مشکلات مکس آلگری در یوونتوس تمامی ندارد و ممکن است بخشی از قرارداد او به زودی از سوی باشگاه کسر شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوه محمدعلی کلی در مصاحبه‌ای گفت: نیازی نیست کاری را که او انجام داده است را دوباره تکرار کنم و برای اعتبار گرفتن نام خانوادگی کاری انجام دهم. احساس می‌کنم خود نام خانوادگی، توجه را به خود جلب می‌کند. من اینجا هستم تا نصیحت او را به کار گیرم، فروتن بمانم و بر پیروزی تمرکز کنم.
همه ما می‌آییم و می‌رویم و این پرسپولیس است که می‌ماند. پرسپولیس از همه ما مهم‌تر است
سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش در یک مقطع درگیر اتفاقات غیر طبیعی اما فوتبالی شده است.
جمال موسیالا، زننده گل قهرمانی بایرن مونیخ در بوندس لیگا، تاکید کرد که برای انجام این کار خود را آماده کرده بود.
روز هفدهم آبان صفحه اینستاگرامم را هک کردند و مطلبی تند از قول من منتشر کردند. بلافاصله روز بعد از طریق پلیس فتا ماجرا را پیگیری کردم... رسانه‌های خارجی این مسئله را برجسته کردند و سعی کردند از آن استفاده سیاسی کنند. من اصلا وارد بحث سیاسی نمی‌شوم...
علی دایی در مصاحبه‌ای از مکالمه خود با رییس فیفا پرده برداشته؛ او گفته از اینفانتینو پیگیر نام جعلی درباره خلیج فارس شده است.
یاران جهانبخش در فاینورد این هفته رقابتی حساس برابر دیگر تیم بالانشین جدول یعنی آلکمار خواهند داشت.
ما هم در زندگی هدف و حسی داریم که ارزش جنگیدن دارد؛ بالاخره یک روز ما هم به جاهای خوبی می‌رسیم.
سردار نیلفروشان گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
برادر لیونل مسی درباره باشگاه بارسلونا و تاریخ آن اظهارنظری جنجالی کرده که به شدت خبرساز شده است.
جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با سپاهان، کنایه‌هایی را نسبت به یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.
متأسفانه به اینکه گفته می‌شود نباید کسی را از روی ظاهر قضاوت کرد همیشه عمل نمی‌شود. در مصاحبه‌های شغلی، نه تنها مهارت‌های حرفه‌ای فرد متقاضی کار، بلکه ظاهر او هم از سوی کارفرما مورد توجه قرار می‌گیرد. صحبت زیبایی ظاهر نیست، بلکه منظور پوشش کاری است. بسیار مهم است که برای شغلی که متقاضی آن هستید پوششی حرفه‌ای داشته باشید.
ترامپ در مصاحبه‌ای اختصاصی به فاکس نیوز دیجیتال گفت: "من در رسانه اجتماعی تروث سوشال می‌مانم. من آن را بیشتر می‌پسندم، روش کار آن را دوست دارم. من ایلان ماسک را دوست دارم، اما همچنان در شبکه تروث سوشال می‌مانم. "
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: افزایش پارکینگ‌های عمومی و خصوصی در دستور کار است و در دهه آخر صفر نیز ظرفیت افزایش قابل ملاحظه‌ای در حوزه پارکینگ‌ها در هسته مرکزی صورت می‌گیرد که البته موقت است.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: افزایش پارکینگ‌های عمومی و خصوصی در دستور کار است و در دهه آخر صفر نیز ظرفیت افزایش قابل ملاحظه‌ای در حوزه پارکینگ‌ها در هسته مرکزی صورت می‌گیرد که البته موقت است.
وقتی دولت آقای احمدی نژاد بر سر کار بود، با تصمیمات پوپولیستی به محیط زیست ایران آسیب‌های بسیاری وارد کردند. اگر همون موقع بدون هیچ منطقی اجازه حفر چاه آب نمی‌دادند، شرایط اصفهان به اینجا نمی‌رسید. مردم که دلشان نمی‌سوزد. وقتی بدون هیچ ملاحظه‌ای قرار شد چاه حفر شود، تعداد زیادی چاه ساخته شد. خب نتیجه مشخص است که همین می‌شود که امروز شاهدش هستیم.
چرا باید به نام دین در برابر مطالبه‌ای مانند رفتن به ورزشگاه مقابله شود و کار به جایی برسد که بگویند: «فشارهای فیفا به داد زنان ایران رسید!» مطالبه ای که به وقایع تلخی مانند دختر آبی هم انجامید و حالا او به یکی از نمادهای مطالبه رفتن زنان به استادیوم نیز تبدیل شده است و تا دنیا دنیا است، شعار دختر آبی در ورزشگاههای ایران طنین انداز خواهد شد.
روند رشد دوازده ماهه پایه پولی با آغاز به کار دولت سیزدهم و متاثر از رویکرد انضباط گرایانه دولت و سیاست‌های پولی و نظارتی فعال بانک مرکزی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهشی بوده است.
روند رشد دوازده ماهه پایه پولی با آغاز به کار دولت سیزدهم و متاثر از رویکرد انضباط گرایانه دولت و سیاست‌های پولی و نظارتی فعال بانک مرکزی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهشی بوده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
به موجب تصمیم هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و دارایی، مصوبه سال ۹۳ شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در خصوص الزام به داشتن مدرک در حداقل دو مقطع تحصیلی روانشناسی و مشاوره و نیز موفقیت در مصاحبه‌های علمی و حرفه‌ای برای اخذ پروانه اشتغال تخصصی ابطال می‌شود و از این پس تمامی مدارک کارشناسی ارشد معتبر از سوی وزارت علوم و بهداشت در رشته‌های روانشناسی و مشاوره مورد برای اخذ پروانه اشتغال حرفه‌ای در حوزه روانشناسی و مشاوره مورد قبول است.
ثبت‌نام برای ورود به لیست یارانه‌ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت‌نام دارند، حتی قرار است فرصت دیگری هم برای کسانی که در این مهلت موفق نشدند تعیین شود، بنابراین در صورت نبود مشکلی در سامانه ثبت‌نام، فعلا فرصت برای آنها فراهم است.
نظام مهندسی آبادان با فرماندار و دادستان وقت مکاتبه‌ای کرده که این پروژه در حال تخلف است، ولی متأسفانه اتفاقی نیفتاده است یعنی شورای شهر، دادستان و فرماندار در جریان کار بودند، این قدر تخلف محرز بوده که یک فرد معمولی هم متوجه تخلف می‌شد، ولی متأسفانه کسی اقدامی نکرده است.
نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی و اولین سفیر ایران در روسیه، در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در تهران به جماران گفت: به نظرم یک دلیل که ایشان این نوع گویش را انتخاب می‌کند، بها دادن بیش از حد رسانه‌های ما به مطالب ایشان است. بالأخره ما باید برای این نوع مطالب حد و اندازه‌ای نگه داریم. چون ما آنجا کار کرده ایم و الآن دوستان ما آنجا کار می‌کنند. این سطح از دسترسی و حضور در رسانه‌ها را به راحتی ندارند و رسانه‌های آنجا این طور نیست که مثلا هر چیزی را سفیر ما بگوید بلافاصله منعکس و برجسته کنند؛ لذا به اعتقاد من اگر رسانه‌های ما دنبال حرف‌ها یا مصاحبه‌های اینچنین نروند، شاید ایشان یک مقدار بهتر خودش را جمع کند و مطالبش را سنجیده‌تر بگوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ