اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان دو دوره متوالی فرمول یک گفته که می‌تواند تیم ردبول و این رقابت‌ها را حتی تا پیش از پایان قراردادش ترک کند.
دو شکست در شروع لیگ برتر می‌تواند اوضاع هر تیمی را بحرانی کند، مگر اینکه نمایش تیم بارقه امید را در دل هواداران روشن کند.
در بین تیم‌های مدعی، این تیم تا به اینجا در بازار نقل‌و‌انتقالات، بدترین عملکرد را داشته که چنین موضوعی در ادامه راه و در صورت برطرف‌نشدن مشکل، می‌تواند لطمه بیشتری بر پیکر تیمی بزند که دو فصل پیش قهرمان لیگ برتر ایران شده است.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
دبیر سازمان تیم های ملی کاراته گفت: استفاده از دو ترکیب جداگانه برای مسابقات قهرمانی آسیا در کومیته تیمی و انفرادی تصمیم هوشمندانه‌ای بود که می‌تواند برای آینده کاراته ایران بسیار مفید باشد.
به‌زودی حداقل 22 بازیکن آماده جدایی و پیوستن به تیمی دیگر خواهند بود. کیلیان امباپه نیز با بند مهمش می‌تواند به این جمع اضافه شود.
بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال با اشاره به در پیش بودن دربی پایتخت در فینال جام حذفی گفت: استرس و هیجان استقلال بالاتر از حریف است و این می‌تواند شمشیر دو لبه باشد.
قرارداد ۲۲ بازیکن تیم فولاد به پایان رسیده و باید منتظر ماند و دید تمدید قرارداد مدیران این تیم چه موقع آغاز می‌شود.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، بانوان تماشاگر می‌توانند در دو بازی آینده تیم ملی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
دیداری که برای دو تیم پرسپولیس و سپاهان «۶» امتیازی خواهد بود یکی از جذابترین و حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر است که می‌تواند منجر به تغییر صدرنشین پس از هفته‌ها شود.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
مربی تیم فوتبال هوادار در دو بخش از صحبت‌هایش پیش از مصاف با سپاهان به صحبت درباره عباس راکی داور مسابقه پرداخت.
دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی در جمع ۱۱ بازیکن اصلی این تیم مقابل الغرافه حضور دارند.
دو بازیکن خارجی الهلال به تمرینات این تیم اضافه شدند و می‌توانند مقابل فولاد به میدان بروند.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در صورتی می‌تواند برای دومین‌بار سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک را کسب کند که در یکی از دو رویداد مصوب صاحب سهمیه لازم شود.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در صورتی می‌تواند برای دومین‌بار سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک را کسب کند که در یکی از دو رویداد مصوب صاحب سهمیه لازم شود.
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در صورتی می‌تواند برای دومین‌بار سهمیه حضور در بازی‌های پارالمپیک را کسب کند که در یکی از دو رویداد مصوب صاحب سهمیه لازم شود.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تا زمان اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و بازیهای پاراآسیایی ترکیب تیم ملی مشخص نیست و تنها کسانی می‌توانند به این دو تورنمنت اعزام شوند که از نظر بدنی و فنی بهترین عملکرد را داشته باشند.
این برنامه با مشارکت ۳۰ متخصص سلامت و از سوی الیور زولمن، یک پزشک ۲۹ ساله که خود را «دکتر جوانسازی» می‌نامد، رهبری می‌شود. به گفته این تیم، بدن جانسون امسال با هزینه‌کرد ۲ میلیون دلار می‌تواند در مسیر کشف راز تغییر سن قرار بگیرد.
مربی برزیلی پرسپولیس با اشاره به روند این تیم طی نیم فصل اول، مدعی است آنها قادر به انجام ماموریت خود برای دستیابی به قهرمانی خواهند بود.
تراکتور روز گذشته نمایش خوبی در برابر استقلال داشت و با شایستگی این تیم مدعی قهرمانی را با دو گل شکست داد.
ساکت الهامی می‌گوید هر دو تیم هوادار و نساجی می‌توانستند برنده این مسابقه باشند.
سعید صادقی و مهدی ترابی می‌توانند در افتتاحیه لیگ برای پرسپولیس جور خط حمله این تیم را بکشند‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ