یک خبرنگار آمریکایی می‌گوید ماموران امنیتی ورزشگاه احمد بن علی به دلیل پوشیدن یک تی‌شرت خاص اجازه ورود او به استادیوم برای تماشای دیدار آمریکا و ولز را نداده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگار تحقیقی آمریکایی می‌گوید که بیانیه «آزادی مطبوعات» در این کشور، صرفا تبلیغاتی است.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور در گفتگو با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود تاکید کرده تصمیم گیری در خصوص آینده ایوان گرشکوویچ بر عهده دادگاه است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که آمریکا در واکنش به بازداشت خبرنگار خود به سمت تهدید خبرنگاران روسی رفته است.
ایوان گرشکوویچ، شهروند آمریکایی و خبرنگار روزنامه "وال استریت ژورنال"، در شهر ایکاترینبورگ بازداشت شد در حالیکه می کوشید به اطلاعات محرمانه دست یابد.
سرویس امنیت فدرال روسیه از بازداشت خبرنگار آمریکایی روزنامه وال استریت ژورنال به اتهام جاسوسی خبر داد.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
توضیحات حجت الاسلام طائب مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران در خصوص مبادله جیسون رضائیان جاسوس خبرنگار ایرانی-آمریکایی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای در دفتر خود به من گفت که مردم در ایران آزاد هستند که نظرات خود را بیان کنند. من محدودیت‌های ذاتی برای هر خبرنگار خارجی و عدم امکان درک پیچیدگی یک مکان توسط یک خارجی را درک می‌کنم. با این وجود، شنیدن حرف‌های تازه و بازتاب آن ارزش سفر را دارد.
همسر گرانت وال خبرنگار فقید آمریکایی توضیحاتی را در مورد علت مرگ او داد.
راجر پیرس انگلیسی بعد از گرانت وال آمریکایی و خالد المسلم قطری سومین عضو رسانه‌ای است که هنگام جام جهانی قطر، جان خود را از دست داده است.
یک خبرنگار آمریکایی دیگر در جریان مسابقات جام جهانی جان خود را از دست داده است.
پس از درگذشت گرانت وال خبرنگار آمریکایی، مرگ خالد المسلم عکاس قطری کارمند شبکه ورزشی الکاس نیز تایید شد.
شب گذشته استادیوم البیت محلی برای یادبود گرنت وال خبرنگار آمریکایی بود.
مرگ خبرنگار آمریکایی در جام‌جهانی
درگذشت یک خبرنگار ورزشی آمریکایی در جریان پوشش خبری بازی آرژانتین و هلند از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبرساز شد.
یک خبرنگار آمریکایی در جریان دیدار آرژانتین و هلند جان خود را از دست داده است.
مناظره جالب خانعلی‌زاده خبرنگار اعزامی ایران در قطر با خبرنگاران آمریکایی در حاشیه نشست خبری تیم ملی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
درگیری خبرنگار معروف آمریکایی در ورود به جام‌جهانی قطر
۳ نفر از عناصر فعال در اغتشاشات اخیر که در قالب "شهروند-خبرنگار" با موسسه آمریکایی (توانا تک و شبکه سعودی اینترنشنال) همکاری می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
مدير روابط عمومى سابق فدراسيون فوتبال شب گذشته ميهمان آنلاين برنامه «الطريق الى الدوحه» در تلويزيون الكاس قطر بود.
منابع وابسته به وزارت خارجه سوریه از بحث مجدد مطرح شده از سوی عباس ابراهیم مدیر کل سازمان امنیت عمومی لبنان درباره اوستن تایس خبرنگار آمریکایی ابراز شگفتی کردند.
سید ابراهیم رئیسی در مصاحبه اختصاصی با لِسلی استال مجری شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز آمریکا گفتگو کرده است. به گفته سی بی اس این اولین مصاحبه رئیس جمهور ایران با یک خبرنگار غربی محسوب می‌شود. لسلی گفته که به من گفته شد چطور لباس بپوشم، قبل از او ننشینم و حرفش را قطع نکنم. یک ساعت برای مصاحبه به ما فرصت دادند.
خبرنگار ارشد حوزه «امنیت ملی» شبکه سی‌ان‌ان در صفحه توییترش درباره مذاکرات احیای توافق هسته‌ای، نوشت: یک مقام ارشد وزارت امور خارجه [آمریکا]گفت، «برخی شکاف‌ها را پر کرده‌ایم، اما برخی دیگر هنوز باقی مانده‌اند».
وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه ای ادعای آمریکا مبنی بر بازداشت خبرنگار این کشور از سوی دمشق را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ