یکی از شاهدان گفت: در جریان این حضور که بیش از ۶ ساعت زمان برده، شاهد هیچ برخورد فیزیکی نبوده، اما تا دل‌تان بخواهد خشونت کلامی، رفتار‌های بی‌ادبانه دیده است. به نحوی می‌خواستند اذیت کنند و خیلی از افراد هیچ مشکلی نداشتند و مانتو‌های بلند تا مچ پا داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهدان عینی در سودان از تداوم بمباران مواضع نیروهای حمیدتی از سوی نیروهای ارتش سودان خبر دادند.
منابع محلی و شاهدان عینی فلسطینی از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی خبر دادند.
درگیری در سودان در حالی ادامه دارد که شاهدان عینی از بمباران مواضع نیروهای پشتیبانی سریع از سوی جنگنده های ارتش این کشور خبر می دهند.
توالی جذاب حوادث از روایت شاهدان عینی از دیدن جسمی درخشان در آسمان و به دنبال آن گزارش برخورد یک شی در حیاط پشتی یک خانه در لاس وگاس موجی از هیجان در فضای مجازی به راه انداخته است.
صحبت‌های شاهدان عینی حاضر در صحنه از لحظه درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی در سبزوار را می‌بینید. منبع: آخرین خبر
یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
به گفته شاهدان عینی و سازمان آتش نشانی، هزاران باب مغازه در بازار بزرگ لباس در داکا، پایتخت بنگلادش در اوایل صبح سه شنبه، طعمه حریق گسترده شده است.
به گفته شاهدان عینی گویا مخزن تصفیه فاضلاب موجود در شرکت هر دو ماه باید تمیز می‌شد که طبق روال همیشگی اقدام شده بود.
به گفته شاهدان عینی صدای انفجار از نزدیکی زیارت ابوالفضل شنیده شده، اما هنوز از نوعی و تلفات برخاسته از این انفجار اطلاعی در دست نیست.
شاهدان عینی در ورزشگاه اولدترافورد می‌گویند بعد از شکست 2-1 منچسترسیتی مقابل یونایتد در تونل ورزشگاه بین جک گریلیش، هری مگوایر و پپ گواردیولا درگیری اتفاق افتاده است.
روز دوشنبه، حامیان ژائیر بولسونارو رئیس جمهور پیشین برزیل که در انتخابات شکست خورده با نیرو‌های پلیس درگیر شده و چند خودرو را به آتش کشیدند. شاهدان عینی به رویترز گفتند که هواداران بولسونارو که بسیاری از آن‌ها پیراهن تیم فوتبال برزیل را پوشیده بودند یا پرچم‌های برزیل را حمل می‌کردند با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
منابع خبری اعلام کردند که صدای یک انفجار قوی و تیراندازی در «بیت ضیافت» که معمولا محل اسکان کارگران چینی در کابل است، شنیده شده است. خبرگزاری فرانس پرس از قول شاهدان عینی گزارش داد: انی انفجار بسیار قوی بود و پس از آن صدای تیراندازی شدید شنیده شده است».
روایت شاهدان عینی از آتش‌گرفتن خودروی یک اغتشاشگر در قرچک را در این فیلم مشاهده می‌ کنید.
درجریان حمله به کلانتری جنب مصلای اهل سنت زاهدان، فرد یا افرادی با یک دستگاه اتوبوس به کلانتری حمله‌ور شده و به گفته شاهدان عینی اتوبوس را به دیوار کلانتری می‌کوبندکه موجب ریزش دیوار می‌شود.
بنا به گفته شاهدان عینی‌، اقدام به خودکشی یک زن میانسال روز یکشنبه در ایستگاه متروی کرج به مجروحیت شدید وی انجامید.
شاهدان عینی در سومالی در شاخ آفریقا از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب خبر دادند.
شاهدان عینی در سومالی در شاخ آفریقا از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب خبر دادند.
یکی دیگر از شاهدان عینی نیز این طور ماجرا را تشریح کرد: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم، دویدیم به سمت درب شبستان و دیدیم که یک نفر با اسلحه کلاشینکف وارد حرم شده و در حال تیراندازی به سمت زوار است.
مشاهدات میدانی خبرنگاران ایرنا حاکی است تا کنون بیش از ۱۵ نفر زخمی شده اند و شاهدان عینی هم گفتند ۱۹ نفر کشته شده اند ولی آمار رسمی تا کنون در این زمینه منتشر نشده است.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.
آسوشیتدپرس به نقل از شاهدان عینی وضعیت جسمی سلمان رشدی نویسنده آیات شیطیانی را بعد از حادثه حمله به او ناپایدار گزارش داد.
شاهدان عینی گزارش داده‌اند مردی به سمت سلمان رشدی حمله‌ور شد و او را با مشت یا چاقو هدف قرار داد./ تصاویر مخابره شده حاکی از وخامت حال وی است.
سرهنگ علی شریفی از وقوع دو فقره تصادف منجر به فوت در شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۲۳:۵۵ شب گذشته در مسیر بزرگراه زین‌الدین مسیر غرب به شرق قبل از هنگام، یک خودروی متواری با عابر برخورد کرد.
نظامیان اسرائیلی امروز چهارشنبه با حمله به شهرک سلوان در قدس اشغالی، خانه یک شهروند فلسطینی را تخریب کردند. آنها مدعی شدند که این خانه فاقد مجوز ساخت بوده است و اعضای این خانواده را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله و ضرب و شتم قرار داده و آن‌ها را از خانه بیرون کردند. در پی تخریب این خانه، تمامی اعضای خانواده ابو سنینه آواره و بی سرپناه شدند. شاهدان عینی می‌گویند که این خانواده ۱۵ سال است که در این خانه سکونت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ