رئیسی در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با تعدادی از سران کشورهای شرکت کننده در این نشست نیز دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد و دیدارهای جانبی دیگری نیز خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان حج و زیارت با نظر وزارت بهداشت و مصوبه ستاد مرکزی اربعین، بعضی بیماران را از سفر اربعین منع کرده است.
وزیر کار اظهار کرد: ما دهک بندی و صدک‌بندی داریم. فردی ممکن است صدک ۹۰ باشد و فرد دیگری صدک ۸۹، فردی که صدک ۸۹ است یارانه به او تعلق می‌گیرد، اما فردی که صدک ۹۰ یا ۹۱ باشد، یارانه به او تعلق نمی‌گیرد.
آقای خاتمی [رئیس‌جمهور]، در این جلسه، برای جبران اظهاراتی که در مورد اشکالات رسیدگی به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای شده بود، صحبت کوتاهی کرد. بعضی‌ها آماده شده بودند که اگر اظهارات ایشان نامناسب باشد، مقابله کنند که چنین نشد.
محمد مهاجری نوشت: یقین دارم شما هم مثل ما مردم از شنیدن این حرفها خجالت می کشید. لااقل برای حفظ آبروی خودتان توضیح بدهید این افراد را چه کسانی روی جهیزیه دولت گذاشتند و به شما قالب کردند؟
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
آقای رئیسی نمی‌دانست می‌خواهد در چه مسئولیتی قرار بگیرد، الان شاید متوجه شده باشد که مدیریت اجرایی در حد ریاست جهوری یعنی چه؟ معتقدم اگر آقای رئیسی اطلاعات امروز را می‌داشت، هیچ گاه نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شد، چون عمده کسانی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند اساسا درکی از عظمت مسئله ندارند، بر همین اساس وعده‌های عجیب و غریب می‌دهند.
این عفو گسترده، از جمله عفوهای معیاری است که آخرین بار در سال ۱۳۹۷ پیشنهاد و مورد موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت. در اینگونه عفوها، رئیس قوه قضاییه معیارهایی را به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد می‌کنند و در صورت موافقت ایشان بر اساس آن معیارها افرادی مشمول عفو قرار می‌گیرند.
رئیس سازمان خصوصی سازی اعضای هیئت ۷ نفره مولدسازی اموال و دارایی های دولت را نام برده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی اعضای هیئت ۷ نفره مولدسازی اموال و دارایی های دولت را نام برده است.
فرزین رئیس بانک مرکزی گفت: افرادی که ۲هزار دلار دریافت کرده اند فعلا آیین نامه اجازه نمی‌دهد این افراد ارز دولتی دریافت کنند.
حسینی رئیس سازمان حج و زیارت گفت: اولویت سفر حج با کسانی است که در سال ۹۹ ثبت نام کردند و نتوانستند به خاطر کرونا به حج بروند و پولشان را کامل واریز کرده اند می باشد.
از آغاز تشکیل دولت سیزدهم، نشانه های معناداری از عدم تسلط رئیسی بر مباحث اولیه علم اقتصاد وجود داشته است. نشانه هایی که نشان می دهد سیاست های اقتصادی دولت توسط افرادی در پشت پرده طراحی و رئیسی صرفا آنها را ابلاغ می کند.
«یوری ورونوف»، ۶۱ ساله، تاجر و رئیس یک شرکت شریک گروه گازپروم بود. جسد او در استخری در محل اقامتش در سن پترزبورگ با یک گلوله در سر، و یک اسلحه در پایین استخر پیدا شد.
«یوری ورونوف»، ۶۱ ساله، تاجر و رئیس یک شرکت شریک گروه گازپروم بود. جسد او در استخری در محل اقامتش در سن پترزبورگ با یک گلوله در سر، و یک اسلحه در پایین استخر پیدا شد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: زمزمه هایی به صورت غیررسمی شروع شده که کسانی به اسم دلسوزی می خواهند دولت بودجه را بدون جداول اطلاعاتی ارائه دهد که دعا می کنم صحت نداشته باشد و فقط یک شیادی رسانه ای باشد. اگر کسانی فکر می کنند عدم شفافیت به دولت کمک می کنند تجربه احمدی نژاد در زمینه شفافیت گریزی چه کارنامه ای برای کشور رقم زد.
صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران هم در حاشیه شورای شهر تهران درباره سامانه شفافیت و روند به‌روز‌رسانی آن گفت: بحث شفافیت موضوع درستی است و قانون مجلس و شورای قبلی مصوبه خوبی در این زمینه داشت. کار‌هایی را نیز شروع کردند، اما آن‌گونه که انتظار می‌رفت به پیش نرفته و در‌حال‌حاضر تعدادی از مدیران در سامانه اطلاعات خود را قرار دادند که گزارش آن ارائه شد و تعدادی هم اطلاعاتشان ناقص است یا برخط و به‌روز نیست که باید کامل شود. شورا تلاش می‌کند شهرداری و شورا به‌صورت کامل همان میزان که قانون مشخص کرده، در راستای تحقق شفافیت گام بردارند.
بن برنانکه رئیس پیشین فدرال رزرو آمریکا به همراه داگلاس دایموند و فیلیپ دیبویچ به عنوان برندگان نوبل اقتصاد ۲۰۲۲ انتخاب شدند. هر سه برنده نوبل اقتصاد امسال نیز آمریکایی هستند. انتخاب اقتصاددان‌های آمریکایی تقریبا به یک سنت در اعطای جوایز نوبل تبدیل شده است.
دکتر کاظم رهنما، رئیس بیمارستان طبی کودکان گفت: در برخی از موارد به‌دلیل نگرانی از وضعیت کودک بیمار، علاوه بر پدر و مادر، خواهر، برادر، عمه، خاله، دایی و حتی پدر بزرگ و مادربزرگ هم راهی بیمارستان می‌شوند. همین حضور گروهی سبب افزایش تعداد چادر‌ها می‌شود. چراکه همراه‌سرا، خویشاوند درجه یک را پذیرش می‌کند و سایر همراهان مجبورند در چادر مستقر شوند.
جایگاه پربحث‌ترین وزرای دولت سیزدهم در افکار عمومی را مشاهده کنید.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: مردم به درگاه‌های پرداخت حتما توجه بکنند. در کشور هیچ درگاهی به غیر از شاپرک دات‌آی‌آر نداریم.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.
محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی-بصری اعضای جدید شورای پروانه ساخت آثار سینمایی و اعضای جدید شورای پروانه نمایش آثار سینمایی منصوب کرد تا سینماگران تصویر واضح‌تری از دوران پیش رو داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ