مدیر فنی فیفا ضمن تقدیر از آنالیز ارائه شده توسط امیرقلعه نویی، اهداف گروه فنی فیفا را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
رئیس جمهور ضمن تقدیر از کارهای انجام شده برای حل مشکلات ایرانیان خارج از کشور، با ناکافی دانستن اقدامات به‌عمل آمده، بر ضرورت کار جهادی و تحولی برای رفع موانع موجود در این مسیر تأکید کرد.
علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در نامه‌ای به رئیس جمهور، ضمن تقدیر از مواضع وی و وزارت امور خارجه در پی محکومیت اهانت به قرآن کریم خواستار پیگیری تصویب قانونی بین المللی در برخورد قاطع در صورت تکرار این جسارت شد و بر لزوم تحریم کشور‌های هتاک توسط کشور‌های اسلامی تاکید کرد.
هشتم خرداد ماه سال 1402 اجلاس تجلیل از مدیران شایسته سال گذشته، در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، بهبود فضای بیزینس‌های داخلی با رویکرد استراتژیک کارآفرینی و مشتری مداری، در سالی بود که با عنوان «رشد تولید و مهار تورم» نام‌گذاری شده است.
خوزه کاسترو دوست دارد فردا شب سویا قهرمان لیگ اروپا شود و بتوانند جام را به سرخیو ریکو که در کما به سر می برد تقدیم کنند.
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
مدیر فنی فدراسیون جهانی فوتبال از امیر قلعه‌نویی بابت ارائه آنالیز ویژه جام جهانی تشکر کرد.
علی بسکابادی با اشاره به برگزاری جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان کرمان و مباحث مطرح شده گفت: از توجه و اقدامات دکتر علی رستمی و مجموعه ملی مس برای تأمین نقدینگی مورد نیاز صنایع استان کرمان تشکر ویژه بعمل آمد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان و مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان از تمرکز منابع و مساعدت‌های شرکت ملی مس در این استان تقدیر کرد و گفت: اگر شرکت ملی مس نبود قطعا در پرداخت تسهیلات، شرمنده مردم می‌شدیم.
این پنالتی در دقایقی که سپاهان با یک گل مشکوک به آفساید پیش افتاده بود، به خوبی تاثیر اشتباه داور در نتیجه نهایی مسابقه و شاید تعیین قهرمان فصل را نشان می‌دهد.حالا مدیر به اصطلاح بااخلاق و مبادی آداب سپاهان کجاست و لپ تاب معروفش چه شد؟
مدیر لپ‌تاب بدست کجاست؟ تقدیم جام با داوری به سپاهان
دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سوی انجمن مدیریت جهادی کشور به عنوان «مدیر برگزیده جهادی» لوح تقدیر و نشان جهادی دریافت کرد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در هفته «جوان» از ۱۶۴ مدیر، معاون و معلم جوان موفق در آموزش و پرورش استان تجلیل خواهد شد.
مدیر نفت مسجدسلیمان: حکم ۳برصفر؟ تقصیر سازمان لیگ است
دکتر علی رستمی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم، لوح سپاس دریافت کرد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه شبکه بانکی باید همسو با فرامین رهبری در مسیر حمایت از تولید حرکت کنند، گفت:پتروشیمی از صنایع پیشرو و ارزآور است و حمایت مالی از آن برای کشور مفید است.
اهواز - در حاشیه برنامه تلویزیونی «خانه مادری» مراسم تقدیر از بانوی مدال آور خوزستانی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
باشگاه فولاد خوزستان از سرمربی و مدیرفنی استقلال ملاثانی تقدیر به عمل آورد.
عضو هیات مدیره و قائم مقام باشگاه پیکان ابراز امیدواری کرد بعد از بازی با نفت آبادان کوچک‌ترین نقدی از داوران نبینیم.
بر خلاف اخبار رسانه‌های پرتغالی، استعفای ساپینتو نگارش و تقدیم به مصطفی آجورلو نشد، چون که وی از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال برکنار شده بود ...
مجمع نمایندگان استان خوزستان در بیانیه‌ای از مردم انقلابی و ولایت مدار استان خوزستان که در اغتشاشات اخیر، توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند، تقدیر و تشکر کردند.
آیت الله نوری همدانی در پیامی، راهپیمایی اربعین را حفظ شعائر الهی برشمرد و از ستاد اربعین، وزارت کشور و همه نهادهای مردمی که در این مسیر تلاش کرده‌اند، تشکر کرد.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی، و مارکو نپه، مدیر فنی، این باشگاه تقدیر و آنها را شرلوک هلمز و دکتر واتسون بازار نقل و انتقالات توصیف کرد.
مهران فاطمی استاندار یزد به همراه حجت الاسلام زارع مدیر کل بنیاد شهید، ابوترابی عضو شورای شهر، سردار فرهنگ دوست، حسینی مطلق مدیر کل امور زنان، شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، دکتر حدادزاده دادستان یزد، حجت الاسلام صانعی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام زحمتکش معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پارساییان دستیار ویژه استاندار با حضور در منزل زینب جعفری فرزند شهید و بانوی محجبه ماجرای قطار ۹ مرداد تهران یزد از وی تجلیل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ