دبیرکل جمعیت هلال احمر از اسکان بیش از ۱۷۲ هزار نفر از زائران اربعین در اردوگاه های جمعیت هلال احمر در مناطق مرزی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ سرپرست اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از ٢٧ خرداد تا جمعه ٢٠ مرداد هفتاد و یک هزار ٧٣٠ نفر بوده است.
مشهد ـ معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آمار پذیرش اسکان فرهنگیان مشهد از ۲۷ خرداد تاکنون ۳۴ هزار و ۶۹۷ نفر بوده است.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۰۸ هزار و ۵۶۰ نفر در استان و ۸۲ هزار و ۸۷۸ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان خراسان رضوی در تعطیلات نوروزی اسکان داشتند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد رشد داشت.
دزفول - مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: تاکنون ۲۳ هزار و ۷۶۷ مسافر نوروزی در مدارس و مراکز آموزش و پرورش دزفول اسکان داده شده اند.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۳۱۱ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش شهر اصفهان پذیرش شدند.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: مجموعه اسکان زائران روز گذشته در مشهد ۲۳۶ هزار و ۶۷۷ نفر بوده است.
سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام بیش از ۱۷ هزار نفر ذرمان سرپایی در محل گفت: از شروع طرح نوروزی تا روز گذشته سه هزار و ۲۳۷ نفر خدمات اسکان اضطراری را دریافت کرده اند.
اصفهان- معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان نوروزی تاکنون، بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مدارس و فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان پذیرش شدند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر، از برپایی ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان بیش از ۱۰۴ هزار نفر در شهرستان زلزله‌ زده خوی خبر داد.
مشهد ـ جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: بیش از ٨٠٠ کارتن خواب و معتاد متجاهر طی روزهای سرد و برفی در مراکز ترک اعتیاد ماده ١۶ و گرمخانه‌های مشهد اسکان داده شدند.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه از اسکان اضطراری و خدمات رسانی به بیش از ۲۵۰ مسافر گرفتار در سرما و برف اخیر در شهرستان تربت حیدریه خبر داد.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر از اسکان اضطراری بیش از ۱۲۰۰ نفر در برف و کولاک جاده‌های خراسان جنوبی خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در سه روز گذشته، از امدادرسانی به ۲۳ استان کشور خبر داد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: تعداد کل مراجعین به پایگاه‌های هلال احمر بیش از ۳۵۰ هزار نفر بوده است که از این تعداد برای بیش از ۲۳۰ هزار نفر اسکان اضطراری ایجاد شده است.
مشهد ـ مسئول کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد ظرفیت هتل‌ها در مشهد تکمیل شده است.
مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران از اسکان بیش از ۲۰۰ هزار نفر در موکب علی ابن موسی الرضا (ع) در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: در هر وعده غذایی ۱۰ هزار پرس غذا طبخ و توزیع می‌شود.
طبق اعلام جمعیت هلال احمر ۵ اردوگاه اسکان برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده و به بیش از ۲۳ هزار زائر در روزهای اخیر خدمت داده شد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که ۳ اردوگاه اسکان موقت برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده است، از خدمت رسانی به بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ زائر در روزهای اخیر خبر داد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به این که ۳ اردوگاه اسکان موقت برای زائران در مناطق مرزی راه اندازی شده است، از خدمت رسانی به بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ زائر در روزهای اخیر خبر داد.
رییس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد: در اثر سیلاب اخیر چهار هزار و ۱۵۱ خانه روستایی به طور کامل تخریب و ساکنان بیش از ۶۰ روستا در پناهگاه‌های موقت اسکان داده شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ