امیر عابدزاده و پیام نیازمند دو گلری هستند که در تمرین امروز تیم ملی توجهات را به خود جلب کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی بوکس بازگشتش از اردوی اردن را به خاطر خستگی و طولانی بودن آن رد کرد و گفت: به خاطر پیگیری تمرینات دیگر بوکسورها به ایران برگشتم.
هفته پایانی تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا با پانزده بازیکن آغاز می‌شود.
تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز راهی ارومیه شد تا تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در این شهر پیگیری کند.
کاروان تیم فوتبال مس رفسنجان به ایران برگشت و بعد از دو روز استراحت از روز شنبه تمرینات خود را از سر می گیرد.
باشگاه استقلال از کوین یامگا بازیکن فرانسوی خود خواست که با شروع تمرینات پیش فصل، به جمع ابی پوشان اضافه شود.
ستاره ایرانی فاینورد کمتر از دو هفته دیگر باید در تمرینات این باشگاه شرکت کند.
با اعلام نشریه "الوطن"، امید ابراهیمی، هافبک ایرانی الوکره، حداقل سه هفته دیگر در تمرینات و مسابقات تیمش غایب خواهد بود.
ملی پوش وزنه برداری ایران با اشاره به آخرین وضعیتش پس از انجام عمل جراحی گفت: با تشخیصی که پزشکان داده‌اند از یکی - دو ماه دیگر تمریناتم را با وزنه آغاز خواهم کرد.
ملی پوش وزنه برداری ایران با اشاره به آخرین وضعیتش پس از انجام عمل جراحی گفت: با تشخیصی که پزشکان داده‌اند از یکی - دو ماه دیگر تمریناتم را با وزنه آغاز خواهم کرد.
ملی پوش وزنه برداری ایران با اشاره به آخرین وضعیتش پس از انجام عمل جراحی گفت: با تشخیصی که پزشکان داده‌اند از یکی - دو ماه دیگر تمریناتم را با وزنه آغاز خواهم کرد.
تیم نساجی مازندران با اتمام اردوی آنتالیا به ایران بازگشته و تمرینات خود را از یکشنبه آغاز می‌کند.
دو مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره اتفاقات اخیر رخ داده و بازگشت به تمرینات تیم الاهلی قطر توضیحاتی دادند.
شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی بامداد روز گذشته به ایران آمدند و پس از استراحتی کوتاه از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.
شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی بامداد امروز به اردوی تیم ملی اضافه شدند.
انتظار می‌رود این دو مدافع لژیونر و تاثیرگذار تیم ملی ایران تا پایان هفته به تهران برگردند و در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور داشته باشند.
خروج دو مدافع میانی اصلی تیم ملی ایران از تمرینات این تیم فرضیه هرگونه تغییر در خط دفاعی را محتمل می‌کند به ویژه اینکه استراتژی دفاعی مهمترین فاکتور تیم‌های کارلوس کی‌روش بوده است.
کارلوس کی‌روش در مصاحبه خود مدعی شد با توجه به مخالفت باشگاه قطری برای حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آن‌ها از لیست به واسطه دوری چند هفته‌ای از تمرینات دور از ذهن نخواهد بود.
سه لژیونر ایرانی حاضر در لیگ قطر تمرینات خود را زیر نظر دستیاران کارلوس کی‌روش در مجموعه پِک پیگیری کردند.
تیم ملی ایران از جمعه هفته آینده، تمرینات آماده سازی خود جهت حضور در جام جهانی را جدی تر آغاز می کند.
دو لژیونر دیگر فوتبال ایران به اردوی اتریش ملحق شدند تا تمرینات خود را پیش از برگزاری دو بازی تدارکاتی آغاز کنند.
دومین مرحله اردوی تمرینی تیم بوکس جوانان کشورمان پس از رقابت‌های قهرمانی کشور از 17 شهریور ماه آغاز شد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.
حسین زاده از دو هفته پیش در بلژیک بود و در تمرینات شارلروا حضور داشت. باشگاه شارلروا فیلمی امروز منتشر کرد که ستاره سابق استقلال با علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان در تمرینات چالشی را انجام می‌دهند.
سجاد استکی و راضیه جانباز دو ستاره هندبال ایران که تا آخرین اردو نیز در تمرینات تیمهای ملی مردان و زنان شرکت کرده بودند، از حضور در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی جا ماندند .
آخرین تمرینات اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی با نتایج درخشانی همراه بود و دو ملی پوش موفق به رکوردشکنی غیر رسمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ