در جریان سرقت از خانه پی‌یر امریک اوبامیانگ، او توسط ساقان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و حالا مشخص شده که از ناحیه فک دچار شکستگی شده است. اتفاقی که شاید مانع انتقالش به چلسی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی چندی پیش مأموریت تاریخی خود در گردش به دور کره زمین را با طی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر مسیر دریایی و پس از ۸ ماه دریانوردی با موفقیت به پایان رسانده بود.
ستاره فوتسال ایران و باشگاه پالمای اسپانیا به علت عمل جراحی پای خود، یک ماه از میادین دور خواهد ماند.
اساساً همان‌طور که زمین هر روز به دور خود می‌چرخد، جاذبه ماه آب‌هایی را که در نزدیک‌ترین فاصله قرار دارند، به سمت خود می‌کشد و جزرو مد ایجاد می‌کند. این جزر و مد‌ها در واقع یک «برآمدگی» بیضی شکل هستند که از یک طرف تحت تاثیر نیرو‌های گرانشی به سمت ماه کشیده می‌شوند و از سوی دیگر اینرسی می‌کوشد آن‌ها را سر جای خود نگه دارد.
علیرضا بیرانوند در شروع لیگ برتر می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند.
مبادله بعدی زندانیان و اسرای  یمن از ۱۵ ماه می یعنی تا کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود.
اگر با چشم غیرمسلح به آسمان شب نگاه کنید، تنها یک قمر را می‌بینید؛ اما تا به امروز چند قمر دور کره زمین چرخیده‌اند؟
رئال مادرید اعلام کرد فرلان مندی، مدافع این تیم، از ناحیه ساق پا آسیب دیده و به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود. مندی به این ترتیب ال‌کلاسیکوی پیش رو را از دست داد.
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران منیسک خود را تحت عمل جراحی قرار داد. این بازیکن بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود.
جدیدترین بازیکن مصدوم النصر اندرسون تالیشکا است که چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
بعد از انجام تست های پزشکی، مصدومیت لوکاس واسکز تایید شد اما میلیتائو و کاماوینگا مشکل خاصی ندارند.
عیسی آل‌کثیر که مدت طولانی از میادین دور بوده هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است.
فضاپیمای اوریون که تحت ماموریت آرتمیس یک به دور ماه رفته بود و چندی پیش به سلامت به زمین بازگشت، تصاویر خیره‌کننده را برای ما به ارمغان آورده است. همان زمان که این فضاپیمای کوچک بدون سرنشین در فضا بود هم این تصاویر به زمین مخابره می‌شد. اما طلوع زمین از پشت ماه تصویری خیره‌کننده و جذاب است که می‌توانید آن را در ویدئوی زیر مشاهده فرمایید.
آرش رضاوند حداقل تا یکماه آینده نمی‌تواند در تمرینات و مسابقات استقلال حضور پیدا کند.
ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در لیگ NBA مصدوم شد.
دور جدید تمرینات تیم ملی با کارلوس کی روش یا مربی جدید از فروردین ماه آتی آغاز می شود.
دیاباته باید یک ماه از تمرینات گروهی دور باشد و به این ترتیب نمی‌تواند در داربی برای پرسپولیس بازی کند.
دوره تناوب چرخش ماه به دور زمین و به دور خودش، هر ۲۷.۳ روز است و این پدیده که به نام چرخش همزمان شناخته می‌شود، همان دلیلی است که همیشه یک طرف ماه به سمت زمین قرار دارد.
کپسول اوریون متعلق به ماموریت آرتمیس یک اکنون دور ماه مدار می زند. این کپسول در مدار «رتروگراد» دور دست ماه قرار دارد.
رییس انجمن انبوه‌سازن استان تهران گفت: در یک سال و سه ماه گذشته با نوعی از دست دادن زمان در طرح نهضت ملی مسکن مواجه شدیم؛ به پیشنهادات سازندگان نیز برای تامین منابع مالی این پروژه توجه نشد و ما نتوانستیم با مسئولان دور یک میز بنشینیم و صحبت کنیم.
فابین روئیز، هافبک اسپانیایی پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی برابر یوونتوس، چهار تا 6 هفته به دور از میادین خواهد ماند.
هکتور بیرین به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد ماند و او هم مثل رونالد آرائوخو، ال‌کلاسیکو را از دست خواهد داد.
مارکو رویس، مهاجم دورتموند، به دلیل مصدومیت یک ماه‌ به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب همچنان شانس حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
نخستین بخش از ماموریت آرتمیس ناسا آماده سفر به ماه است. قرار است هفته آینده فضاپیمای اوریون همراه ابر موشک SLS به فضا پرتاب شوند و دور ماه مدار بزنند.
انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار این تیم مقابل تاتنهام، به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ