خانواده شیرین ابوعاقله خبرنگار مقتول شبکه الجزیره، به نتیجه تحقیق ارتش رژیم صهیونیستی درباره قتل وی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور به مصوبه کمیسیون فرهنگی مجلس برای تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد.
رئیس محیط‌زیست بابل گفت: دیده شدن پلنگ در برخی مناطقِ جنگلیِ بابل چیز عجیبی نیست و این منطقه زیستگاه پلنگ است.
فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، که با اتهام درگیری و مشت زدن به الکس بائنا، هافبک ویارئال، مواجه است برای اولین بار به این ماجرای جنجالی واکنش نشان داد.
فده والورده از اینکه مجبور به درگیری با بازیکن ویارئال شده، متاسف است؛ ولی گفت که پشیمان نیست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش یک خانواده عاشق بردن است، به احتمال حذف این تیم از آسیا و تاثیر این اتفاق بر عملکرد استقلا واکنش نشان داد و گفت: ۱۱ امتیاز را به ما ندادند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش یک خانواده عاشق بردن است، به احتمال حذف این تیم از آسیا و تاثیر این اتفاق بر عملکرد تیمش واکنش نشان داد و گفت: ۱۱ امتیاز را به ما ندادند.
همبازی اوزیل در جام جهانی ۲۰۱۴ به خداحافظی این ستاره از دنیای بازی واکنش نشان داد.
بنیامین نتانیاهو و خانواده نظامی اسیر صهیونیست که ویدئوی وی از سوی حماس منتشر شده است، به این موضوع واکنش نشان دادند.
مراجع قانونی در کشور هر کدام وظایف خودشان را دارند و آن چیزی که اتفاق افتاد یک اقدام قانونی بود و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است.
سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری «ایکائو» به برخی درخواست‌ها برای ورود این سازمان به رخداد بازگرداندن هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی واکنش نشان داد.
وب‌سایت ردیابی پرواز نشان داد که پرواز ماهان‌ایر در نزدیکی دوبی به سمت فرودگاه کیش تغییر مسیر داده است.
خبرنگار جنجالی صداوسیما در توئیتی نوشت: دوران بزن در‌رو تمام شده است. ذبیح‌پور این توئیت را با هشتگ علی دایی منتشر کرد.
رسول خادم اسطوره کشتی ایران نسبت به تخریب ملک برادر الناز رکابی واکنش نشان داد.
دادستان کل کشور با تأکید بر فعالیت بیشتر حقوقدانان بسیجی گفت: باید انسجام بیشتری داشته باشید و مسائل را از منظر حقوقی بشکافید، به طور مثال وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند و پیش از آنکه نظر پزشکی قانونی اعلام شود، می‌گوید نظر آن‌ها را قبول ندارد، این چه حقوقدانی است که پیش از اعلام نظر مرجع قانونی، آن را قبول ندارد و خواهان تشکیل کمیته حقیقت یاب شده است. به عبارتی از فردا هر کسی دچار حادثه‌ای شود، خواهان تشکیل چنین کمیته‌ای می‌شود.
ستادکل نیرو‌های مسلح ضمن تسلیت درگذشت مرحومه مهسا امینی به خانواده وی، در عین حال به گروهک‌های معاند و ضد انقلاب و عوامل داخلی ضدانقلاب هشدار می‌دهد که هرگونه تعرض و ناامنی را تحمل نخواهد کرد و با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطعانه خواهد کرد.
عباس عبدی روزنامه نگار به تماس تلفنی روز گذشته ابراهیم رئیسی با خانواده مهسا امینی واکنش نشان داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از ارسال نامه رسمی این معاونت به وزارت کشور برای توضیح بیشتر ماجرای رخ داده برای مهسا امینی خبر داد.
سرمربی جدید تیم ملی ایران با پیامی نسبت به بازگشت دوباره به ایران واکنش نشان داد.
معاون توانبخشی استان تهران اعلام کرد: یک وکیل برای خانواده این جوان توانخواه اوتیسیم در نظر گرفته می‌شود تا خانواده به صورت رایگان از وکیل استفاده کند.
نماینده تبریز در مجلس در واکنش به قطعی و اختلالات گسترده اینترنت در ایران، می‌گوید که از جمله مصادیقی که ضرر قابل توجهی به مردم، در بخش‌های مختلف وارد شده همین نارسایی‌های اینترنت است که در چند روز اخیر تجربه‌اش کردیم. تکرار این مورد حاکی از این است که علیرغم حساسیت اجتماعی که نسبت به این موضوع وجود داشته، وزارت ارتباطات نتوانسته است به تکلیف قانونی و ذاتی‌اش عمل کند.
نماینده تبریز در مجلس در واکنش به قطعی و اختلالات گسترده اینترنت در ایران، می‌گوید که از جمله مصادیقی که ضرر قابل توجهی به مردم، در بخش‌های مختلف وارد شده همین نارسایی‌های اینترنت است که در چند روز اخیر تجربه‌اش کردیم. تکرار این مورد حاکی از این است که علیرغم حساسیت اجتماعی که نسبت به این موضوع وجود داشته، وزارت ارتباطات نتوانسته است به تکلیف قانونی و ذاتی‌اش عمل کند.
امسال ۱۰ محصول جدید از ایران دوچرخ راهی بازار می شود/ تیراژ تولید ۱۵ هزاردستگاهی در ایران دوچرخ
تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی و صدور ضمانت نامه‌های بانک گردشگری در سال 1400 در مقایسه با سال 99 به ترتیب 108 و 205 درصد افزایش داشت.
معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری به برخورد گشت پلیس با یک مادر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ