مشاور دربار پادشاهی سعودی و مشاور رئیس جمهور فرانسه در خصوص تأثیرگذاری توافق ایران و عربستان بر انتخاب رئیس‌جمهور لبنان رایزنی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست نمایندگان حدود ۴۰ کشور به منظور حل و فصل بحران اوکراین در عربستان سعودی بدون حضور مسکو، دیروز بدون نتیجه به کار خود پایان داد!
چین اعلام کرد که در نشست اوکراین که در عربستان سعودی برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، حاضر نیست پیشنهاد جذاب عربستان سعودی را برای پیوستن به این لیگ قبول کند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واکنش نشان داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران به جنجال اخیر در مورد علت تغییر محل نشست خبری وزیر خارجه سعودی واکنش نشان داد.
بن فرحان در جریان این سفر، با امیرعبداللهیان دیدار و طرفین نشست خبری مشترکی برگزار کردند. وزیر خارجه عربستان در این نشست، تأکید کرد که مذاکرات امروز با طرف ایرانی، مثبت و روشن بوده است.
تصاویری از حضور چشمگیر اهالی رسانه در آغاز کنفرانس خبری مشترک وزیر امور خارجه ایران و همتای سعودی وی را مشاهده می‌کنید.
«فیصل بن فرحان» در نشست خبری با همتای آمریکایی ضمن اشاره به موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین المللی، گفت که آمریکا و سایر کشورها خواهان مشارکت در توسعه برنامه هسته ای عربستان هستند.
وزیر امور خارجه آمریکا ضمن تکرار ادعاهای خود علیه ایران گفت که واشنگتن با کشورهای منطقه برای مقابله با آنچه رفتارهای بی ثبات کننده ایران خواند، همکاری می‌کند.
در پایان نشست سی‌وپنجم اوپک‌پلاس مقرر شد موسسه‌های «آی‌اچ‌اس»، «وود مکنزی» و «ریستاد انرژی» به‌عنوان منابع مستقلی که در حوزه‌ بالادست صنعت نفت فعالیت می‌کنند، ظرفیت تولید همه کشورهای عضو اوپک و غیراوپک شرکت‌کننده در توافق‌نامه همکاری را تا پایان ژوئن ۲۰۲۴ به‌منظور تعیین سطح تولید مرجع در سال‌۲۰۲۵، ارزیابی کنند.
رئیس جمهور سوریه به طور رسمی از سوی پادشاه عربستان سعودی به نشست آتی سران اتحادیه عرب، دعوت شد.
ولی عهد عربستان و مشاور امنیت ملی آمریکا در یک نشست مشترک در خصوص تحولات منطقه به ویژه یمن رایزنی کردند.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
سازمان همکاری اسلامی از برگزاری نشستی اضطراری در روز چهارشنبه، برای بررسی وضعیت سودان به درخواست عربستان سعودی خبر داد.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
نشست روز پنجشنبه در پکن بین وزرای خارجه عربستان سعودی و ایران گام مهمی در مسیری غیرمنتظره بود که ممکن است به سطحی از ثبات منطقه ای منجر شود که در بیش از چهار دهه گذشته دیده نشده است.
منابع سعودی از عزم مقامات عربستانی برای دعوت رسمی از رئیس جمهور سوریه برای حضور در نشست آتی سران عرب در ریاض خبر می دهند.
وزیر خارجه سعودی در حاشیه نشست وزیران خارجه گروه بیست در هند با همتایان آمریکایی، روسی و چینی خود دیدار و گفتگو کرد.
منابع دیپلماتیک گزارش دادند که وزرای خارجه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در نشست امروز یکشنبه اتحادیه عرب که در طرابلس پایتخت لیبی برگزار می شود، مشارکت نخواهند داشت.
یک روزنامه لبنانی به نقل از منابع پارلمانی از برگزاری قریب الوقوع نشستی سه جانبه با حضور مقامات آمریکا، فرانسه و عربستان سعودی در ارتباط با موضوع تحولات لبنان خبر داد.
هواپیمای حامل شی‌جین‌پینگ با اسکورت جنگنده‌های سعودی در ریاض به زمین نشست. یک رسانه سعودی خبر داد رئیس‌جمهور چین، فردا با حدود ۳۰ رهبر و امیر عربی به علاوه نمایندگانی از کامبوج، اندونزی، پاکستان، سنگال گفت‌وگو خواهد داشت.
ولیعهد سعودی با مسئولان آمریکایی درباره نتایج نشست جده، پرونده انرژی و تحولات منطقه به ویژه موضوع یمن رایزنی کرد.
هیأت سعودی در اجلاس سران «وحدت عربی» به میزبانی مصر یک غیبت پرمعنا داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ