مصدومیت مارکو رویس باعث شد هانسی فلیک یک بازیکن جدید به تیم ملی این کشور دعوت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن جانشین کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، رسما آغاز شده است و او دیگر ستاره اصلی این تیم نیست.
روزنامه عربستانی عکاظ اعلام کرد باشگاه الاهلی این کشور با روی ویتوریا، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر به توافق رسیده و او برای هدایت الاهلی راهی عربستان می‌شود.
عضو کمیته استقلال درباره روند انتخاب سرمربی این تیم و تاخیری که برخلاف انتظار برای اعلام نام جانشین ساپینتو شکل گرفته، پاسخ داد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی از هواداران تیم خواست برای پیدا شدن جانشین لوچانو اسپالتی صبر به خرج دهند.
صعود برنلی به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شده که بسیاری مشغول تمجید از ونسان کمپانی، سرمربی این تیم، شوند.
سرمربی سابق تیم ملی روسیه پیشنهاد داد که در صورت جدایی کارپین، روس ها به سراغ استانیسلاو چرچسوف بروند.
تیم فوتبال سپاهان پیش از اینکه نیمه اول تمام شود، با کار دیدنی عیسی مرادی روی ارسال تماشایی امید نورافکن به گل تساوی دست پیدا کرد.
روزنامه آاس اسپانیا با استناد به صحبتهای اخیر رئیس فدراسیون فوتبال ایران به بررسی آینده نیمکت تیم ملی پرداخت و گزینه‌های جانشینی کارلوس کی‌روش را بررسی کرد.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می‌کند که به نظر می‌رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
فدراسیون فوتبال درشرایطی گزینه‌های داخلی و خارجی را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بررسی می کند که به نظر می رسد شانس مربیان خارجی برای جانشینی کارلوس کی روش بیشتر از داخلی هاست.
پس از اینکه مهدی تاج دیروز حضور هکتور کوپر سرمربی اسپانیایی را روی نیمکت ایران تکذیب کرد، صبح امروز رسانه‌های اسپانیایی از پاکو خمس سرمربی فعلی تراکتور به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال نام بردند.
رادیو مونت‌کارلو می‌گوید بایرن مونیخ از حمایت از یولیان ناگلزمان خسته شده و برای فصل آینده زین‌الدین زیدان را برای نشستن روی نیمکت این تیم انتخاب کرده است.
تیم فوتبال النصر برای عقد قراردادی 6 ماهه با آگوستین روسی سنگربان بوکاجونیورز به توافق رسید.
ژوزه مورینیو مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را تایید کرد و گفت که تنها گزینه جانشینی فرناندو سانتوس بود ولی در نهایت پاسخ رد داد.
ژوزه مورینیو مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را تایید کرد و گفت که تنها گزینه جانشینی فرناندو سانتوس بود ولی در نهایت پاسخ رد داد.
واقعیت این است که از زمان حضور رنار در تیم ملی عربستان، این تیم توانسته است عملکرد قابل قبولی را ارائه کند و حتی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برده می شد اما اکنون در فاصله نزدیک به یک سال تا شروع این رقابت ها، ممکن است سرمربی جدیدی روی نیمکت سعودی ها بنشیند.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، تایید کرد در این فدراسیون هیچ برنامه‌ای برای جانشینی زین‌الدین زیدان به جای دیدیه دشان در نیمکت تیم ملی فرانسه وجود ندارد.
آقای خاص اصلی‌ترین گزینه جانشینی فرناندو سانتوس روی نیمکت تیم ملی پرتغال شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
گزینه‌های جذابی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی بلژیک پیش روی روسای فدراسیون فوتبال این کشور است.
آینده دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نامشخص است. او تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و گفته می شود زیدان جانشین او خواهد شد ولی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه این شایعات را رد کرد.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مهدی محمد نبی، نایب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.
حسن رنگرز که هنوز هم جانشینش در اداره ورزش مازندران معرفی نشده، برای اولین بار در جایگاه سرمربی تیم ملی در خانه کشتی رویت شد.
رئیس بوروسیا دورتموند تایید کرد که این باشگاه ظرف چند روز آینده جانشین سباستین هالر، ستاره جدید این تیم که به سرطان مبتلا شده، را به خدمت خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ