بایرن مونیخ روزهای خوبی را در بوندسلیگا سپری نمی‌کند و به نظر می‌رسد که اختلاف زیادی در رختکن این تیم وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحران دروازه‌بانی بایرن مونیخ پیچیده‌تر شد و یکی از نامزدهای پست دروازه‌بانی این باشگاه به درخواست باواریایی‌ها پاسخ منفی داد و گفت منتظر رئال مادرید خواهد ماند.
خط دروازه بایرن مونیخ هنوز هیچ وضعیت مشخصی ندارد و حتی این احتمال وجود دارد که ناگهان در ابتدای فصل نامی درون دروازه این تیم باشد که هیچکس انتظارش را ندارد.
یک هفته‌نامه آمریکایی به وعده‌های توخالی و دروغین دولت کنونی آمریکا در خصوص پایان دادن به جنگ یمن و بحران انسانی در این کشور اشاره کرد.
شوک عدم قهرمانی بوندسلیگا برای دورتموند بزرگ بود. آیا دورتموند می‌تواند به بایرن برسد؟ وضعیت بد است و سال سرنوشت سازی برای این تیم در پیش است.
بایرن مونیخ به دنبال راه حلی برای بیرون آمدن از بحران فعلی است که گریبانگیرش شده و شاید در این مسیر باز هم اشتباهی را مرتکب شود.
روزنامه فرانکفورتر آلگماینه در یادداشتی درباره بحران باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف آنچه تصور می‌شود قدرت در این باشگاه در دست یک پدرخوانده پشت پرده است: اولی هوینس.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند باشگاه بایرن مونیخ در تابستان امسال پروژه نوسازی و افزایش ظرفیت ورزشگاه خانگی‌اش، آلیانز آرنا، را کلید خواهد زد.
بحرانی که بایرن مونیخ در آن گرفتار شده شرایطی به وجود آورده که برخی بازیکنان به صراحت از نارضایتی خود از حضور در این تیم صحبت کنند.
بحث درباره مقصر اصلی وضعیت به وجود آمده برای بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد.
به نظر می رسد که تغییر و تحولات بزرگی در انتظار بایرن مونیخ است.
شکست 3-1 بایرن مونیخ مقابل ماینتس بلافاصله بعد از حذف شدن از چمپیونزلیگ مقابل منچسترسیتی بحران در باشگاه باواریایی را وارد ابعادی جدید کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید حذف از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به معنای وجود بحران در تیمش نیست.
وضعیت بایرن مونیخ در داخل و خارج از زمین مسابقه نابسامان است.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ توضیح مشخصی درباره جریمه مانه ارائه نکرده‌اند که این موضوع مورد توجه رسانه‌های آلمانی قرار گرفته است.
برخی رسانه‌های آلمانی می‌گویند سادیو مانه به دلیل رفتاری که با لروی سانه داشته از هم‌تیمی‌هایش در بایرن عذرخواهی کرده و آینده او در این باشگاه دیگر در معرض خطر نیست.
بعد از شکست سه بر صفر مقابل منچسترسیتی، درگیری سادیو مانه و لروی سانه در رختکن، یک بحران جدی را برای بایرنی‌ها رقم زد.
رئیس جمهور آمریکا براین باور است که برغم بحران بانکی در این کشور، سرمایه های مردم در امنیت قرار دارند.
رئیس جمهور آمریکا در سودمندی طرح چین برای پایان جنگ و حل و فصل بحران اوکراین ابراز تردید کرد.
اواخر دی ماه گزارش‌هایی مبنی بر کشف اسناد و اطلاعات محرمانه در خانه شخصی بایدن منتشر شد و رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که در سومین مرحله از کشف اسناد و اطلاعات محرمانه مربوط به دوران معاون «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در خارج از کاخ سفید، این بار گفته می‌شود اسنادی در خانه شخصی وی پیدا شده است.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید بایر لورکوزن با شرایط بغرنجی روبرو است و درحالیکه قرارداد 5 بازیکن این تیم تابستان آینده به پایان می‌رسد مدیران باشگاه نتوانسته‌اند آنها را برای تمدید راضی کنند.
بایرن مونیخ در خانه آگزبورگ 0-1 مغلوب شد تا روزهای تلخ این تیم تداوم پیدا کند.
به نظر می‌رسد که فشارها بر یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، افزایش پیدا کرده است و حالا بازیکنان این تیم هم به جمع منتقدان پیوسته‌اند.
بایدن در حال حاضر با دو بحران خودساخته خارجی در اوکراین و نیز تنش با چین در مسئله تایوان مواجه است اما هنوز هم برای جلوگیری از وقوع بحران سوم یعنی شکست در مذاکرات هسته‌ای با ایران دیر نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ