تیم ۶ نفره ایران بعنوان نایب قهرمانی رقابت‌های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب - رسید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی از برنامه خاص برای برتری ژنرال هشت ستاره ایرانی مقابل تیلور آمریکایی خبرداد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران پس از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان، با ترکیبی از نفرات مطرح خود عازم چین خواهد شد.
حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت، صحبت نمی‌کنم، چون گفتنی‌ها را گفته‌اند و فایده‌ای ندارد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در شب تاسوعای حسینی در مراسم عزاداری در امامزاده صالح تهران شرکت کرد. حسن یزدانی ، کامران قاسمپور و دیگر اعضای تیم ملی کشتی در کنار پژمان درستکار سرمربی تیم در این مراسم دیده می‌شوند
حسن یزدانی کاپیتان و ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران در حاشيه تمرينات تيم ملى، توانايى خود در دروازه بانى را هم به رخ حاضرین در تمرین كشيد.
در مهمترین دیدار‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده‌ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آن‌ها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.
حسن یزدانی و امیرحسین زارع این شانس را دارند تا در جام تختی دوبنده تیم ملی را در سال 2023 تصاحب کنند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی با همه کشتی گیران دنیا اختلاف دارد و سطح کشتی گرفتنش مشخص است.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: حسن یزدانی در این مسابقات صلابت گذشته خود در کشتی را به نمایش گذاشت و نشان داد می‌تواند مانند گذشته همچنان در اوج باشد.
عضو تیم ملی کشتی ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم با پیروزی برابر رقبای خود به دیدار فینال این وزن در رقابتهای بین المللی رنکینگ اتحادیه جهانی کرواسی راه یافت.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت که نفرات اعزامی به تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی وضعیت خوبی دارند، اما حسن یزدانی از همه آماده‌تر است.
مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی آزاد نایب قهرمان جام جهانی آمریکا شامگاه امروز در فدراسیون کشتی برگزار شد.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین حضور برون مرزی خود درسال جدید میلادی ۲۰۲۳ در نخستین تورنمنت رنکینگ سال کشتی جهان شرکت خواهد کرد.
کادر فنی تیم ملی ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان برای حضور در تورنمنت رنکینگ کرواسی را اعلام کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را با حضور حسن یزدانی و حمید سوریان درباره بررسی باخت مقابل دیوید تیلور و برنامه ریزی برای حضور این کشتی گیر در تورنمنت کرواسی برگزار کرد.
تیم ملی ایران در حالی از جام جهانی حذف شد که ملی پوشان در بازی مقابل انگلیس و آمریکا شکست خورد.
سخنگوی فدراسیون کشتی از دلایل عدم حضور حسن یزدانی در جام جهانی خبر داد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با دستور کادرفنی حسن یزدانی و امیر حسین زارع به مسابقات جام جهانی کشتی آزاد اعزام نمی‌شوند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با ترکیب نفرات زیر ۲۳ سال خود عازم رقابت‌های جام جهانی آمریکا می شود.
شمارش معکوس تا آغاز رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در حالی رو به پایان است که تاکنون ۷ ملی‌پوش با تیم‌های خود قرارداد بسته اند و سه ملی پوش دیگر بدون تیم هستند.
کسی به پدر حسن اطلاعات اشتباه داده است. گفتند فیلمش هست، این فیلم کجاست؟ آیا منِ مربی را وزن کرده‌اند یا آنجا کسی ضربان حسن یزدانی را گرفته است؟ حسن یزدانی می‌تواند بگوید که علیرضا دبیر گفته او با من تمرین کند یا خودش این را خواسته
حرف‌های پدر یزدانی بازتاب بسیار وسیعی داشت و در تمام رسانه‌های ورزشی و حتی غیرورزشی ما پوشش داده شد.
مربیان تیم ملی از یک‌سو و رئیس فدراسیون کشتی از سوی دیگر، باید پاسخ این پرسش را بدهند که در یک سال گذشته چطور دو کشتی‌گیر آمریکایی را آنالیز کرده‌اند که هر دو بدون سختی و بعضا با اختلاف امتیازی زیاد، نمایندگان ایرانی را که یکی از آن‌ها دست بر قضا، اسطوره نوظهور کشتی ایران است، از پیش‌رو برمی‌دارند، به مدال طلا بوسه می‌زنند و کمربند قهرمانی را می‌بندند؟
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عصر امروز (پنجشنبه) در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده واقع در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ