رئیس شواری اجرایی حزب الله تاکید کرد که آمریکا مانع از حرکت لبنان به جلو می شود و در برابر هر گونه راه حل در این کشور مانع تراشی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال زنان سوئد با پیروزی 5-4 در ضربات پنالتی موفق به حذف آمریکا (مدافع عنوان قهرمانی) و صعود به یک چهارم نهایی شد.
تیم ملی والیبال آمریکا در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مقابل هلند به برتری رسید.
بازگشت تاریخی سوریه به اتحادیه عرب در کنار آمادگی نیروهای انصارالله برای رویارویی با هر احتمالی در سایه تجدید قوای نیروهای دشمن، از محورهای اصلی صفحات نخست روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود را برای دفاع از خود بر اساس قوانین بین‌المللی محفوظ می‌دارد و اقدامات قاطعی را برای حفاظت از نیروها، منافع و تأسیسات خود در برابر هرگونه تهدید یا اقدام غیرقانونی که توسط ایالات متحده یا دیگران انجام شود، اتخاذ خواهد کرد.
تبریز- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا هیچ پیروزی برابر جمهوری اسلامی ایران نداشته است، گفت: در تقابل ۴۴ ساله آمریکا یک پیروزی در مقابل جمهوری اسلامی ثبت نشده است.
روزنامه نگار افشاگر نقش آمریکا در انفجار خطوط لوله گازی نورد استریم روسیه هر گونه ادای شهادت در برابر کنگره این کشور یا شورای امنیت را رد کرد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن انتقاد شدید از هجمه کنندگان به مقاومت اعلام کرد که زانو زدن در برابر آمریکاراهکار حل مشکلات نیست.
پوتین در دیدار با فرماندار منطقه بلگورود گفت: کار جنگی عملی نشان می‌دهد که دفاع هوایی روسیه یکی از بهترین دفاع‌های هوایی در جهان است.
تحلیلگر جهان عرب ضمن هشدار درباره هرگونه ماجراجویی نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، سرانجام آنرا برای واشنگتن و تل آویو و متحدانشان در منطقه بسیار دردناک توصیف کرد.
وزارت خارجه روسیه موضع گیری‌های ضد روسی مقامات آمریکا علیه این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
ژاوی سیمونز، پدیده 19 ساله تیم ملی هلند، روز گذشته اولین بازی ملی خود را انجام داد و یک رکورد جدید ثبت کرد.
برای پیش بینی ترکیب احتمالی آمریکا برابر ایران، 2 ابهام در خط حمله وجود دارد.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
دروازه‌بان مصدوم تیم ملی برای بازی با آمریکا ابراز آمادگی کرد.
سردار آزمون پس از پیروزی برابر ولز، از هواداران بابت شکست برابر انگلیس عذرخواهی کرد.
مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس که در دیدار برابر ایران مصدوم شد به بازی برابر آمریکا می‌رسد.
تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا، معتقد است که تیمش در دیدار برابر انگلیس دست پایین‌تر را دارد.
تیم ملی فوتبال آمریکا در دیدار برابر ولز به تساوی رسید تا فرصت برای صعود تیم ملی ایران بیشتر از گذشته ایجاد شود.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری از فروش گاز آمریکا به اروپا به قیمت ۴ برابر بازار داخلی آمریکا خبر داد.
کمیته قضایی سنای آمریکا رای به تایید لایحه ای داد که طبق آن سازمان های خبری می توانند با یکدیگر متحد شوند و درباره دسترسی به درآمد بیشتر با گوگل و متا مذاکره کنند.
گوجه فرنگی بنفشی که آنتی اکسیدان آن افزایش یافته بالاخره پس از یک دهه از سوی وزارت کشاورزی آمریکا تایید شد. آنتی اکسیدان این گوجه فرنگی ۱۰ بار بیشتر از نمونه های فعلی است.
ناصر کنعانی گفت: آمریکا و انگلیس که پیش از این در برابر حملات متعدد سایبری علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی ایران، حتی علیه تاسیسات هسته‌ای، سکوت اختیار کرده و حتی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این نوع اقدامات حمایت کرده بودند، فاقد هر گونه وجاهت در وارد کردن اینگونه اتهامات علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها دچار بحران گفتمان تمدنی شدند و این را می‌توان سرآغازی برای اضمحلال آن‌ها دانست. آنان نمی‌توانند برابر ایران راه به جایی ببرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ