رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید اوضاع دانست و تاکید کرد که ملت فلسطین نمی پذیرد که تا ابد تحت اشغال باقی بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
یک مسئول امنیتی در رژیم صهیونیستی با تشریح اوضاع وخیم این رژیم تاکید کرد که کابینه نتانیاهو با آتش بازی می‌کند و شرایط در این رژیم وخیم‌تر خواهد شد.
رهبران جنبش حماس نسبت به پیامدهای خطرناک تجاوزات روزافزون رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی هشدار دادند.
مقامات مسئول در نوار غزه اعلام کردند در حملات ۳ روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این منطقه، دست‌کم ۲۸ نفر کشته شدند.
یک مسئول سیاسی بلندپایه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عملیات نظامی علیه غزه امری ناگزیر است و هر لحظه ممکن است انجام گیرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اعتراف سالیوان درباره رژیم صهیونیستی گفت: این اعتراف یعنی مسؤول همه اقدامات تروریستی این رژیم علیه افراد و تاسیسات اتمی ایران آمریکا بوده و خواهد بود.
وکیل شهید خضر عدنان در واکنش به شهادت وی، رژیم صهیونیستی را مسئول مستقیم این رخداد دانست و تاکید کرد: صهیونیست‌ها در رسیدگی به وضعیت جسمانی خضر عدنان، عامدانه کوتاهی کردند.
گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران فلسطینی منجر به درگیری و رویارویی گسترده‌ای خواهد شد که مسئول تمامی پیامدهای آن رژیم صهیونیستی است.
ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای با اشاره به تجاوز جدید خود به جنوب خاک لبنان اعلام کرد برخی از زیرساخت‌های متعلق به حماس را هدف قرار دادیم؛ دولت لبنان مسئول است.
مقامات رژیم صهیونیستی درخواست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای سفر به تل آویو را نپذیرفتند.
مسئول اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین جنگ واقعی است که فلسطینیان با تمام توان با آن مقابله خواهند کرد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مسئول شعله ور شدن اوضاع در منطقه حواره واقع در جنوب نابلس دانست.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مسئول جان اسرای فلسطینی است، تاکید کرد که جنایت های صهیونیست ها هرگز نمی تواند منجر به تضعیف اراده آنها شود.
یک مسئول سابق نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به تحولات اخیر در کرانه باختری تأکید کرد که این رژیم در سخت‌ترین پیچ تاریخی خود قرار دارد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک مسئول بلندپایه سودان طی روزهای آینده به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت اعلام کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مسئول حمله تروریستی در اصفهان است.
یک مسئول سابق در سرویس های جاسوسی موساد برای اولین بار چگونگی نابودی کردن برنامه هسته‌ای عراق و ترور دانشمند هسته ای مصر را در دهه هفتاد میلادی فاش کرد.
یک مسئول فلسطینی خواستار تحریم بین المللی کابینه جدید رژیم صهیونیسی شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» رژیم صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای محاصره ظالمانه غزه و بحران های انسانی برای شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف فلسطین دانست.
کمیته هماهنگی لبنانی – فلسطینی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئول کامل شهادت اسیر فلسطینی به علت بی توجهی به روند درمان او است.
یک مسئول امنیتی اسرائیلی تاکید کرد که آزادی اسیر خلیل عواوده و بسام السعدی اصلا در دستور کار رژیم صهیونیستی نیست.
یک مسئول رژیم صهیونیستی گفت که موشک های شلیک شده توسط گروه های مقاومت فلسطین به سمت قدس بسیار دقیق بود.
دبیر کل اتحادیه عرب خواستار توقف فوری حملات به نوار غزه شد و این رژیم را مسئول پیامدهای ناشی از تشدید اوضاع دانست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ