مردم که تحت فشار هستند و نسبت به برخی رویه‌ها انتقاد دارند همه فیلسوف هستند؟ مگر آن فردی که زیر بار گرانی خمیده شده و از قیمت ماست و گوشت شاکی است، دکترای اقتصاد دارد؟
وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد برخلاف ادعای جمهوری آذربایجان اوضاع در مرزهای مشترک دو کشور در آرامش و تحت کنترل است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت دانش بنیان؛ تولید ایرانی، صادرات جهانی » و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت از 23 اردیبهشت ‌ماه به مدت 4 روز برگزار خواهد شد.
نهاد وکالت این روز‌ها حال و روز خوبی ندارد؛ از یک سو با افرادی مواجه هست که قصد دارند به اصطلاح با رفع انحصار از عرصه خدمات حقوقی در کشور به این نهاد خدمت کنند و از سوی دیگر با مدیرانی سروکار دارد که گویا خود از نهاد تحت نظر خود هیچ اطلاعی ندارند و با بیان مواضع اشتباه و نادرست به پیچیده‌تر شدن اوضاع این نهاد کمک می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ