هافبک استقلال از رویایش برای ارائه نمایش موفق در جمع آبی‌پوشان و کسب مجوز حضور در تیم ملی می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالی که تنها دو ماه تا آغاز فصل شانزدهم فوتبال زنان باقی‌مانده است، وضعیت کادرفنی تیم زنان سپاهان هنوز نامشخص است.
دو فوریت تشکیل وزارت بازرگانی ۱۲ اردیبهشت ماه در مجلس به تصویب رسید و با تصویب این لایحه در کمیسیون مربوطه در یکم خردادماه به صحن علنی ارجاع شد اما با گذشت بیش از یک ماه، هنوز این لایحه در دستور کار صحن مجلس قرار نگرفته است.
دو طرف (ایران و آمریکا) تعهد دارند اقداماتی براساس این قطع‌نامه و همچنین متن برجام صورت دهند. از جمله اینکه ایران پروتکل الحاقی را که تاکنون به صورت داوطلبانه و موقت اجرا می‌کند، در مجلس تصویب کند و در طرف دیگر کنگره آمریکا بخشی از تحریم‌هایی را که در این کنگره تصویب شده و تاکنون «تعلیق» شده بود، «لغو» کند؛ بنابراین فرصت دو ماهه آینده و همکاری ایران با آژانس از این جهت بسیار حائز اهمیت‌تر خواهد بود. برای آمریکا و اروپا هنوز یک کارت بازی باقی مانده که نام آن «اسنپ‌بک» است.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
میرتاج الدینی گفت: در 11 دوره مجلس نمونه و سابقه ای نداریم که یک وزیری دوبار استیضاح شود؛ اگر نوبتی هم بود نوبت دیگران بود؛ هنوز دو ماه نگذشته استیضاح جدید را برای وزیر صمت کلید زدند.
پلیس برای اثبات ادعای فده والورده در مورد توهین الکس بائنا در حال بررسی تصاویر دو بازی قبلی رئال مادرید و ویارئال در ماه ژانویه است ولی هنوز تصویری یافت نشده است.
مسئولان شهری هنوز هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای این اختلال که مشابه آن دستکم از دو ماه پیش در مترو آغاز شده است ارائه نداده اند.
برخی رسانه‌های عراقی مدعی شده‌اند که برگزاری بازی دوستانه با ایران که قرار بود در صورت توافق دو فدراسیون در ماه مارس برگزار شود، منتفی است. فدراسیون فوتبال عراق هنوز بیانیه‌ای رسمی در مورد لغو یا احتمال برگزاری بازی دوستانه با ایران منتشر نکرده است.
سریال مسمومیت دانش آموزان مدارس قم که بیش از دو ماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد و علت این حوادث هنوز مشخص نشده است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: ۱۷ ماه تا شروع بازیهای المپیک باقی مانده و از هم اکنون باید کاری برای این قهرمانان و ملی پوشان انجام داد.
بررسی بازار خودرو حکایت از آن دارد که ترمز قیمت خودرو طی یک هفته اخیر تا حدودی کشیده شده است که البته هنوز نتوانسته به قیمت های حدود دو ماه قبل برگردد.
باوجود گذشت دوماه از نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هنوز پاداش این موفقیت پرداخت نشده است؛ اگرچه سرپرست فدراسیون وعده تحقق زودهنگام آن را می دهد.
باوجود گذشت دوماه از نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هنوز پاداش این موفقیت پرداخت نشده است؛ اگرچه سرپرست فدراسیون وعده تحقق زودهنگام آن را می دهد.
نماینده تهران در مجلس گفت: در این دو سه ماه میدان به طور کامل در دست نیرو‌های امنیتی قرار گرفت، اما هنوز دشمن این مسئله را رها نکرده و به دنبال تداوم آن است.
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسشريال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
چرا هنوز کمبود دارو وجود دارد و اساسا ریشه این کمبود چیست؟ وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال بی آنکه به نقش وزارت بهداست در پیش‌بینی بیماری‌ها اشاره کند، سخنان منصوبانش مبنی بر پیش بینی زودرس بودن موج آنفلوانزای امسال را زیر سوال برده و گفته: «کمبود دارویی که اخیرا ایجاد شد، مربوط به آنتی بیوتیک و سرم بود و علت کمبود این دو قلم دارویی نیز این بود که ما با یک آنفولانزای زودرس مواجه شدیم.»
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو جاسوس فرانسوی که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری دستگیر شدند، هنوز بازداشت بوده و پرونده آنان در مرحله تصمیم نهایی است.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
با وجود گذشت دو ماه از برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی و پایان کار کاروان ایران در این بازی‌ها هنوز پاداش برخی مربیان که ورزشکاران‌شان موفق به مدال‌آوری در قونیه شدند، پرداخت نشده است.
محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست در مورد آخرین وضعیت پرونده قتل برومند نجفی، محیط‌بان کرمانشاهی که روز ۲۲ مرداد امسال جلوی درِ دادگاه مورد شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد، اظهار کرد: علی‌رغم گذشت بیش از دو ماه از قتل این محیط‌بان، هنوز قاتل او دستگیر نشده و این شخص همچنان تحت تعقیب پلیس آگاهی کرمانشاه است.
ضرغامی با اعلام اینکه در دو ماه اخیر شاهد این هستیم که شهر سراسر غم است، اظهار کرد: هنوز بنر‌های عزاداری ماه‌های محرم و صفر در شهر وجود دارد با اینکه وارد فضای شادی رسیده‌ایم و مردم به این شادی و تغییر احوال نیاز دارند.
هنوز دو ماه از اجرای بند «د» تبصره «۱۶» قانون بودجه ۱۴۰۱ نگذشته بود که شورای پول‌واعتبار در مصوبه‌ای بانک مرکزی را مکلف به افشای اطلاعات مربوط به تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد تومان بانک‌ها کرد. مصوبه‌ای که انتقاد بسیاری از کارشناسان را برانگیخت. بانک مرکزی هم، سردرگمی مخاطبان از حجم گسترده و غیرضروری اطلاعات را دلیل تعیین آستانه مشخص برای افشا اطلاعات عنوان کرد!
با وجودی که حدود دو ماه تا آغاز مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا بیشتر زمان باقی نیست اما هنوز تکلیف اعزام تیم به این مسابقات مشخص نشده است.
ایل بیگی با اشاره به این مطلب که اغلب فیلمسازان و تهیه‌کنندگان ما قوانین جمهوری اسلامی را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: تنها در موارد معدودی، پخش‌کنندگان خارجی که امتیاز پخش آثار ایرانی را خریداری کرده‌اند، به نمایش این آثار در جشنواره‌های رژیم صهیونیستی اقدام می‌کنند که این موضوع از نظر ما پذیرفتنی نیست و باید جلوی همین موارد معدود نیز گرفته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ