اسداللهی کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد با دیدگاه‌های اسموتریچ و بن گویر پیش برود آنقدر در جامعه‌ی صهیونیستی بحران‌های داخلی پیش خواهد آمد که قادر نخواهند بود هیچ اقدام خارجی از جمله حمله به ایران را که مرتب نتانیاهو دم از آن می‌زند انجام دهند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
تیم تراکتور اولین جلسه تمرینی جدی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد.
به نظر می رسد که استقلال با دو تغییر نسبت به دیدار قبل، به مصاف ملوان برود.
سانتی کاسورلا در بازگشت احساسی به فوتبال اسپانیا به تیم رئال اوویه‌دو پیوست.
برنده 20 گرنداسلم تنیس در سالگرد خداحافظی‌اش به لیورکاپ باز می‌گردد.
اسنپ به جای ایجاد راهکارهای هوشمندانه و تشویقی برای ترغیب راننده به قبول درخواست، به راهکارهای تنبیهی برای رانندگان روی آورده و عملا بعضی رانندگان همکار خود را تهدید می‌کند که اگر از حق انتخاب خود برای قبول یا رد درخواست سفر استفاده کنید، درخواست کمتری دریافت می کنید
سرمربی فصل قبل خلیج فارس بندر ماهشهر پس از یک وقفه کوتاه به تیم سابقش بازگشت.
اولین تماس تلفنی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن، رییس جمهور آمریکا پس از بازگشتش به سمت نخست‌وزیری این رژیم، بر آنچه «تهدید هسته‌ای ایران» خوانده شده است، متمرکز بود.
روزنامه اسرائیلی «اسرائیل الیوم» امروز و پیش از بازگشت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل از فرانسه، به نقل از وی در واکنش به تهدید این خلبان نوشت: "این تهدید پا را از مرز فراتر گذاشت و ما تهدید صریح به ترور نخست وزیر را شنیدیم."
بنیامین نتانیاهو در روز‌های نخست بازگشت به منصب نخست‌وزیری، در یک سخنرانی اولویت نخست دولتش در عرصه سیاست خارجی را مقابله با ایران عنوان کرد. آویو کوخاوی، رئیس پیشین ستاد کل ارتش اسرائیل نیز پیش از پایان دوران مسئولیتش عنوان کرده بود که ارتشی به جانشین خود تحویل می‌دهد که از توانایی و آمادگی لازم برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران برخوردار است.
اگر بازگشت نتانیاهو به قدرت تنش‌ها را در جبهه فلسطین افزایش دهد، اما همزمان ممکن است به فوریت بیشتر در موضوع هسته‌ای ایران منتهی شود. نتانیاهو جدال بر سر پرونده تهدید هسته‌ای ایران را به نام خود سند زده است و اکنون به نظر می‌رسد که او دقیقا با بازگشت به قدرت در حال ادامه انجام ماموریتش باشد.
اکنون "بنیامین نتانیاهو" به مقام نخست وزیری اسرائیل بازگشته و در راس دست راستی‌ترین دولت در تاریخ اسرائیل قرار دارد. هر گونه امکان دستیابی به توافقی جدید برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران اکنون مانند یک رویا به نظر می‌رسد.
شیخ محمد بن زاید آل نهیان در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بازگشت مجدد وی به قدرت پس از یک سال و نیم را تبریک گفت.
رئیس جمهور روسیه از بازگشت نتانیاهو به قدرت استقبال کرد و برای او پیام فرستاد.
نتانیاهو با تصویب قانونی برای اعدام مجریان عملیات‌های مقاومتی موافقت کرده است.
مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: روی کار آمدن حزب لیکود، دوگانگی‌های سیاسی را به اوج رسانده و خشم و گسل‌های اجتماعی را افزایش خواهد داد.
رسانه‌های عبری طی ساعاتی قبل گزارش دادند که نتانیاهو، رهبر حزب لیکود اولین گفت‌وگوهای خود با رهبران احزاب جناح راست‌گرا را که می‌توانند بخشی از ائتلاف دولتی آینده وی باشند، آغاز کرده است.
پس از اینکه معلوم شد، حزب لیکود طبق آخرین نتایج شمارش آراء در صدر قرار دارد، بنیامین نتانیاهو در جمع طرفداران خود تاکید کرد که آماده بازگشت به پست نخست وزیری رژیم صهیونیستی است.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع چالشی جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بازگشت مجدد نتانیاهو به قدرت، سبب تضعیف دولت دموکرات‌ها در آمریکا می‌شود و انتخابات دیروز، شروع چالشی جدید برای اسرائیل و آمریکا خواهد بود.
کانال 12 رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده است که نتانیاهو با کسب 61 کرسی از 120 کرسی پارلمان پیروز این انتخابات خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ